MediaCo Hungary Kft.
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A MediaCo Hungary olyan teljes körű szolgáltatást nyújtó médiaügynökség - főbrandje a MediaSales -, amely folyamatosan fejlesztett szaktudásával, tanácsadói és közvetítői munkájával hidat képez a médiatulajdonos cégek és a hirdető cégek között. A MediaSales garantálja a minőséget partnereinek, innovatív megoldásaival és lendületes csapatával.
Mint ügynökség teljes körű szolgáltatást nyújt a marketingkommunikációs stratégiai tervezés és kivitelezés terén, amely magában foglal - TV-től kezdve a közterületen át az online megjelenésig - minden területet. A TV és közterület mellett az online és digitális médiatervezés - kivitelezés a kiemelt stratégia irányunk.
A vállalat innovatív rendszerek segítségével automatizálja az online marketing folyamatokat, ezzel jelentős mértékű erőforrást szabadít fel, illetve kiküszöböli az emberi hiba lehetőségét.
Mint ügynökség teljes körű szolgáltatást nyújt a marketingkommunikációs stratégiai tervezés és kivitelezés terén, amely magában foglal - TV-től kezdve a közterületen át az online megjelenésig - minden területet. A TV és közterület mellett az online és digitális médiatervezés - kivitelezés a kiemelt stratégia irányunk.
A vállalat innovatív rendszerek segítségével automatizálja az online marketing folyamatokat, ezzel jelentős mértékű erőforrást szabadít fel, illetve kiküszöböli az emberi hiba lehetőségét.
Temékeink
Esettanulmány
Az Ecorgan Kft. 1998-ban alapított, magyar tulajdonú vállalkozás. Az első tíz évet a dinamikus növekedés jellemezte. A forgalom 2008-ban megközelítette a 2 milliárd Ft-ot. Székhelye és legnagyobb telephelye Csongrádon található, Budapesten kihelyezett raktárral és bemutatóteremmel rendelkezik. Az Ecorgan Kft. fő tevékenysége a konyhai mosogatók, csaptelepek, szelektív hulladéktároló rendszerek, háztartási készülékek és tartozékaik, valamint fa- és bútoripari termékek importja és nagykereskedelme. A konyhatechnikai termékek Németországból, Olaszországból, Törökországból, a faházakat Romániából (Székelyföldről) importból, a bútorok főként magyarországi gyártóktól származnak. Az Ecorgan Kft. főbb partnerei a barkácsáruház-láncok, a különféle konyhastúdiók, szakkereskedők. Országos képviseleti hálózatával és közel 500 aktív partnerével arra törekszik, hogy vevői minél gyorsabb és jobb minőségű szolgáltatásban részesüljenek.
A fejlesztés célja az volt, hogy az Ecorgan kft.-nek olyan webes, több weboldalból álló kommunikációs rendszer álljon a rendelkezésére, amely a könnyű használhatóság mellett integrálva van a jelenlegi B2B rendszerbe, valamint tudjon együtt dolgozik a külföldi márkaoldalakkal.
Cél egy olyan ügyfél interfész kidolgozása és fejlesztése volt, amivel a partnerek egykapus módszerrel elérik az Ecorgan valamennyi zárt, regisztráció függő szolgáltatását.
Könnyű kezelés: Cikk-kezelő beépített WYSIWYG-szerkesztővel, Hírlevél editor, Foto és Video beillesztés
Megtalálhatóság: Hatékony SEO rendszer ( alexa, google, ...), RSS és Atom-hírcsatornák, Keresőbarát URL
Biztonság: CAPTHA védett beléptető rendszer, Folyamatos biztonsági frissítés
Innovatív kapcsolat más webes felületekkel: Google map kapcsolat, Google kereső kapcsolat, Facebook kapcsolat, Tartalmi kapcsolat a márkaoldalakkal és a mosogato.hu-val, Webcímgyűjtemény
Egy olyan weboldal fejlesztése volt a célunk, mely megfelel a felhasználóknak: hosztja megbízható, motorikusan bővíthető, reszponzív: a PC-n kívül tabletre és okostelefonra is alkalmazható legyen. Arculata: letisztult. Struktúráját tekintve: rendezett és könnyen kezelhető, valamint integrációban működik a megrendelő Facebook oldalával és egyéb közösségi csatornáival (pl Youtube). Ezen felül a fejlesztés kiemelten fontos célja volt, hogy funkcionálisan megfeleljen a kor követelményeinek, valamint felvegye a versenyt a vetélytársak oldalaival. Célunk volt, hogy a megrendelő leendő weboldala SEO, SEF, usability, valamint webergonómiai szempontból is moduláris felépítése miatt hosszútávon is kiváló kommunikációs eszköze legyen a marketing munkájának.
A fejlesztés célja az volt, hogy az Ecorgan kft.-nek olyan webes, több weboldalból álló kommunikációs rendszer álljon a rendelkezésére, amely a könnyű használhatóság mellett integrálva van a jelenlegi B2B rendszerbe, valamint tudjon együtt dolgozik a külföldi márkaoldalakkal.
Cél egy olyan ügyfél interfész kidolgozása és fejlesztése volt, amivel a partnerek egykapus módszerrel elérik az Ecorgan valamennyi zárt, regisztráció függő szolgáltatását.
Könnyű kezelés: Cikk-kezelő beépített WYSIWYG-szerkesztővel, Hírlevél editor, Foto és Video beillesztés
Megtalálhatóság: Hatékony SEO rendszer ( alexa, google, ...), RSS és Atom-hírcsatornák, Keresőbarát URL
Biztonság: CAPTHA védett beléptető rendszer, Folyamatos biztonsági frissítés
Innovatív kapcsolat más webes felületekkel: Google map kapcsolat, Google kereső kapcsolat, Facebook kapcsolat, Tartalmi kapcsolat a márkaoldalakkal és a mosogato.hu-val, Webcímgyűjtemény
Egy olyan weboldal fejlesztése volt a célunk, mely megfelel a felhasználóknak: hosztja megbízható, motorikusan bővíthető, reszponzív: a PC-n kívül tabletre és okostelefonra is alkalmazható legyen. Arculata: letisztult. Struktúráját tekintve: rendezett és könnyen kezelhető, valamint integrációban működik a megrendelő Facebook oldalával és egyéb közösségi csatornáival (pl Youtube). Ezen felül a fejlesztés kiemelten fontos célja volt, hogy funkcionálisan megfeleljen a kor követelményeinek, valamint felvegye a versenyt a vetélytársak oldalaival. Célunk volt, hogy a megrendelő leendő weboldala SEO, SEF, usability, valamint webergonómiai szempontból is moduláris felépítése miatt hosszútávon is kiváló kommunikációs eszköze legyen a marketing munkájának.
Weboldal: