Laptopdigital Kft.
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Cégünk Tolna Megye területén üzemeltet informatikai hálózatokat, valamint beszállítunk több helyi nagyobb gyárnak és vállalkozásnak informatikai eszközöket. Költségkímélő megoldásokat kínálunk irodatechnika területén fénymásoló és nyomtató bérbeadással valamint üzemeltetéssel. Valamint foglalkozunk kamerarendszerek kiépítésével.
Temékeink
Esettanulmány
Cégünk beszállítóként, és szolgáltatóként is dolgozik egy 80 fős irodát foglalkoztató cégnél. A szóban forgó cég főként vegyszerekkel foglalkozik. Országos szinten szállítják be mezőgazdasági cégeknek. Ügyviteli rendszerben dolgoznak az alkalmazottak.
Az ügyfél országos szinten magasnak számító forgalmat bonyolít le.
Amikor a céghez bekerültünk az első vizit után láttuk, hogy a cég profiljához és méretéhez képest elavult volt a rendszer, mind hálózati, mint szoftveres, és mind fizikai- irodatechnikai szinten.
Az irodai dolgozók panaszkodtak az szoftverek/ számítógépek lassúságára/ elavultságára.
Legfőbb problémát minden esetben az ügyviteli szoftver működése jelentette, cég ebben a szoftverben számláz , könyvel . Mivel lassú volt az ügyviteli szoftver, és kimaradások miatt sok volt a holt idő ameddig nem tudott egy-egy ember dolgozni.
És amit még mi láttunk a beszállított tonerekből, hogy nagyon gazdaságtalan a jelenlegi nyomtatók üzemeltetése.
Ezen felül a dokumentumok engedélyeztetése épületen belül nehézségekbe ütközött, átláthatatlan volt.
Helyszínen csináltunk sebesség teszteket, megállapítottuk hogy a jelenlegi hálózatot vezérlő eszközök(össze vissza voltak routerek/switch-ek, volt hogy egy irodában 2 switch is volt) , és az elavult utp kábelezés jelenti egyrészről a problémát. Újra építettünk a cégnél az egész hálózatot, rack szekrénybe összpontosítottuk a végpontokat. Patch-paneleket, és gigabites switchek-et üzemeltünk be. Amelyik számítógép elavult volt, vagy nem tudta a hálózati csatlakozó a megfelelő sebességet azt lecseréltük.
Ezután a hálózati elérési sebesség növekedett, sokkal gyorsabban, sokkal több műveletet sikerült elvégezni. Ez azt eredményezte, hogy a szerver nem tudta már megfelelően kiszolgálni a klienseket (túlterhelődött), jeleztük a vezetőség felé, valamint kérték az eszköz modernizálását/ cseréjét.
Miután ez is megtörtént egy embernek 1/10 annyi időt kellet várni a lekérésekkel a ügyviteli szoftvernél, ami növelte az irodai alkalmazottak hatékonyságát. Ebből kifolyólag kialakult a bizalom felénk, és kérték tőlünk az irodatechnikai eszközök felülvizsgálatát is. Egyből láttuk, hogy sokkal költségkímélőbb és modernebb megoldásokat tudunk kínálni nyomtatás területén. Azóta bérlik tőlünk a nyomtatókat, másolókat, fele annyit költenek havonta a nyomtatásra, mint előtte a tonerekre, és irodatechnikai eszközök beszerzésére.
A későbbiek folyamán bevezettük az Office M365 csomagokat, valamint egy dokumentumkezelési szoftvert, amely még hatékonyabbá tette az ügyfél részére a munka folyamatokat.
Az ügyfél országos szinten magasnak számító forgalmat bonyolít le.
Amikor a céghez bekerültünk az első vizit után láttuk, hogy a cég profiljához és méretéhez képest elavult volt a rendszer, mind hálózati, mint szoftveres, és mind fizikai- irodatechnikai szinten.
Az irodai dolgozók panaszkodtak az szoftverek/ számítógépek lassúságára/ elavultságára.
Legfőbb problémát minden esetben az ügyviteli szoftver működése jelentette, cég ebben a szoftverben számláz , könyvel . Mivel lassú volt az ügyviteli szoftver, és kimaradások miatt sok volt a holt idő ameddig nem tudott egy-egy ember dolgozni.
És amit még mi láttunk a beszállított tonerekből, hogy nagyon gazdaságtalan a jelenlegi nyomtatók üzemeltetése.
Ezen felül a dokumentumok engedélyeztetése épületen belül nehézségekbe ütközött, átláthatatlan volt.
Helyszínen csináltunk sebesség teszteket, megállapítottuk hogy a jelenlegi hálózatot vezérlő eszközök(össze vissza voltak routerek/switch-ek, volt hogy egy irodában 2 switch is volt) , és az elavult utp kábelezés jelenti egyrészről a problémát. Újra építettünk a cégnél az egész hálózatot, rack szekrénybe összpontosítottuk a végpontokat. Patch-paneleket, és gigabites switchek-et üzemeltünk be. Amelyik számítógép elavult volt, vagy nem tudta a hálózati csatlakozó a megfelelő sebességet azt lecseréltük.
Ezután a hálózati elérési sebesség növekedett, sokkal gyorsabban, sokkal több műveletet sikerült elvégezni. Ez azt eredményezte, hogy a szerver nem tudta már megfelelően kiszolgálni a klienseket (túlterhelődött), jeleztük a vezetőség felé, valamint kérték az eszköz modernizálását/ cseréjét.
Miután ez is megtörtént egy embernek 1/10 annyi időt kellet várni a lekérésekkel a ügyviteli szoftvernél, ami növelte az irodai alkalmazottak hatékonyságát. Ebből kifolyólag kialakult a bizalom felénk, és kérték tőlünk az irodatechnikai eszközök felülvizsgálatát is. Egyből láttuk, hogy sokkal költségkímélőbb és modernebb megoldásokat tudunk kínálni nyomtatás területén. Azóta bérlik tőlünk a nyomtatókat, másolókat, fele annyit költenek havonta a nyomtatásra, mint előtte a tonerekre, és irodatechnikai eszközök beszerzésére.
A későbbiek folyamán bevezettük az Office M365 csomagokat, valamint egy dokumentumkezelési szoftvert, amely még hatékonyabbá tette az ügyfél részére a munka folyamatokat.
Weboldal: