
INTROWEB Szolgáltató és Kereskedelmi Kft.
Csongrád megye, Budapest
Cégbemutató
Az IntroWeb Kft. 2003-ban alakult. Internetes technológiákkal foglalkozó fiatal egyetemisták hozták létre.
Célunk olyan minőségi szolgáltatások nyújtása, amely elősegíti kis és középvállalkozások Interneten történő megjelenését, ezáltal magasabb fokú hatékonyságot biztosítva partnereinknek elérhető áron. Munkatársaink a délalföldi régió legtehetségesebb fiataljai közül kerülnek ki, akik megfelelő szakmai felkészültséggel rendelkeznek internet-technológiai alkalmazás fejlesztésben.
A hagyományos eljárásokkal szemben előnyben részesítjük a kreatív megoldásokat, ahol lehetőségünk nyílik kibontakoztatni saját lényegre törő, de mégis hatékony módszereinket, amelyek alkalmazásával partnereink fokozott nyereségre és sikerre tarthatnak számot.
Célunk olyan minőségi szolgáltatások nyújtása, amely elősegíti kis és középvállalkozások Interneten történő megjelenését, ezáltal magasabb fokú hatékonyságot biztosítva partnereinknek elérhető áron. Munkatársaink a délalföldi régió legtehetségesebb fiataljai közül kerülnek ki, akik megfelelő szakmai felkészültséggel rendelkeznek internet-technológiai alkalmazás fejlesztésben.
A hagyományos eljárásokkal szemben előnyben részesítjük a kreatív megoldásokat, ahol lehetőségünk nyílik kibontakoztatni saját lényegre törő, de mégis hatékony módszereinket, amelyek alkalmazásával partnereink fokozott nyereségre és sikerre tarthatnak számot.
Temékeink
Esettanulmány
Ügyfelünk egy szemvizsgáló és látszerész szalon, ahol a látásvizsgálatot követően a paciensek részére egyénre szabott szemüvegeket is készítenek. Széles választékban találhatók meg szemüvegkeretek, de a lencsegyártók közül a legmodernebb ZEISS termékeket is kínálják. Az üzlet 1995-től végzi ezt a tevékenységet, és jó ideje már, hogy minősített ZEISS partneri státusza van.
Cégünk feladatául kapta, hogy az Ügyfélnek az üzletéhez és a saját, valamint a képviselt brand-ekhez méltó webes megjelenést hozzuk létre. A meghatározások között volt, hogy az oldal grafikai megjelenése legyen letisztult, a látogatók könnyen és gyorsan tudjanak navigálni, és mindenféle korosztály elboldoguljon a kezelésével akár PC-na, vagy mobil eszközön is. Bemutathatóvá kellett tenni a főbb termékeket, lehetőséget kellett teremteni, hogy a látogatók időpontot tudjanak foglalni akár online is. Mindehhez egy egyszerűen kezelhető adminisztrációs felületet is biztosítani kellett, melyet az Ügyfél alkalmazottjának különösebb felkészítés nélkül is tudnia kell használni. Fontos volt még az is, hogy az oldal szerkezetileg is megfeleljen a keresőoptimalizálás elvárásainak, hosszú távon biztosítva azt, hogy egy esetleges GOOGLE indexelési eljárás módosulásával se tűnjön el a találatok közül.
Az Ügyfél elvárásainak meghallgatása után felállításra került egy koncepció-terv. Ez magában foglalta a megvalósítandó funkciókat, a menüszerkezetet, valamint az alapvető oldalak (nyitóoldal, hír oldal, szöveges oldal, kapcsolati űrlap stb) szerkezeti felépítését. Az ügyféllel történt egyeztetés és finomhangolások, valamnit a szerződéskötést követően kezdődött a kivitelezés: a mobilkonform (responsive) oldalszerkezet kialakítása után a grafikai megjelenés létrehozása történt meg. A programozás közben egyedi forráskód jött létre, mellyel biztosítható a biztonságos, folyamatos működés az IntroWeb által biztosított szerveren. A gondos tervezésnek és előkészítésnek köszönhetően nem merült fel olyan kérdés, mely esetleg alapjaiban rengette volna meg a projektet.
A befejezést követően a kezdeti adatfeltöltést is munkatársaink végezték az útmutatások és direktívák alapján, mely során a végfelhasználói teszteket is el tudtuk végezni. A fejlesztések eredményeképpen az Ügyfél egy olyan honlapot tudhat magáénak, mely méltó módon képviseli üzleti filozófiája értékeit. Ez mellett egy digitális kaput is jelent az ügyfelei számára egy olyan iparágban, ahol az ügyfél személyes megjelenése nem mellőzhető, de kiszolgálja azokat a látogatói igényeket is, melyek egy vásárlást megelőzően az online információgyűjtés valós elvárásán alapulnak.
Cégünk feladatául kapta, hogy az Ügyfélnek az üzletéhez és a saját, valamint a képviselt brand-ekhez méltó webes megjelenést hozzuk létre. A meghatározások között volt, hogy az oldal grafikai megjelenése legyen letisztult, a látogatók könnyen és gyorsan tudjanak navigálni, és mindenféle korosztály elboldoguljon a kezelésével akár PC-na, vagy mobil eszközön is. Bemutathatóvá kellett tenni a főbb termékeket, lehetőséget kellett teremteni, hogy a látogatók időpontot tudjanak foglalni akár online is. Mindehhez egy egyszerűen kezelhető adminisztrációs felületet is biztosítani kellett, melyet az Ügyfél alkalmazottjának különösebb felkészítés nélkül is tudnia kell használni. Fontos volt még az is, hogy az oldal szerkezetileg is megfeleljen a keresőoptimalizálás elvárásainak, hosszú távon biztosítva azt, hogy egy esetleges GOOGLE indexelési eljárás módosulásával se tűnjön el a találatok közül.
Az Ügyfél elvárásainak meghallgatása után felállításra került egy koncepció-terv. Ez magában foglalta a megvalósítandó funkciókat, a menüszerkezetet, valamint az alapvető oldalak (nyitóoldal, hír oldal, szöveges oldal, kapcsolati űrlap stb) szerkezeti felépítését. Az ügyféllel történt egyeztetés és finomhangolások, valamnit a szerződéskötést követően kezdődött a kivitelezés: a mobilkonform (responsive) oldalszerkezet kialakítása után a grafikai megjelenés létrehozása történt meg. A programozás közben egyedi forráskód jött létre, mellyel biztosítható a biztonságos, folyamatos működés az IntroWeb által biztosított szerveren. A gondos tervezésnek és előkészítésnek köszönhetően nem merült fel olyan kérdés, mely esetleg alapjaiban rengette volna meg a projektet.
A befejezést követően a kezdeti adatfeltöltést is munkatársaink végezték az útmutatások és direktívák alapján, mely során a végfelhasználói teszteket is el tudtuk végezni. A fejlesztések eredményeképpen az Ügyfél egy olyan honlapot tudhat magáénak, mely méltó módon képviseli üzleti filozófiája értékeit. Ez mellett egy digitális kaput is jelent az ügyfelei számára egy olyan iparágban, ahol az ügyfél személyes megjelenése nem mellőzhető, de kiszolgálja azokat a látogatói igényeket is, melyek egy vásárlást megelőzően az online információgyűjtés valós elvárásán alapulnak.
Weboldal: