IBCS HUNGARY Kft.
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Az IBCS Hungary Kft. egy nemzetközi cégcsoport tagjaként működő sikeres hazai vállalkozás a vonalkód-kommunikáció és a termékazonosítási megoldások piacán.
Az IBCS Hungary olyan integrált rendszereket nyújt partnereinek, amely lehetővé teszi a termékek útjának követését az ellátási láncon kerszetük. Legyen szó az azonosításhoz használt kellékanyagoktól az innovatív hardver és egyedi igényekre szabott szoftveres megoldásokon át egészen a rendszerek minőségi üzemben tartásig, felügyeletig. Mindezzel az ügyfeleknek segít a költségek optimalizálásában és a hatékonyság növelésében, végső soron az üzleti eredmény növelésében, versenyképesebbé téve őket.
Az IBCS 1992 óta meghatározó szereplője a mobil vállalati rendszereket, és megoldásokat kínáló kkv-szektornak. Szolgáltatás, és termékportfóliójában megtalálhatóak a logisztikai, a raktározási, a gyártási és feldolgozóipari, a kereskedelmi, valamint az egészségügyi szektor számára kialakított mobil-kommunikációs megoldások. A vállalat foglal
Az IBCS Hungary olyan integrált rendszereket nyújt partnereinek, amely lehetővé teszi a termékek útjának követését az ellátási láncon kerszetük. Legyen szó az azonosításhoz használt kellékanyagoktól az innovatív hardver és egyedi igényekre szabott szoftveres megoldásokon át egészen a rendszerek minőségi üzemben tartásig, felügyeletig. Mindezzel az ügyfeleknek segít a költségek optimalizálásában és a hatékonyság növelésében, végső soron az üzleti eredmény növelésében, versenyképesebbé téve őket.
Az IBCS 1992 óta meghatározó szereplője a mobil vállalati rendszereket, és megoldásokat kínáló kkv-szektornak. Szolgáltatás, és termékportfóliójában megtalálhatóak a logisztikai, a raktározási, a gyártási és feldolgozóipari, a kereskedelmi, valamint az egészségügyi szektor számára kialakított mobil-kommunikációs megoldások. A vállalat foglal
Temékeink
Esettanulmány
Magyarország egyik legnagyobb irodaszer nagykereskedelmi cége, a Corwell Kft. 20 éve látja el viszonteladóit a legkülönfélébb irodai eszközökkel, bútorokkal és elektronikai berendezésekkel, melyben az IBCS Hungary által telepített VoCollect rendszer segíti őket.
Corwell logoDunakeszin lévő logisztikai központjukban naponta 6000 rendelési sornak megfelelő árumennyiséget mozgatnak meg, szednek ki és csomagolnak, hogy a megrendelések 24 órán belül eljussanak az ország bármely pontjára, vagy akár Szlovákiába. A széles árukínálat és a sok megrendelés megköveteli, hogy raktáruk maximális hatékonysággal működjön, a munkatársak gyorsan és folyamatosan tudjanak dolgozni, minél kevesebb hibával.
Előzmények, feladatok
A cég 4000 m2-es raktárában korábban a legtöbb folyamatot, így a kézi polcoknál történő árukiszedést is hagyományos, papír alapú adminisztrációval oldották meg. Ez azonban lefoglalta a raktárosok kezét és megosztotta figyelmüket, így egy-egy rakat elkészítése az elvártnál hosszabb időt vett igénybe, és gyakran fordultak elő szedési hibák is.
Corwell raktár kívülről A Corwell logisztikai központját üzemeltető Miller és Morrison Kft. ezért egy olyan megoldást keresett, amely elsősorban meggyorsítja a nagy volumenű napi árumozgást és kezelhetővé teszi a napi csúcsokat, valamint radikálisan csökkenti a szedési hibaszázalékot is. Szerették volna elérni azt, hogy a raktárosokat olyan háttérrendszer irányítsa, ami „mindent lát”, vagyis pontosan tudja, hogy a raktárban mi hol található és mennyire van szükség belőle. Kiemelt cél volt, hogy a dolgozók „szabad kezet” kapjanak, ne kelljen papírokkal, vagy bonyolult eszközökkel bajlódniuk a szedési folyamat során. Mindemellett, mivel a Corwell-nél már használatban volt egy WMS rendszer, mindenképpen olyan megoldásra volt szükségük, ami ezzel kompatibilis.
megoldás: VoCollect hangvezérelt árumozgatási és kiszedési rendszer
A vállalat a Magyarországon még kevésbé elterjedt, de annál több előnnyel szolgáló VoCollect hangvezérelt árumozgatási és kiszedési rendszer bevezetése mellett döntött, melyet a termék és szolgáltatás hazai megoldás szállítója, az IBCS Hungary Kft. állított üzembe 2010 augusztusában. A VoCollect kifejezetten azokat a problémákat oldja meg, melyekkel a Corwell raktárában korábban nap, mint nap szembesültek.
Corwell raktár belülről A rendszer a papír alapú, vagy vonalkódos azonosításon alapuló megrendelés-követéssel szemben egy igen ésszerű eszközt alkalmaz: az emberi beszédet. A raktárosnak nincs más dolga, mint hogy a derekára rögzítse az adatokat kezelő mobil terminált és felvegye a fejhallgatót. Ettől kezdve a VoCollect rendszer bemondja, hogy melyik tárhelyhez kell mennie, és az ott található termékből hány darabot kell kiszednie. Így a dolgozónak csak az utasításokat kell követnie, szabad a keze és a szeme is, ezáltal gyorsabban tud dolgozni.
A hangkommunikáció ugyanakkor két irányú, így a felhasználó szintén beszédhanggal jelzi vissza a feladatok elvégzését. Amint a rendszer ezt nyugtázza, máris a következő szedési ponthoz irányítja a dolgozót, így az egész munkafolyamat sokkal gördülékenyebb. Sőt, a raktáros akár „beszélgethet” is a rendszerrel: megkérdezheti például, hogy az adott tárhelyen milyen terméknek kell lenni, és ennek milyen a csomagolási egysége. Így szinte kizárt, hogy szedés közben rossz terméket emeljen le a polcról.
head-set A raktár hatékony működését egyedülálló módon segíti az is, hogy egy-egy művelet nem megszakítható, vagyis egy megrendelést végig kell szedni és lezárni. Ezzel elkerülhető, hogy a félbehagyott szedést másik kollégának kelljen befejezni és emiatt esetleg kimaradjon valami a megrendelésből.
Az IBCS Hungary által szállított rendszer további fontos előnye, hogy betanítása és az eszközök használata is rendkívül egyszerű. Nem kell megtanulni az összes raktári f
Corwell logoDunakeszin lévő logisztikai központjukban naponta 6000 rendelési sornak megfelelő árumennyiséget mozgatnak meg, szednek ki és csomagolnak, hogy a megrendelések 24 órán belül eljussanak az ország bármely pontjára, vagy akár Szlovákiába. A széles árukínálat és a sok megrendelés megköveteli, hogy raktáruk maximális hatékonysággal működjön, a munkatársak gyorsan és folyamatosan tudjanak dolgozni, minél kevesebb hibával.
Előzmények, feladatok
A cég 4000 m2-es raktárában korábban a legtöbb folyamatot, így a kézi polcoknál történő árukiszedést is hagyományos, papír alapú adminisztrációval oldották meg. Ez azonban lefoglalta a raktárosok kezét és megosztotta figyelmüket, így egy-egy rakat elkészítése az elvártnál hosszabb időt vett igénybe, és gyakran fordultak elő szedési hibák is.
Corwell raktár kívülről A Corwell logisztikai központját üzemeltető Miller és Morrison Kft. ezért egy olyan megoldást keresett, amely elsősorban meggyorsítja a nagy volumenű napi árumozgást és kezelhetővé teszi a napi csúcsokat, valamint radikálisan csökkenti a szedési hibaszázalékot is. Szerették volna elérni azt, hogy a raktárosokat olyan háttérrendszer irányítsa, ami „mindent lát”, vagyis pontosan tudja, hogy a raktárban mi hol található és mennyire van szükség belőle. Kiemelt cél volt, hogy a dolgozók „szabad kezet” kapjanak, ne kelljen papírokkal, vagy bonyolult eszközökkel bajlódniuk a szedési folyamat során. Mindemellett, mivel a Corwell-nél már használatban volt egy WMS rendszer, mindenképpen olyan megoldásra volt szükségük, ami ezzel kompatibilis.
megoldás: VoCollect hangvezérelt árumozgatási és kiszedési rendszer
A vállalat a Magyarországon még kevésbé elterjedt, de annál több előnnyel szolgáló VoCollect hangvezérelt árumozgatási és kiszedési rendszer bevezetése mellett döntött, melyet a termék és szolgáltatás hazai megoldás szállítója, az IBCS Hungary Kft. állított üzembe 2010 augusztusában. A VoCollect kifejezetten azokat a problémákat oldja meg, melyekkel a Corwell raktárában korábban nap, mint nap szembesültek.
Corwell raktár belülről A rendszer a papír alapú, vagy vonalkódos azonosításon alapuló megrendelés-követéssel szemben egy igen ésszerű eszközt alkalmaz: az emberi beszédet. A raktárosnak nincs más dolga, mint hogy a derekára rögzítse az adatokat kezelő mobil terminált és felvegye a fejhallgatót. Ettől kezdve a VoCollect rendszer bemondja, hogy melyik tárhelyhez kell mennie, és az ott található termékből hány darabot kell kiszednie. Így a dolgozónak csak az utasításokat kell követnie, szabad a keze és a szeme is, ezáltal gyorsabban tud dolgozni.
A hangkommunikáció ugyanakkor két irányú, így a felhasználó szintén beszédhanggal jelzi vissza a feladatok elvégzését. Amint a rendszer ezt nyugtázza, máris a következő szedési ponthoz irányítja a dolgozót, így az egész munkafolyamat sokkal gördülékenyebb. Sőt, a raktáros akár „beszélgethet” is a rendszerrel: megkérdezheti például, hogy az adott tárhelyen milyen terméknek kell lenni, és ennek milyen a csomagolási egysége. Így szinte kizárt, hogy szedés közben rossz terméket emeljen le a polcról.
head-set A raktár hatékony működését egyedülálló módon segíti az is, hogy egy-egy művelet nem megszakítható, vagyis egy megrendelést végig kell szedni és lezárni. Ezzel elkerülhető, hogy a félbehagyott szedést másik kollégának kelljen befejezni és emiatt esetleg kimaradjon valami a megrendelésből.
Az IBCS Hungary által szállított rendszer további fontos előnye, hogy betanítása és az eszközök használata is rendkívül egyszerű. Nem kell megtanulni az összes raktári f
Weboldal: