Supra-Real Számítástechnikai és Szoftverfejlesztő Kft.
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Integrált kereskedelmi és termelésirányítási rendszerek fejlesztése és forgalmazása
az ügyfelek egyedi, specifikus igényeinek figyelembevételével...
az ügyfelek egyedi, specifikus igényeinek figyelembevételével...
Temékeink
Esettanulmány
A Kalmarket Kft. 2009-től van jelen a magyarországi élelmiszer kereskedelemben. Kezdetben élelmiszer kiskereskedelmi boltokat üzemeltetett, majd 2009 év végétől áttért az internetes kereskedelemre. Az internetes kereskedelem mellett élelmiszer nagykereskedelmi és export-import tevékenységet is folytat. Tavalyi nettó árbevétele több mint 400 M Ft.
Partnerünknél olyan komplex és integrált kereskedelmi rendszert kellett bevezetni, amely az alábbi problémákra nyújt megoldásokat. Az iroda és a raktár különböző telephelyeken működik, emiatt VPN kapcsolatot alakítottunk ki az iroda, raktár, és a felhőben lévő adatbázis szerver között. A kereskedelmi back office és a webáruház integrálását kellett úgy megoldani, hogy mindkét rendszer ugyanabban az adatbázisban dolgozzon, a két rendszer közötti adatcsere azonnali legyen. Az export-import tevékenységből adódóan pedig meg kellett oldani az EKÁER rendszerhez való kapcsolódást, az INTRASTAT jelentéseket és a NETA termékek adólevezetését. A készletek optimális szinten tartását a beszerzési logisztikának kell biztosítani. A webáruházban megrendelt termékek komissiózását, és annak ellenőrzését is el kell végezni. Az egyes nagykereskedelmi vevők egyedi árképzése (több pénznemben is) a megoldandó feladatok közt szerepelt.
A feladatot az ÁruKer nagykereskedelmi készletnyilvántartás és értékesítés rendszerünkkel oldottuk meg, kiegészítve a integrált webáruházunkkal, amely a fent ismertetett feladatokat hatékonyan oldja meg.
Partnerünknél olyan komplex és integrált kereskedelmi rendszert kellett bevezetni, amely az alábbi problémákra nyújt megoldásokat. Az iroda és a raktár különböző telephelyeken működik, emiatt VPN kapcsolatot alakítottunk ki az iroda, raktár, és a felhőben lévő adatbázis szerver között. A kereskedelmi back office és a webáruház integrálását kellett úgy megoldani, hogy mindkét rendszer ugyanabban az adatbázisban dolgozzon, a két rendszer közötti adatcsere azonnali legyen. Az export-import tevékenységből adódóan pedig meg kellett oldani az EKÁER rendszerhez való kapcsolódást, az INTRASTAT jelentéseket és a NETA termékek adólevezetését. A készletek optimális szinten tartását a beszerzési logisztikának kell biztosítani. A webáruházban megrendelt termékek komissiózását, és annak ellenőrzését is el kell végezni. Az egyes nagykereskedelmi vevők egyedi árképzése (több pénznemben is) a megoldandó feladatok közt szerepelt.
A feladatot az ÁruKer nagykereskedelmi készletnyilvántartás és értékesítés rendszerünkkel oldottuk meg, kiegészítve a integrált webáruházunkkal, amely a fent ismertetett feladatokat hatékonyan oldja meg.
Weboldal: