Adana Online Korlátolt Felelősségű Társaság

Adana Online Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Cégünk, a 2010-ben alakult, 2015-ben pedig komoly fejlődésnek indult Adana Online Kft. egyedi szoftverfejlesztéssel, webfejlesztéssel és online marketinggel foglalkozik. Cégünk alapításától kezdve folyamatosan nyereséges, ügyfeleink között olyan neves vállalkozásokat és intézményeket is megtalálhatunk, mint például az Aramis Pharma Kft, az Endomedix Kft, az ISD Dunaferr Kft., a TEVA Magyarország Zrt, vagy éppen a Szegedi Tudományegyetem.

Cégünk a gyógyszeripar és az orvosi, magánorvosi szektor specialistája, ezen a területen számos weboldalt, web alapú megoldást és egyedi fejlesztést készítettünk. Cégünk termékeit és szolgáltatásait külföldre is értékesíti, exportpartnereink között svájci és német vállalkozások is megtalálhatók.

Cégünk életében fontos évnek számít a 2017-es év, ugyanis ekkor léptünk piacra AMIO nevű felhő alapú szolgáltatásunkkal, amely egy kifejezetten a szolgáltatásalapú vállalkozások számára fejlesztett szoftver.

Esettanulmány

Megbízónk, a budapesti székhelyű, információs technológiai szolgáltatásokat nyújtó GEOMARKET Kereskedelmi és Szolgáltató Közkereseti Társaság egyéb tevékenységei mellett Magyarország egyik leglátogatottabb egészségügyi portálhálózatát is üzemelteti.

A laikusoknak szóló portálok sajátossága, hogy több tucat különböző domainnéven találhatók meg, hiszen minden portál egy meghatározott egészségügyi témát fed le. Az összesen 10 ezer feletti cikket és bejegyzést tartalmazó portálok összesített havi látogatottsága százezres nagyságrendben mérhető.
Megbízó részéről felmerült az igény egy, a portálok tartalmát összefoglaló ún. brandelt gyűjtőportál kialakítására. A megrendelői cél az volt, hogy ezen a gyűjtőportálon – amely a Gyogybazis.hu nevet kapta – a többi portálról átvett tartalom változatosan és mindig az aktualitásoknak megfelelően jelenjen meg.

Mivel dedikált szerkesztőség nem áll a portálok mögött, illetve ilyen cél nem is merült fel, ennek érdekében a tartalomszervezést messzemenően automatizálni kellett.
Mivel az automatizáláshoz a meglévő strukturák nem feleltek meg, egy új, ún. témaorientált struktúrát alakítottunk ki. Először is keresőoptimalizálási szaktudásunkat és eszköztárunkat latba vetve meghatároztunk 168 népszerű és keresett egészségügyi témát, majd a mintegy 3 ezer tartalmi oldal mindegyikét hozzárendeltük egy vagy több ilyen témához, részben automatikus eszközökkel, részben emberi erővel.

Az egyes témákat jellemző legfontosabb kulcsszavak keresettségét – amelyről a Google Trends szolgáltatásából nyerünk adatokat – a rendszer folyamatosan monitorozza és egy trendfüggvényre illeszti. Amennyiben a rendszer úgy ítéli meg, hogy valamely téma népszerűsége felívelőben van, az a téma előkelőbb helyre kerül a témák közötti rangsorban, a legaktuálisabb témák pedig megjelennek a portál különböző gyűjtőoldalain, például a nyitóoldalon.

Mivel egy témához akár több tucat cikk is kapcsolódhat, fontos a cikkek témákon belüli rangsorolása –hiszen egy témában csupán többnyire 1-2 cikk megjelenítésére van lehetőség a gyűjtőoldalakon, továbbá az adott téma-oldalakon – például https://gyogybazis.hu/cukorbetegseg – sem mindegy, hogy milyen cikkek kerülnek az első helyekre, és melyek a végére.

A cikkek témán belüli rangsorolását így ugyancsak egy automatizmus végzi, amely figyelembe veszi egyrészt a cikk hosszát és frissességét – azaz publikálási dátumát – emellett pedig a Google Analytcs API-n keresztül folyamatosan naplózza mindegy egyes cikk látogatottságát, valamint az adott cikk oldalán töltött átlagos időt. Így biztosított az, hogy mindig legfrissebb, a felhasználók által leginkább minőséginek tartott cikkek kerüljenek a lista elejére.

A leírt automatizmusoknak köszönhetően a portál folyamatosan változtatja megjelenését, reagálva az aktualitásokra, illetve a felhasználói magatartásra.