Indas Kft.
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Az Indas Kft. 100%-ban magyar tulajdonú vállalkozás, mely azért jött létre, hogy teljes körű informatikai támogatást nyújtson, elsősorban a hazai vállalatoknak, hogy bátran szembenézhessenek a munkájuk során jelentkező kihívásokkal, megtartsák és erősítsék piaci szerepüket, valamint eredményesen vehessék fel a versenyt a legfejlettebb piacokon működő versenytársaikkal szemben is. Az Indas Kft. meghatározóan foglalkozik a teljes körű informatikai rendszer integrációval, illetve az adminisztratív munkát hatékonnyá és gördülékennyé tevő szoftverek fejlesztésével, valamint személyre szabott üzleti-informatikai tanácsadással.
Ügyfeleink magasabb színvonalú kiszolgálása érdekében szektorális együttműködéseket alakítunk ki partnereinkkel, hogy jobban megismerjük az informatikai rendszerekkel szemben támasztott speciális elvárásokat.
Ügyfeleink magasabb színvonalú kiszolgálása érdekében szektorális együttműködéseket alakítunk ki partnereinkkel, hogy jobban megismerjük az informatikai rendszerekkel szemben támasztott speciális elvárásokat.
Temékeink
Esettanulmány
Ügyfelünk egy átlagos autójavító műhely 6 szerelővel és 2 beállással. Vidéken a nagyváros melletti országúton tevékenykedik. Becsületes keményen dolgozó ügyvezetővel, aki nehezen látott rá saját vállalkozásának működésére, mert folyamatosan szerelt. Közös üzleti kapcsolatunk előtt, nem dokumentálták rendesen a folyamatokat, papírokra irkáltak, majd azt vitték be egy egyszerű rendszerbe.
A hiányos dokumentáció miatt ügyfelünk nem tudta, hogy pontosan milyen javítást végeznek milyen autón, napról napra éltek. Ha kérdezték, hogy melyik autón mit csináltak, hosszú órákig keresték a papírok tömkelegén. A munkások is szinte azt csináltak a műhelyben, amit akartak, mivel nem volt átlátható nyilvántartás, így a cégvezető nem tudta megfelelően irányítani vállalatát.
Adminisztrációs megoldásunk bevezetése után több komoly problémára is hamar fény derült a vállalkozásban. Volt, amikor a szerelők vittek haza kisebb fogyó alkatrészeket, melyet saját zsebre beépítettek barátoknak, ami így azonnal kiderült. Továbbá új ügyfeleket nyertek a beépített CRM modul beépítésével is, hiszen pontosan tudta partnerünk, hogy kivel miről beszélt és örültek, a végfelhasználók, amikor teljesen tájékozottan a problémájukat figyelembe véve hívták fel őket.
A munkalap kezelés és a számlázás szigorú követése is újabb eredményeket szült, mivel ügyfelünk már tudta, milyen munkákat kell, hogy promótáljon és, mire van igény a térségében.
A hiányos dokumentáció miatt ügyfelünk nem tudta, hogy pontosan milyen javítást végeznek milyen autón, napról napra éltek. Ha kérdezték, hogy melyik autón mit csináltak, hosszú órákig keresték a papírok tömkelegén. A munkások is szinte azt csináltak a műhelyben, amit akartak, mivel nem volt átlátható nyilvántartás, így a cégvezető nem tudta megfelelően irányítani vállalatát.
Adminisztrációs megoldásunk bevezetése után több komoly problémára is hamar fény derült a vállalkozásban. Volt, amikor a szerelők vittek haza kisebb fogyó alkatrészeket, melyet saját zsebre beépítettek barátoknak, ami így azonnal kiderült. Továbbá új ügyfeleket nyertek a beépített CRM modul beépítésével is, hiszen pontosan tudta partnerünk, hogy kivel miről beszélt és örültek, a végfelhasználók, amikor teljesen tájékozottan a problémájukat figyelembe véve hívták fel őket.
A munkalap kezelés és a számlázás szigorú követése is újabb eredményeket szült, mivel ügyfelünk már tudta, milyen munkákat kell, hogy promótáljon és, mire van igény a térségében.
Weboldal: