Symbol Tech Kereskedelmi és Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Cégünket Balázs Csaba alapította 2005-ben. A Symbol Tech Zrt ügyviteli szoftvereket fejlesztő és forgalmazó vállalat. Mindent megteszünk, hogy mi fejlesszük a leghasználhatóbb ügyviteli programokat. Az egyszerű logikus használhatóság a legfontosabb rendszereinkben. A terméktámogatás számunkra azt jelenti, hogy folyamatos kapcsolatban vagyunk Ügyfeleinkkel, így gyakorlati tapasztalatok alapján reális képet kapunk igényeikről. Olyan kényelmi funkciókkal bővítjük szoftvereinket, melyekkel egyre több ügyféligényre tudunk valódi megoldást nyújtani. Az általunk fejlesztett ügyviteli rendszerek segítségével – felhasználók és a szoftver közti szinergiáknak köszönhetően – könnyen és hatékonyan tud üzemelni vállalkozása. Nem csak egy szoftvert biztosítunk, hanem valódi innovatív megoldást és terméktámogatást komplett ügyviteléhez.
Legyen az Ön számára is élmény az ügyvitel,
vegye fel velünk a kapcsolatot!
Legyen az Ön számára is élmény az ügyvitel,
vegye fel velünk a kapcsolatot!
Temékeink
Esettanulmány
A Ventil Épületgépészeti Kft. több mint 20 éve foglalkozik víz-gáz-fűtés szereléshez szükséges termékek forgalmazásával. Eleinte egy kisebb üzlettel kezdték, majd később átköltöztek a Lehel útra, ahol 34 fővel állnak a vásárlóik rendelkezésére.
Rendelések tömeges kiszolgálása csomagküldéssel, személyes átvétellel.
Időszaki akciók kezelése, törzsvásárlói pontok gyűjtésének megoldása fontos volt.
Az értékesítés növekedésével szükségessé vált egy új ügyviteli rendszer bevezetése, amely teljes körűen lefedi tevékenységi körüket.
CRM az érdeklődők vevővé konvertálása érdekében.
Webáruházból érkező rendelések összekötése az ügyviteli szoftverrel kiemelkedően fontos volt, a rendelések pontos kezelése.
Rendelések tömeges kiszolgálása csomagküldéssel, személyes átvétellel.
Időszaki akciók kezelése, törzsvásárlói pontok gyűjtésének megoldása fontos volt.
Az értékesítés növekedésével szükségessé vált egy új ügyviteli rendszer bevezetése, amely teljes körűen lefedi tevékenységi körüket.
CRM az érdeklődők vevővé konvertálása érdekében.
Webáruházból érkező rendelések összekötése az ügyviteli szoftverrel kiemelkedően fontos volt, a rendelések pontos kezelése.