
Telekom Rendszerintegráció Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A Telekom Rendszerintegráció Zrt. hazánk legnagyobb, a teljes infokommunikációs spektrumot lefedő szolgáltató vállalata. A Magyar Telekom 100%-os tulajdonában álló cég ügyfélkörébe a nagyvállalatok mellett a közszféra intézményei tartoznak, akik számára a legújabb technológiai és üzleti trendeknek megfelelő infokommunikációs megoldásokat nyújt.
Temékeink
Esettanulmány
A Donauchem Kft. 1994 óta bejegyzett cég Magyarországon, napjainkra a magyarországi vegyianyag-kereskedelem meghatározó szereplőjévé vált. Stabil beszállítói hátterét elsősorban európai vegyianyag gyártó cégek képezik, de Ázsiából és Dél-Amerikából is importál árut. A cég 15 ezer négyzetméteres saját raktárkapacitással és ISO 9001:2000 szabvány szerint tanúsított minőségirányítási rendszerrel rendelkezik. A klasszikus vegyianyag disztribúció mellett egyre komolyabb szerepet tölt be a környe- zetvédelemmel és víztisztítással kapcsolatos megoldások elterjesztésében Magyarországon.
A Donauchem ezért egy korszerű integrált vállalatirányítási rendszerben kereste a megoldást, amely megbízható piaci szereplőtől származik, lépést tart a technológia fejlődésével, és az egyedi igények lefedésére rugalmasan továbbfejleszthető, amit a szállító magyarországi partnere rövid átfutással és hozzáértéssel, megbízható módon teljesít.
A projekt kezdetén a Donauchem és partnere olyan koncepciót állított fel, amely sikeres bevezetést eredményezett. A Procont az ügyvezetô igazgató elmondása szerint a fejlesztésekben megnyilvánuló hozzáértésen túl az ütemezés keresztülvitelében is megbízható félnek bizonyult.
„Az SAP Business One rendszer testre szabásával a nettó árrést immár ki tudjuk mutatni tranzakciónként, minden számlasor- ra ráterhelhetjük a szállítási költséget, illetve az adott kiszerelé- si egység elôállításához igénybevett ún. normaköltséget“ - emelte ki Tóth Zsolt. - „Így azonnal látható, hogy egy adott üzlet mekkora értéket teremtett a vállalat számára. Ez a vezetôi információ kulcsfontosságú a döntéstámogatás szempontjából. Ennek alapján az értékesítôk jutalékát is a nettó eredmény, a tényleges értékteremtés alapján számíthatjuk ki, ami valódi ösztönzést és a jobb teljesítmény jutalmazását jelenti, tehát fontos tényezô a Donauchem sikerességének megôrzésében és további növelésében. Ezeket az információkat a kereskedôk is elérik, így pontosan nyomon követhetik, hogy mely ügyfelek- nél valósítanak meg nagyobb értéket.“
A bevezetéssel együtt zajló BPR projekt keretében a Donau- chem több területen újramodellezte és az SAP Business One rendszerrel összhangba hozta üzleti folyamatait. Ennek ered- ményeként többek között magas szintû ügyfélkapcsolat- kezelést valósított meg, így az ügyféllel kapcsolatos informá- ciókat - például a vevôre szabott árat, az érvényesség idôinter- vallumát is - egy helyen tudja kezelni. A minôségi kiszolgálás pedig a sikeres mûködés sarokköve.
A Donauchem ezért egy korszerű integrált vállalatirányítási rendszerben kereste a megoldást, amely megbízható piaci szereplőtől származik, lépést tart a technológia fejlődésével, és az egyedi igények lefedésére rugalmasan továbbfejleszthető, amit a szállító magyarországi partnere rövid átfutással és hozzáértéssel, megbízható módon teljesít.
A projekt kezdetén a Donauchem és partnere olyan koncepciót állított fel, amely sikeres bevezetést eredményezett. A Procont az ügyvezetô igazgató elmondása szerint a fejlesztésekben megnyilvánuló hozzáértésen túl az ütemezés keresztülvitelében is megbízható félnek bizonyult.
„Az SAP Business One rendszer testre szabásával a nettó árrést immár ki tudjuk mutatni tranzakciónként, minden számlasor- ra ráterhelhetjük a szállítási költséget, illetve az adott kiszerelé- si egység elôállításához igénybevett ún. normaköltséget“ - emelte ki Tóth Zsolt. - „Így azonnal látható, hogy egy adott üzlet mekkora értéket teremtett a vállalat számára. Ez a vezetôi információ kulcsfontosságú a döntéstámogatás szempontjából. Ennek alapján az értékesítôk jutalékát is a nettó eredmény, a tényleges értékteremtés alapján számíthatjuk ki, ami valódi ösztönzést és a jobb teljesítmény jutalmazását jelenti, tehát fontos tényezô a Donauchem sikerességének megôrzésében és további növelésében. Ezeket az információkat a kereskedôk is elérik, így pontosan nyomon követhetik, hogy mely ügyfelek- nél valósítanak meg nagyobb értéket.“
A bevezetéssel együtt zajló BPR projekt keretében a Donau- chem több területen újramodellezte és az SAP Business One rendszerrel összhangba hozta üzleti folyamatait. Ennek ered- ményeként többek között magas szintû ügyfélkapcsolat- kezelést valósított meg, így az ügyféllel kapcsolatos informá- ciókat - például a vevôre szabott árat, az érvényesség idôinter- vallumát is - egy helyen tudja kezelni. A minôségi kiszolgálás pedig a sikeres mûködés sarokköve.