FALCON-SOFT Fejlesztő és Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság

FALCON-SOFT Fejlesztő és Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A Falcon-Soft Kft. 1996-ban kezdte meg működését, ügyviteli alkalmazások készítésével. Kezdetben fuvarozási és szállítmányozási rendszerekhez készültek kiegészítő modulok, később a tevékenység kiegészült hálózat integrációval és ügyviteli szaktanácsadással.
A ma forgalomban lévő VIPBox ügyviteli rendszer korszerű, egyedi megoldásokkal nyújt teljes támogatást a kis- és középvállalkozásoktól a nagyvállalatokig, az alapfolyamatoktól a könyvelés előkészítéséig. A fejlesztés első lépésétől kezdve határozott cél volt, hogy minden területen alkalmazható, egyedi igényeket kielégítő, jogszabályt követő rendszer jöjjön létre. Alap moduljai (értékesítés, beszerzés, készletkezelés, logisztika, iktató, ügyfélszolgálat) folyamatosan olyan funkciókkal egészültek ki (pénzügy, kontrolling), hogy a mai modern, gazdálkodó szemléletű ügyfelek igényeit tökéletesen kielégítse.

Esettanulmány

Könyvtárellátó Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság
Főtevékenység: Könyv-kiskereskedelem
Értékesítés nettó árbevétele 2015 :13 111 373 000 Ft.
Alkalmazottak:~ 150 fő
A könyvtárellátó egyedüli szolgáltatóként látja el a könyvtárakat könyvekkel, valamint a tankönyvek országos ellátását is végzi. Ezen kívül könyváruházakban is biztosítja a könyvek, tankönyvek elérhetőségét.
Az ügyfél döntése alapján a társaság korábban használt ügyviteli rendszerének cseréjére került sor, hogy egy modernebb, mai igényeknek megfelelő informatikai támogatást kapjanak a szakterületek.
A VIPBox ügyviteli rendszer bevezetésével a kereskedelmi, pénzügyi, logisztikai egységet kiszolgáló modulok kiegészítésre kerültek olyan testre szabott funkciókkal, melyek igazodnak a könyvtár ellátás speciális igényeihez.
Projekt eredmények:
Meglévő ügyviteli rendszer teljes körű kiváltása, az adatok migrációjával és tisztításával együtt.
Nagy megbízhatóságú adatbázis-kezelő (Oracle) használata és üzembe helyezése annak érdekében, hogy skálázhatóvá váljon az infrastruktúra.
A könyvtárellátást támogató ügyviteli rendszer teljes mértékben integrálásra került az ügyfél meglévő alkalmazásaiba (tankönyv ellátás, könyvelés, publikus webáruház).
Modern, reszponzív B2B felület kialakítása a könyvtári rendelések menedzselésére.
Új szakterületek (például: folyóirat értékesítés) bevonása az informatikailag támogatott területek közé.