Green Tech Innováció Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A Green Tech Innováció Zrt. 1994 óta működő cég, mely az akkori igényeknek megfelelően számítástechnikai eszközök és szoftverek értékesítésére, javítására, valamint hálózatok kiépítésére, üzemeltetésére és karbantartására koncentrálódott.
Dinamikusan fejlődő cégünk mára a megye egyik legjelentősebb informatikai vállalkozásává vált, mely az ókori mondáshoz mérten folyamatos innovációval biztosítja partnerei számára a legfejlettebb számítástechnikai megoldásokat.
A szoftverfejlesztési tevékenységünk kezdetben kiegészítő alkalmazások fejlesztésére koncentrálódott. Jelenleg teljes folyamatot támogató rendszereket hozunk létre, ezekből jöttek létre dobozos szoftvereink, melyeket akár SaaS szolgáltatásként is elérhetővé tettünk.
A jövőt illetően folyamatos újításokat tervezünk. Szolgáltatásainkban, és szaktudásunk tekintetében is célunk az állandó gyarapodás, fejlődés.
Dinamikusan fejlődő cégünk mára a megye egyik legjelentősebb informatikai vállalkozásává vált, mely az ókori mondáshoz mérten folyamatos innovációval biztosítja partnerei számára a legfejlettebb számítástechnikai megoldásokat.
A szoftverfejlesztési tevékenységünk kezdetben kiegészítő alkalmazások fejlesztésére koncentrálódott. Jelenleg teljes folyamatot támogató rendszereket hozunk létre, ezekből jöttek létre dobozos szoftvereink, melyeket akár SaaS szolgáltatásként is elérhetővé tettünk.
A jövőt illetően folyamatos újításokat tervezünk. Szolgáltatásainkban, és szaktudásunk tekintetében is célunk az állandó gyarapodás, fejlődés.
Temékeink
Esettanulmány
Az InterDomino VoD Zrt. főtevékenysége Film-, video- és televízióprogram terjesztése.
A céget 2014-ben alapították, mely mára a piacon feltörekvő cégek egyike.
Az InterDomino VoD Zrt. a hatékonyabb vállalatirányítás érdekében kereste meg cégünket és a vállalatirányítási rendszerünk felől érdeklődött.
Felismerték, hogy a rendszer bevezetése szükséges a vállalkozás számára, ezáltal versenyképesebb, stabilabb munkahellyé válik.
Ezt követően meghatároztuk a bevezetés ütemezését, meghatároztuk a határidőket, pontosítottuk a felelősségeket és jogköröket, elvégzendő feladatokat.
A vállalkozás kiválasztotta a dolgozói közül azokat, akik kiemelt szerepet töltenek be a vállalatirányítási rendszer bevezetésében, a kulcsfelhasználókat. Feladatuk elsősorban az, hogy legmagasabb szinten sajátítsák el a rendszer használatát, amivel a többi munkatárs tanulását tudják segíteni.
Elsőként ők ismerhették meg a szoftver működését, előnyeit, nehézségeit, ezután került sor a többi munkatárs részére is a Cloudius vállalatirányítási rendszer bemutatására. Ezt követően telephelyükön minden egyes munkakör felmérését elvégeztük, ezekről folyamatábrákat készítettünk.
Ezt követően elkezdődött a Cloudius ERP rendszer felhasználói betanítása. Első körben kulcsfelhasználók részére tartottunk oktatást, melyben megismerkedtek az ERP rendszerek szerepével, céljaival, általános funkcióival. Ezt követte az egyes modulok részletes bemutatása, menüpontok, funkciók működésének megismerése, azok elsajátítása következett.
Nagy hangsúlyt fektettünk a gyakorlati oktatásra, ahol a kulcsfelhasználók konkrét példákon keresztül ismerhették meg a Cloudius rendszer működését. A gyakorlati oktatáson tapasztalt hiányosságok, rossz beidegződések, szokások okozta hibákat is javítottuk, nem csak közvetlenül a program használatával, hanem általános számítógép kezeléssel kapcsolatban is. A vállalkozás ezt követően a többi dolgozó oktatására is nagy hangsúlyt fektetett, melyben nagy segítséget nyújtottak a kulcsfelhasználók. Ebben a szakaszban nem a teljes rendszer használatának oktatása zajlott, hanem munkakörökre vonatkozóan azon ismeretek átadása, mely a munkakör ellátásához szükségesek. Majd felhasználókkal közösen megtörténtek a konfigurációs beállítások, ezzel zárult a rendszer üzembe helyezése.
A céget 2014-ben alapították, mely mára a piacon feltörekvő cégek egyike.
Az InterDomino VoD Zrt. a hatékonyabb vállalatirányítás érdekében kereste meg cégünket és a vállalatirányítási rendszerünk felől érdeklődött.
Felismerték, hogy a rendszer bevezetése szükséges a vállalkozás számára, ezáltal versenyképesebb, stabilabb munkahellyé válik.
Ezt követően meghatároztuk a bevezetés ütemezését, meghatároztuk a határidőket, pontosítottuk a felelősségeket és jogköröket, elvégzendő feladatokat.
A vállalkozás kiválasztotta a dolgozói közül azokat, akik kiemelt szerepet töltenek be a vállalatirányítási rendszer bevezetésében, a kulcsfelhasználókat. Feladatuk elsősorban az, hogy legmagasabb szinten sajátítsák el a rendszer használatát, amivel a többi munkatárs tanulását tudják segíteni.
Elsőként ők ismerhették meg a szoftver működését, előnyeit, nehézségeit, ezután került sor a többi munkatárs részére is a Cloudius vállalatirányítási rendszer bemutatására. Ezt követően telephelyükön minden egyes munkakör felmérését elvégeztük, ezekről folyamatábrákat készítettünk.
Ezt követően elkezdődött a Cloudius ERP rendszer felhasználói betanítása. Első körben kulcsfelhasználók részére tartottunk oktatást, melyben megismerkedtek az ERP rendszerek szerepével, céljaival, általános funkcióival. Ezt követte az egyes modulok részletes bemutatása, menüpontok, funkciók működésének megismerése, azok elsajátítása következett.
Nagy hangsúlyt fektettünk a gyakorlati oktatásra, ahol a kulcsfelhasználók konkrét példákon keresztül ismerhették meg a Cloudius rendszer működését. A gyakorlati oktatáson tapasztalt hiányosságok, rossz beidegződések, szokások okozta hibákat is javítottuk, nem csak közvetlenül a program használatával, hanem általános számítógép kezeléssel kapcsolatban is. A vállalkozás ezt követően a többi dolgozó oktatására is nagy hangsúlyt fektetett, melyben nagy segítséget nyújtottak a kulcsfelhasználók. Ebben a szakaszban nem a teljes rendszer használatának oktatása zajlott, hanem munkakörökre vonatkozóan azon ismeretek átadása, mely a munkakör ellátásához szükségesek. Majd felhasználókkal közösen megtörténtek a konfigurációs beállítások, ezzel zárult a rendszer üzembe helyezése.
Weboldal: