Ecoform Systems Hungary Informatikai Fejlesztő Kft.

Ecoform Systems Hungary Informatikai Fejlesztő Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Az Ecoform Systems Hungary Informatikai Fejlesztő Kft. 2010-ben alapított, 100%-ban Magyar tulajdonú társaság, amely azzal a céllal jött létre, hogy olyan szoftvermegoldásokat kínáljon leendő és meglévő partnerei számára, melyekkel egyszerűbbé és átláthatóbbá tehetik vállalkozásuk mindennapos működését. Szoftvereinket a hazai piac sajátosságainak figyelembe vételével, és a legkorszerűbb technológiák alkalmazásával fejlesztjük. Termékeink között az általános ügyviteli és vállalatirányítási rendszerek mellett, iparág specifikus megoldások is megtalálhatók. Rendszereink tervezése és megvalósítása során folyamatosan arra törekszünk, hogy az elkészült termék a legnagyobb mértékben megfeleljen az elvárásoknak. Rugalmas megoldásaink lehetővé teszik, hogy gyorsan és könnyen testre szabható, a vállalkozás munkafolyamataira legjobban optimalizált rendszer kerüljön bevezetésre. Partnereink javaslatai és saját ötleteink alapján folyamatosan fejlesztjük rendszereinket.

Esettanulmány

A D.D.D. 2013 Kft. budapesti székhelyű könyveléssel, bérszámfejtéssel és nemzetközi adószakértői tevékenységgel, adótanácsadással, könyvvizsgálattal foglalkozó gazdasági társaság. Vezető munkatársai már a 90-es évek elejétől kezdve foglalkoznak könyvelési és adó tanácsadási feladatokkal. A Társaság 20 fő munkatársat foglalkoztat. Ügyfelei az ország különböző városaiban és külföldön tevékenységüket végző vállalkozások, amelyek száma megközelíti a 300-at. A fővárosi székhely mellett, vidéki telephellyel is rendelkeznek. Színvonalas szakmai munkájuk biztosítéka az a csapat, amely válogatott, tapasztalt, jól képzett, nyelveket beszélő kollégákból áll. Ők nemcsak a szakterületükre vonatkozó magyar előírásokat ismerik és alkalmazzák jól, hanem tisztában vannak több európai ország gyakorlatával is. Fő célkitűzésük, hogy szolgáltatásaikkal növeljék ügyfeleik eredményességét és hozzájáruljanak azok sikeréhez.


A D.D.D. 2013 Kft.-nek mérete ellenére nem volt egységes integrált rendszere, a nyilvántartások vezetése egymással nem kommunikáló szigetrendszerekben, táblázatokban történt. Így az adatok többször, több helyen kellett rögzíteni, amely önmagában is többletmunka és nagy hibázási lehetőséggel járt. A vezető munkatársak részére a gyors döntéshozáshoz az információk nehézkesen voltak kinyerhetők. A napi munkához szükséges információkat csak helyben, bent az irodában lehetett nagy nehezen összegyűjteni. A cégvezetők nem tudták pontosan, hogy milyen óriási kintlevőséggel rendelkeznek, kinek mekkora lejárt tartozása van a Társaság felé. A sok ügyfél, és a folyamatosan teljesítésű szolgáltatásuk miatt, minden egyes számát egyesével kellett kiállítaniuk.
A D.D.D. 2013 Kft.-nél bevezetésre került az ES Applications - Integrált Vállalatirányítási Rendszer, CRM, Beszerzés és Logisztika, Humánerőforrás menedzsment, Pénzügy, Kontrolling, Táv- és csoport munka modulja, amelyeknek köszönhetően egységes, áttekinthető rendszerben végzi minden munkatárs a munkáját. A rendszer távolról is elérhető, így adott esetben a munkavállalók otthonról is tudnak hatékonyan dolgozni, a vezető munkatársak pedig távolról is képesek hozzáférni a döntéshez szükséges információkhoz egy üzleti találkozón. Az ERP szoftver segítségével minden fontos információt rögzíteni tudnak ügyfeleikről, átlátható képet kapnak, hogy melyik partnerüknek milyen mennyiségű munkát végeznek, így a rendszer segítségével szolgáltatási díjaikat is tudják optimalizálni. A bevezetést követően, minimális lett a kintlévősége a Társaságnak, mivel folyamatosan kontroll alatt tartják az ügyféltartozásokat. A havi számlák generálása a beállított szerződések alapján pillanatok alatt elkészül és Távszámla formájában továbbítódik a partnerek részére, ezzel lecsökkentve egyrészt a működési költséget, nem utolsó sorban pedig azonnal értesülnek az ügyfelek a nekik kiállított számlákról.