Indas Kft.

Indas Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Az Indas Kft. 100%-ban magyar tulajdonú vállalkozás, mely azért jött létre, hogy teljes körű informatikai támogatást nyújtson, elsősorban a hazai vállalatoknak, hogy bátran szembenézhessenek a munkájuk során jelentkező kihívásokkal, megtartsák és erősítsék piaci szerepüket, valamint eredményesen vehessék fel a versenyt a legfejlettebb piacokon működő versenytársaikkal szemben is. Az Indas Kft. meghatározóan foglalkozik a teljes körű informatikai rendszer integrációval, illetve az adminisztratív munkát hatékonnyá és gördülékennyé tevő szoftverek fejlesztésével, valamint személyre szabott üzleti-informatikai tanácsadással.
Ügyfeleink magasabb színvonalú kiszolgálása érdekében szektorális együttműködéseket alakítunk ki partnereinkkel, hogy jobban megismerjük az informatikai rendszerekkel szemben támasztott speciális elvárásokat.

Temékeink

Esettanulmány

Ügyfelünk egy átlagos autójavító műhely 6 szerelővel és 2 beállással. Vidéken a nagyváros melletti országúton tevékenykedik. Becsületes keményen dolgozó ügyvezetővel, aki nehezen látott rá saját vállalkozásának működésére, mert folyamatosan szerelt. Közös üzleti kapcsolatunk előtt, nem dokumentálták rendesen a folyamatokat, papírokra irkáltak, majd azt vitték be egy egyszerű rendszerbe.
A hiányos dokumentáció miatt ügyfelünk nem tudta, hogy pontosan milyen javítást végeznek milyen autón, napról napra éltek. Ha kérdezték, hogy melyik autón mit csináltak, hosszú órákig keresték a papírok tömkelegén. A munkások is szinte azt csináltak a műhelyben, amit akartak, mivel nem volt átlátható nyilvántartás, így a cégvezető nem tudta megfelelően irányítani vállalatát.
Adminisztrációs megoldásunk bevezetése után több komoly problémára is hamar fény derült a vállalkozásban. Volt, amikor a szerelők vittek haza kisebb fogyó alkatrészeket, melyet saját zsebre beépítettek barátoknak, ami így azonnal kiderült. Továbbá új ügyfeleket nyertek a beépített CRM modul beépítésével is, hiszen pontosan tudta partnerünk, hogy kivel miről beszélt és örültek, a végfelhasználók, amikor teljesen tájékozottan a problémájukat figyelembe véve hívták fel őket.

A munkalap kezelés és a számlázás szigorú követése is újabb eredményeket szült, mivel ügyfelünk már tudta, milyen munkákat kell, hogy promótáljon és, mire van igény a térségében.