e-Business Group Kft.
Baranya megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Komárom-Esztergom megye, Pest megye, Somogy megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest
Cégbemutató
Az e-Business Group Kft. 2010. decemberében alakult az értékesítés, a szállodaipar és a reklám-marketing területén szerzett tudás és tapasztalat birtokában. Profilunk az e-kereskedelem, webshopok kialakítása, üzemeltetése.
Igazi sikertörténetet mondhatunk magunkénak, a cégünk -egyik piacvezetőként- rövid idő alatt meghatározó szereplője lett a hazai online szálláscsomag értékesítésnek. Forrás: Turizmus Online
Jelenleg több népszerű projekttel rendelkezünk, mint a NeMaradjLe.hu, a CsakUtazás.hu, Világnéző.hu. Az online marketing területén szerzett tapasztalatból jött létre 2016 elején az ONmarketing csapata. Az ONmarketing fő profilja az online marketing, de szakembereink az offilne marketing területén is nagy tudással bírnak.
Igazi sikertörténetet mondhatunk magunkénak, a cégünk -egyik piacvezetőként- rövid idő alatt meghatározó szereplője lett a hazai online szálláscsomag értékesítésnek. Forrás: Turizmus Online
Jelenleg több népszerű projekttel rendelkezünk, mint a NeMaradjLe.hu, a CsakUtazás.hu, Világnéző.hu. Az online marketing területén szerzett tapasztalatból jött létre 2016 elején az ONmarketing csapata. Az ONmarketing fő profilja az online marketing, de szakembereink az offilne marketing területén is nagy tudással bírnak.
Temékeink
Esettanulmány
Az Annagora Aquapark (Masped Annagora Kft.) Balatonfüreden található. Magyarország második legnagyobb hullámfürdője. 15 csúszda, több medence és szórakozási lehetőség is található parkban, a Balaton partjától 500 méterre. Az Aquapark befogadóképessége 3000-3500 fő. Szezonális a nyitvatartása, május elejétől szeptember 1-ig várja a látógatókat. A szezon alatt több mint 60 alkalmazottal rendelkeznek. Magyarországi csúszdaparkok száma meghaladja a 12-t. A piacra jellemző a folyamatos innovációs megoldások alkalmazása, a parkok fejlesztése. Az országban 15 aquapark található, de a Balaton közelében az Annagora Aquapark az egyetlen.
Az Annagora Aquapark online megjelenése és tevékenysége egy weboldalból, egy nem túl gyakran kezelt Facebook oldalból és néhány weboldalon történő megjelenés volt. A cégvezetés a megújulást tűzte ki célul: új szolgáltatások bevezetése, infrastrúkturális fejlesztések, teljeskörű arculati megújulás, különböző felújítások az Annagora Aquapark területén belül. A cégvezetés tisztában volt azzal, hogy az online világban nagy lehetőségek vannak, ezeknek a lehetőségeknek a kiaknázásra került kiválasztásra az ONmarketing. Ügynökségünk elsősorban, de nem csak online marketiggel foglalkozik, hanem offline marketinggel is. Így már az új arculati elemek kiválasztásában elkezdődött a közös munka. Párhuzamosan az eddigi online és offline tevékenység, versenytársak, piaci helyzet kielemezése is folyamatban volt. Így került megalkotásra a 2016-os marketing stratégiája az Annagora Aquaparknak.
Az új, modern arculati elemek meghatározása után került korszerűsítésre a weboldal. A weboldal az arculati ráncfelvarráson túl rezponzív, mobilbarát megjelenést kapott, azaz minden mobileszközről, táblagépről, számítógépről optimálisan fogyasztható a weboldal tartalma. Az online jegyvásárlás funkció is átalakításra került.
Alkalmazott online marketing eszkőzök: Közösségi média, e-DM, Google Adwords, Analytics
Közösségi média: a közösségi médiában a Facebook és az Instagram volt alkalmazva. Mind organikus, mind fizetett hirdetések formájában. Szinte az összes hirdetési forma alkalmazva lett, képes, videós, esemény, lead gyűjtő hirdetések. Legális nyereményjátékok is folytak a szezon alatt, után. Ezeket egy külön az erre a célra tervezett alkalmazással bonyolítottuk le, így e-mail címeket nyertünk amikre a későbbiekben eDM és célzott Facebook hirdetések folytak. A Facebook adta hirdetési célzások is ki lettek használva: nem csak magyar emberek számára jelentek meg, hanem az Analytics-et kielemezve, azaz a weboldal látogatottáságát, olyan külföldi helyeken is jelentek meg hirdetések, ahol az emberek tervezik a Balatonfüredre történő utazást.
eDM: havi egy hírlevél kiküldésre került, a hírlevél adatbázis pedig folyamatos növekedés alatt volt. A szezon végére több mint 1000 releváns hírlevél feliratkozót sikerült elérnünk.
Adwords: A szezon előtt és alatt folyamatosan mentek Adwords keresési, display, és remarketing hirdetések.
Analytics: a weboldal statisztikái folyamatos figyelem alatt voltak, így a hirdetési összegek többször kerültek átcsoportosításra a leghatékonyabb csatornákk között.
Az elő-,fő- és utószezonban a hirdetések folyamatosan aktualizálva voltak. Már a főszezon ideje alatt arra ösztönöztük az emberek, hogy hozzanak létre ŐK UGC, azaz User Generated Contenteket. Így az ott készült képek, videók felhasználhatóak voltak a célokra. A főszezon után az elkészített videókból egy saját reklámfilm is elkészülésére is lehetőség volt.
Az Annagora Aquapark online megjelenése és tevékenysége egy weboldalból, egy nem túl gyakran kezelt Facebook oldalból és néhány weboldalon történő megjelenés volt. A cégvezetés a megújulást tűzte ki célul: új szolgáltatások bevezetése, infrastrúkturális fejlesztések, teljeskörű arculati megújulás, különböző felújítások az Annagora Aquapark területén belül. A cégvezetés tisztában volt azzal, hogy az online világban nagy lehetőségek vannak, ezeknek a lehetőségeknek a kiaknázásra került kiválasztásra az ONmarketing. Ügynökségünk elsősorban, de nem csak online marketiggel foglalkozik, hanem offline marketinggel is. Így már az új arculati elemek kiválasztásában elkezdődött a közös munka. Párhuzamosan az eddigi online és offline tevékenység, versenytársak, piaci helyzet kielemezése is folyamatban volt. Így került megalkotásra a 2016-os marketing stratégiája az Annagora Aquaparknak.
Az új, modern arculati elemek meghatározása után került korszerűsítésre a weboldal. A weboldal az arculati ráncfelvarráson túl rezponzív, mobilbarát megjelenést kapott, azaz minden mobileszközről, táblagépről, számítógépről optimálisan fogyasztható a weboldal tartalma. Az online jegyvásárlás funkció is átalakításra került.
Alkalmazott online marketing eszkőzök: Közösségi média, e-DM, Google Adwords, Analytics
Közösségi média: a közösségi médiában a Facebook és az Instagram volt alkalmazva. Mind organikus, mind fizetett hirdetések formájában. Szinte az összes hirdetési forma alkalmazva lett, képes, videós, esemény, lead gyűjtő hirdetések. Legális nyereményjátékok is folytak a szezon alatt, után. Ezeket egy külön az erre a célra tervezett alkalmazással bonyolítottuk le, így e-mail címeket nyertünk amikre a későbbiekben eDM és célzott Facebook hirdetések folytak. A Facebook adta hirdetési célzások is ki lettek használva: nem csak magyar emberek számára jelentek meg, hanem az Analytics-et kielemezve, azaz a weboldal látogatottáságát, olyan külföldi helyeken is jelentek meg hirdetések, ahol az emberek tervezik a Balatonfüredre történő utazást.
eDM: havi egy hírlevél kiküldésre került, a hírlevél adatbázis pedig folyamatos növekedés alatt volt. A szezon végére több mint 1000 releváns hírlevél feliratkozót sikerült elérnünk.
Adwords: A szezon előtt és alatt folyamatosan mentek Adwords keresési, display, és remarketing hirdetések.
Analytics: a weboldal statisztikái folyamatos figyelem alatt voltak, így a hirdetési összegek többször kerültek átcsoportosításra a leghatékonyabb csatornákk között.
Az elő-,fő- és utószezonban a hirdetések folyamatosan aktualizálva voltak. Már a főszezon ideje alatt arra ösztönöztük az emberek, hogy hozzanak létre ŐK UGC, azaz User Generated Contenteket. Így az ott készült képek, videók felhasználhatóak voltak a célokra. A főszezon után az elkészített videókból egy saját reklámfilm is elkészülésére is lehetőség volt.
Weboldal: