IDBC Creative Solutions Kft.
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A 2014-ben alapított IDBC Creative Solutions Kft. egy működésfejlesztési tanácsadással, informatikai fejlesztésekkel és erőforrás biztosítással foglalkozó cég, melynek egyik fő fókuszterülete az értékesítési folyamatok és csatornák fejlesztése.
Kiemelt referenciáink a területen: három hazai bank digitalizációs programjában való tanácsadói közreműködés (Raiffeisen Bank, Erste Bank, K&H Bank), CRM rendszer bevezetés (Media Markt E-Commerce csatorna, MVMI), sales folyamatok, kampány menedzsment fejlesztés (MTVA, Cetelem Bank, SÁGA-Foods), tabletes sales fejlesztés, tréningek (Generali Biztosító Alkusz csatorna). Ezen kívül vezető tanácsadóink személyes referenciái között kiemelten szerepel a banki fiókhálózati csatornák értékesítés fejlesztése, teljesítmény mérése (CIB Bank, K&H Bank, Sberbank)
Kiemelt referenciáink a területen: három hazai bank digitalizációs programjában való tanácsadói közreműködés (Raiffeisen Bank, Erste Bank, K&H Bank), CRM rendszer bevezetés (Media Markt E-Commerce csatorna, MVMI), sales folyamatok, kampány menedzsment fejlesztés (MTVA, Cetelem Bank, SÁGA-Foods), tabletes sales fejlesztés, tréningek (Generali Biztosító Alkusz csatorna). Ezen kívül vezető tanácsadóink személyes referenciái között kiemelten szerepel a banki fiókhálózati csatornák értékesítés fejlesztése, teljesítmény mérése (CIB Bank, K&H Bank, Sberbank)
Temékeink
Esettanulmány
Kiskereskedelmi nagyvállalat, ami online és offline értékesítésben forgalmaz non-food termékeket.
Ügyfélszegmentáció és kampánykezelés támogatása CRM alapokon.
Ügyfelek elérésének, megszólításának hatékonyságnövekedés, értékesítésfejlesztés.
Ügyfélszegmentáció és kampánykezelés támogatása CRM alapokon.
Ügyfelek elérésének, megszólításának hatékonyságnövekedés, értékesítésfejlesztés.
Weboldal: