ENTER `93 KFT.

ENTER `93 KFT.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Az 1993-ban alapított ENTER `93 KFT működésének célja, hogy Windows-alapú ügyviteli, vállalatirányítási, és e-business megoldásokat támogató szoftvereket fejlesszen és forgalmazzon.

Egyedi igény szerinti fejlesztésekkel és komplett cégre szabott megoldásaival már több száz elégedett felhasználónál vívta ki szakmai elismertségét országszerte.

Ügyviteli szoftver megoldásainkat, termékskálánkat úgy alakítottuk ki, hogy a kis-, közép- és nagyvállalatok részére, a sajátos igényeknek megfelelően adaptálhatóak legyenek.

A fejlesztéseink során folyamatosan figyelembe vesszük felhasználóink észrevételeit, egyedi igényeit, és a korszerű háttérnek köszönhetően gyors szakszerű megoldásokat biztosítunk!

Esettanulmány

Az esettanulmány alapjául szolgáló ügyfelünk egy a Budapesten működő több mint 130 főt foglalkoztató jövedéki termékeket előállító, gyártó és forgalmazó cég, akikkel 2005 óta állunk üzleti kapcsolatban. Ügyfelünknek további leányvállalatai Csehországban és Romániában vannak. A cég elsősorban ipari tevékenységet folytató cégek számára szállít be jövedéki alapanyagokat és nyújt egyéb karbantartási szolgáltatásokat.
Szoftverünk, az ENTERSys – enterTrade SQL verziójú jövedéki engedélyes nyilvántartó és adatszolgáltató, készletgazdálkodási és számlázási program megvásárlása előtt a következő problémákkal kellett nap, mint nap szembesülniük:
- A jövedéki termék előállításának gyártási folyamatát kézi nyilvántartással vezetették, mely hibázási lehetőségekre adott okot, továbbá a létrehozott jövedéki termékek KN kódonként összesítéseit kézzel kellett mindig kiszámolni, nem beszélve arról, hogy mindez pénz és időrabló tevékenységnek bizonyult.
- A partnereiket és azok adatait nem tartották nyilván, ezzel számtalan lehetőségtől estek el (pl. hírlevelek kiküldése, személyre szabott szolgáltatások)
- Adataikat Excel táblákban vezették, ami adatrögzítési hibákhoz vezetett, melyet csak egy időben egy felhasználó tudott módosítani.
- Számláikat papír alapon adták át könyvelőjüknek, azonban ez rettentő sok plusz terhet rótt mind a cégre, mind a könyvelőre.
- Rengeteg időt fordítottak adminisztrációra, adatok keresésére, aminek köszönhetően nem tudtak a cég fejlesztésére koncentrálni.

Az ENTERSys – enterTrade SQL verziójú jövedéki engedélyes nyilvántartó és adatszolgáltató, készletgazdálkodási és számlázási program megvásárlásával a fenti problémák megszűntek. A következő megoldásokkal jelentős mennyiségű pénzt takarított meg a vállalkozás, és ezáltal gördülékenyebbé vált a napi munkavégzés:
- A korszerű grafikus felhasználói felület kezelésével a bevételezés, a termékek nyilvántartása, az értékesítés és számlakiállítás egyszerűvé és gyorssá vált
- A jövedéki termékek gyártásának, előállításának folyamata naprakészen adóraktári nyilvántartás formájában bármikor lekérdezhető, a napi adatszolgáltatási kötelezettségnek két kattintással eleget tudnak tenni. A program elkészíti a NAV_j28 adatszolgáltatás nyomtatványt az ÁNYK program számára a napi adóraktári mozgások alapján.
A jövedéki nagyker tevékenységről havi jelentést készít a program, egy kattintással elkészül az adatszolgáltatás a J09-es ÁNYK nyomtatvány számára.
A külföldre értékesített jövedéki termékekről Elektronikus kísérőokány készíthető. Az elkészített EKO nyomtatványokat a program összesíti havi bontásban az ÁNYK program számára a NAV_J16-os nyomtatványra.
- Továbbá a programrendszerünk Zárjegyek felhasználásának nyilvántartására is alkalmas, elkészíti a NAV_J08-as ÁNYK nyomtatványt is.
- Vevőiket, beszállítóikat és egyéb ügyfeleiket a partnerlistában tartják nyilván. A partnerekhez nem csak számlázási nevet és címet, hanem számos egyéb adatot rendelhetnek, illetve csoportokba rendezhetik őket. Számlázáskor egyszerűen ki tudják választani a partnert a partnerlistából.
- Egyszerűen elkészítik a számlákat, díjbekérőket, eladásokat, szállítóleveleket, árajánlatokat, bejövő megrendeléseket, kimenő megrendeléseket, és ezek formátumát részletesen testreszabják.
- A számlákat elektronikus formában küldik el a vevők számára digitális aláírással ellátva.
- A kiállított számlákat azonnal feltölti az ENTERSys programrendszerünk a NAV Online adatszolgáltatás számára a mindenkor hatályos verz