RUFFTECH Informatikai Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság

RUFFTECH Informatikai Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Internetes fejlesztéskre fókuszáló fejlesztő cég vagyunk jelentős hazai és nemzetközi ügyfélkörrel. Ismerjük és alkalmazzuk a leginnovatívabb technológiákat, tapasztalataink segítenek a leghatékonyabb megoldások kitalálásában és megvalósításában. Csapatunk számára semmi sem lehetetlen: számtalan sikeres projekt, elégedett ügyfél és elismerés áll mögöttünk.

Esettanulmány

A megrendelő a Tulipántündér Produkciós Non-profit Kft 2013-ban alakult, fő tevékenysége az előadóművészet. A megrendelő évek óta egyedülálló nagy volumenű produkciókkal showkkal nyűgözi le a közönséget. Olyan műsorok köthetőek hozzá, mint a milliós nézettségű Megasztár, A Nagy Duett vagy a Propaganda. A cég nevéhez fűződik többek között a nemrég bemutatott Gateway to Space és a Living Dinosaurs nemzetközi kiállítások, valamint az első, tisztán hazai alapanyagból készült pop-show-musical, A Játékkészítő is. A The Champion egy teljesen magyar elképzelés megvalósítása, melyet nemzetközi piacra készített a cég. Maga a cég üzelti koncepcióval, és ötletekkel rendelkezik, de a megoldások modulonként akár külön-külön más cégek egyedi erre a projektre szánt fejlesztése. Jelenleg magyarországon a projekt volumenéből és specialitásából eredően nincsenek versenytársai.
Az élménypark több, mint 10 sportjátékkal (úszás, vízilabda, kosárlabda, box, taekwondo, futball, evezés, kajak, kenu, vívás, szertorna, futás, lovaglás, pingpong, íjászat) és teszttel várja a látogatókat, ahol a résztvevők összemérhetik képességeiteket egymással, vagy akár híres élsportolók eredményeivel. Cégünk feladata az volt, hogy a látogatókat már a belépéskor egyedi azonosító karkötővel lássuk el, mely nem csak belépésre szolgál hanem a regisztrációt segítve személyes adatok megadását segíti, valamint egyedi azonosításra szolgál a játékok/tesztek indításánál kiértékelésénél. A kiállítás egyedisége abban rejlik, hogy az aktív közönség teljesítményét monitorozni képes a rendszer, ha játékos formában is felméri a látogatók képességét, segítve ezzel a szülőket a gyermekeik sportágválasztásában és akár megmutatja a bajnokká válásuk esélyeit. A kiállítás egy egyedi, vezetett túra, ahol egy speciális karkötő (RFID) segítségével mindenki saját maga választja ki, melyik játékot akarja végigjátszani a túra végén pedig mindenki kap egy olyan elismervényt, amiből megtudhatja, melyik sportágban lenne az ő képessége kimagasló, melyik sportágat érdemes művelnie. Éppen ezért belépés után egy terminálnál meg kell adnia a látogatóknak a személyes adatokat, (név, nem, életkor, magasság, testsúly) az egyes termináloknál indítás után márt eredmények a karszalag azonosítókkal együtt a szerveren eltárolódnak és a látogatás végén, egy speciális algoritmus és a karszalag azonosító segítségével kiértékelik a látogatók teljesítményét és a teszt alapján megmutatják melyik sportágban teljesített a legjobban. Kikapcsolódásként további szórakozási lehetőségekre is elérhetőek a karszalag segítségével, Játékos kvízek segítségével érdekességeket tudhat meg a látogató a sportágak történetéről, lehetőség van megnézni egy vízilabda mérkőzést alulról közel életnagyságú medencénkben a legújabb technológiájú VR szemüveggel pedig egy meccs közepén találhatja magát.
A megbízó által delegált feladat több szintű volt. Először is a megrendelő rendelkezett egy koncepcióval az Interaktív Sportélmények megvalósításával kapcsolatban, valamint rendelkezésére álltak önálló rendszerként az alábbi modulok: jegyvásárlás, regisztráció, sport spotok, virtuális valóság megjelenítése) amit egy köztes rendszer segítségével homogén rendszerré kellett alakítani ahhoz, hogy az RFID karkötők a fent megfogalmazott feladatokat meg tudják valósítani. Az első lépés a jogosultság kezelés volt, ami nem csak a belépőjegyek validálta QR kód segítségével de biztosította azt is, hogy a jegyet ne lehessen semmilyen körülmények között újra használni. Fontos volt, hogy a karkötő segítségével egyszerűen és gyorsan tudja a látogató a sport spotokat indítani, viszont egy sport spotot csak egy alkalommal tudjon használni, ezzel segítve, hogy az egyes megállópontoknál minimális legyen a sorbanállás az interaktív játék során. A köztes rendszer segítette azt is, hogy a sportspotok által mért adatok a rendszerből egyszerűen és gyorsan kinyerhetőek legyenek, a kinyert adatokat a cégünk által fejlesztett szoftver egy külső kijelzőn megjelenítette, valamint a megadott határértékek alapján a látogató teljesítményét kiértékelje, majd egy egyedi dizájnnal ellátott oklevélre kinyomtassa. Fejlesztésünk nélkül maga a kiállítás működésképtelen lett volna, hiszen a rendszerekből hiányzott az integritás, így nem lett volna megoldva az egyedi azonosítás ami okafogyottá tette volna a kiállítást, hiszen a kiállítás lelke az egyedi azonosításban rejlett, a sorbanállás elkerülése, játékok indítása az eredmények összehasonlítása, és eltárolása, mind az általunk fejlesztett RFID megoldáson múlott.