simpleSoft Kft.

simpleSoft Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Egyedi szoftverek készítésével foglalkozunk kiemeleten az alábbi területeket érintve:
• Biztonságos adatkezelési rendszerek
• Vállalati folyamatkezelő informatikai rendszerek fejlesztése
• Webes portál rendszerek
• Közép és felsőoktatási informatikai rendszer tervezés és fejlesztés (infrastruktúra menedzsment rendszer, vezetői információs rendszer)

Kiemelten kezeljük az általunk készített alkalmazások tesztelését, mert ez alapvető meghatározója vevőink elégedettségének. Dedikált tesztelőnk a fejlesztői csapattól függetlenül dolgozik. Ez a függetlenség hivatott biztosítani, hogy az ő figyelme a termék minőségére koncentráljon, és rövidtávú projektérdekek ne vonhassák el azt.

Az alapos és széleskörű végtesztelés során fontos szempont a termék használhatósága és könnyen kezelhetősége is.

Cégünk saját Marketing és SEO szakértővel rendelkezik, hogy a piac igényeinek megfelelően a lehető leggyorsabban tudjunk reagálni a változásokra és segítséget nyújtani meglévő ügyfeleinknek.

Esettanulmány

A Szinva Net Zrt. 1988-ban alakult a régió vezető informatikai vállalkozásainak egyike, szerződéses partnerei révén országos hálózattal rendelkezik. A vállalat elkötelezett híve a minőségi informatikának mind a termékek, mind a szolgáltatások terén.
Profil:
• Informatikai eszközök forgalmazása, összeszerelése
• Számítógéprendszerek tartós bérletezése
• Rendszerintegráció és rendszerüzemeltetés
• Szoftverkereskedelem
• Alkalmazásfejlesztés és alkalmazásintegráció
• Informatikai hálózatok tervezése és teljes körű kivitelezése
• Informatikai eszközök és rendszerek karbantartása
• Szerviz szolgáltatás
• Informatikai tanácsadás, oktatás
• IT biztonsági megoldások
• Egyedi megoldások

Minőség, megbízhatóság, amelyhez az Ügyfelek igényeit mindenek fölé helyező, megoldást és biztonságot nyújtó üzleti magatartás párosul!
– ez a cél lebeg a Szinva Net Informatikai Zrt. vezetői és munkatársai előtt.
A Szinva Net Zrt.-nek elsősorban egy olyan nyilvántartó rendszerre volt szüksége, melynek segítségével a vezetőség hatékonyan, mégis könnyen átlátható módon nyilván tudja tartani a szabadságigényeket. Erre a rendszerre azért volt szükség, hogy a jövőben induló projektek esetén egyszerűen tudják beosztani az aktuálisan elérhető munkavállalókat – kalkulálva a dolgozók szabadságon töltött időszakaival.
Fontos szempont volt a szabadágok igényeinek rögzítése, a jóváhagyás illetve esetleges elutasítás nyomon követése és az információáramlás a szervezeten belül a dolgozók igényelt és jóváhagyott szabadságaira vonatkozóan. Fontos szempont volt továbbá a dolgozók ki vett és még ki nem vett szabadságainak riport alapú lekérdezése a munkafolyamatok és az éves szabadságkeret eltöltésének tervezéséhez.
A szabadságok nyilvántartása és adminisztrációja korábban kizárólag papír alapokon történt, így a jelenlegi korszerű megoldás idő és költségmegtakarítást is egyaránt eredményezett.

A prAssistant felhő alapú szabadságnyilvántartás a munkavállalók és a vezetőség munkáját egyaránt megkönnyíti.
Az alkalmazás lehetővé teszi a munkavállalók számára a szabadságok egyszerű felvezethetőségét. Mindemellett biztosítja a vezetőség számára a bejegyzett igények elfogadását / elutasítását, illetve azok hatékony nyilvántartását. A szabadságigények nyomon követhetősége által előre kalkulálható a leendő projektek során elérhető munkavállalók mennyisége.
A szabadságnyilvántartó rendszer prAssistant szoftverrendszer egy kiemelt modulja, amely további modulokkal bővíthető, így a későbbiekben alkalmas lehet a szabadságok mellett egyéb munkafolyamatok rögzítésére is, ahol a munkaórák projektekre, illetve az azokhoz tartozó feladatokra bontva vezethetőek fel és tarthatóak nyilván, ezáltal naprakész információkkal szolgálva a menedzsment számára az aktuális folyamatokról, a tervezett és ténylegesen a projektekre fordított munkaórák arányáról. Ezekből az adatokból további elemzési célból lekérdezések, statisztikák állíthatóak elő a vezetőség számára.
A prAssistant rendszer bevezetése óta a szabadságok nyilvántartásával hatékonyan előre tervezhetővé vált a jövőben induló projektek esetén elérhető munkaerő száma. Emellett a munkaidő gyors nyomon követhetőségének köszönhetően a vállalat időt és energiát spórolhatott meg.