Autó-Doktor Horváth Kft.
Somogy megye
Cégbemutató
Cégünk felismerve az igényeket, időben nyitott a minőségi autójavítás felé. Az Autó-Doktor Horváth Kft. alapértékei a következők: -szakértelem, műszerezettség, bizalom, átláthatóság. Az Autó-Doktor üzletpolitikája ugyanúgy valamilyen innovatív ötleten, üzleti terven alapul, mint egy másik vállalkozás esetében, de a fő célok esetében van az is, hogy a vállalkozás valamilyen hasznos, kézzelfogható előnyt nyújtson az Ügyfelek részére. A legújabb innovatív eszközünk a digitális átvizsgálási ellenőrzőrendszer, amellyel az Ügyfelek részére egy átlátható, magyarázatokkal és képekkel ellátott dokumentumot biztosítunk.
Temékeink
Esettanulmány
Főleg a járműszervizelésben tevékenykedő kis és középvállalkozások számára ajánljuk ezt a piacon egyedülálló innovatív szoftvert.
Sajnos Magyarországon az autószervizek megítélése nem túl kedvező. Ezért a szervizeknek mindent el kell követni, hogy értékesítsék szolgáltatásait. Ehhez azonban meg kell teremteni a szerviz és az Ügyfél közti bizalmat. Mert ha ez megvan, akkor lényegesen könnyebb elfogadtatni az Ügyféllel a javítási tételeket. A szerviz célja, hogy a lehető legtöbb hiányosságot felfedezze a járművön és ezeket lehetőség szerint minél jobban értékesítse.
Azoknál a szervizeknél melyek még nem alkalmaznak ellenőrző listákat, a nyereség többszöröse az addigiaknak. Mivel a mi szervizünk már eddig is alkalmazott az ellenőrző listákat papír alapon, ezért a többlet nyereség a mi esetünkben csak 70% -os lett. Ehhez a program megvásárlásán túl azonban szükség van a szisztematikus használatra is, mert csak így tudjuk az ebben rejlő lehetőségeket kiaknázni.
Program lényege, hogy teljesen internet alapú a vizsgált járművek értékelései, hibái bármikor visszakereshetőek, így elkerülhetőek a későbbiek során a visszaélések. Világosan lehet látni, hogy az adott járművet ki ellenőrizte, milyen hibákat fedeztek fel, és azt, hogy ezeket az Ügyfél kérte-e megjavítani vagy sem, esetleg függőben van-e az adott javítás?
Program további előnye, hogy értékelni is tudjuk a szerelők teljesítményét a felfedezett és értékesített javítások tekintetében. Ezekről pontos statisztika áll rendelkezésre.
Sajnos Magyarországon az autószervizek megítélése nem túl kedvező. Ezért a szervizeknek mindent el kell követni, hogy értékesítsék szolgáltatásait. Ehhez azonban meg kell teremteni a szerviz és az Ügyfél közti bizalmat. Mert ha ez megvan, akkor lényegesen könnyebb elfogadtatni az Ügyféllel a javítási tételeket. A szerviz célja, hogy a lehető legtöbb hiányosságot felfedezze a járművön és ezeket lehetőség szerint minél jobban értékesítse.
Azoknál a szervizeknél melyek még nem alkalmaznak ellenőrző listákat, a nyereség többszöröse az addigiaknak. Mivel a mi szervizünk már eddig is alkalmazott az ellenőrző listákat papír alapon, ezért a többlet nyereség a mi esetünkben csak 70% -os lett. Ehhez a program megvásárlásán túl azonban szükség van a szisztematikus használatra is, mert csak így tudjuk az ebben rejlő lehetőségeket kiaknázni.
Program lényege, hogy teljesen internet alapú a vizsgált járművek értékelései, hibái bármikor visszakereshetőek, így elkerülhetőek a későbbiek során a visszaélések. Világosan lehet látni, hogy az adott járművet ki ellenőrizte, milyen hibákat fedeztek fel, és azt, hogy ezeket az Ügyfél kérte-e megjavítani vagy sem, esetleg függőben van-e az adott javítás?
Program további előnye, hogy értékelni is tudjuk a szerelők teljesítményét a felfedezett és értékesített javítások tekintetében. Ezekről pontos statisztika áll rendelkezésre.
Weboldal: