BYTE RIDER Szolgáltató és Kereskedelmi Betéti Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A Byte Rider Software az Empire 3.0 vendéglátóipari vállalkozásirányítási rendszer és a Trinity 2.4 vendéglátóipari elszámoltató és készeltnyilvántartó rendszer fejlesztője és kizárólagos forgalmazója. Megoldásainkra a gyakorlatiasság és az innováció jellemző, hidat képezve a gyakorlati megvalósítás és a modern informatikai technológiai vívmányok között. Fejlesztési célterületünk a vendéglátás, szoftvereink tökéletesen alkalmasak a legkülönfélébb üzlettípusok minden igényt kielégítő kiszolgálására (étterem, önkiszolgáló étterem, kávézó, cukrászda, büfé, bár, kiszállítás, stb.). A közel két évtizedes tapasztalatunkat kamatoztatjuk az olyan termékeink kialakításában, mint például az Android alapú mobil pincérterminál, az asztali pincérterminál, a készletkezelő modul, vagy a törzsvendégkezelés. Termékeink között megtalálhatóak az egyszeri licencdíjas és a havi bérleti konstrukcióban elérhető megoldások is. Rendszereinket az ország egész területére szállítjuk.
Temékeink
Esettanulmány
Az ügyfél egy éttermet üzemeltet. Az üzlet családi vállalkozás formájában indult, de a folyamatos fejlesztések következtében ma már egy vendéglátóipari komplexumként működik. Az a`la carte étterem mellett kávézó, önkiszolgáló étterem és rendezvényközpont is megtalálható az egységben. Így a régió meghatározó szereplője.
A vendéglátóipari komplexum eddig nem használt vendéglátóipari elszámoltató rendszert, ezért az elszámolás roppant nehézkes volt és a napi munkamenetek (mint például a rendelésfelvétel, a rendelésleadás, a számla kiállítása) nagyon lassúak voltak, a megnövekedett forgalom által támasztott követelményeknek nem tudtak megfelelni. Egy mindenki számára könnyen megtanulható és kezelhető, a felmerülő problémákra választ adó informatikai megoldás bevezetésének a szükségessége fogalmazódott meg igényként.
A vezetőség egy alapos piaci tájékozódás után az Empire 3.1 vendéglátóipari elszámoltató és készletnyilvántartó rendszer bevezetését választotta. Az Empire 3.1 szoftvercsomagból használatba lett állítva az EmpireBlokk 3.1 pincérmodul. Ennek a szoftvermodulnak a feladata a rendelések és a számlák kezelése. Ehhez a modulhoz csatlakozik az EmpireSmart 3.1 mobil pincérterminál modul. Ennek keretén belül a pincérek Androidos mobil készülékek segítségével végzik a rendelés felvételét és a számlázást, tovább növelve a hatékonyságot! Az összes egység készletgazdálkodását ezentúl az EmpireKészlet 3.1 modul végzi. A rendszer bevezetése után elmondható, hogy a munkafolyamatok nagy mértékben felgyorsultak, kevesebb munkaerőre lett szükség ugyanazon feladatok elvégzésére és a korrekt elszámolás biztosítva lett mind a vezetőség és az alkalmazottak, mind az üzlet és a vendégek között.
A vendéglátóipari komplexum eddig nem használt vendéglátóipari elszámoltató rendszert, ezért az elszámolás roppant nehézkes volt és a napi munkamenetek (mint például a rendelésfelvétel, a rendelésleadás, a számla kiállítása) nagyon lassúak voltak, a megnövekedett forgalom által támasztott követelményeknek nem tudtak megfelelni. Egy mindenki számára könnyen megtanulható és kezelhető, a felmerülő problémákra választ adó informatikai megoldás bevezetésének a szükségessége fogalmazódott meg igényként.
A vezetőség egy alapos piaci tájékozódás után az Empire 3.1 vendéglátóipari elszámoltató és készletnyilvántartó rendszer bevezetését választotta. Az Empire 3.1 szoftvercsomagból használatba lett állítva az EmpireBlokk 3.1 pincérmodul. Ennek a szoftvermodulnak a feladata a rendelések és a számlák kezelése. Ehhez a modulhoz csatlakozik az EmpireSmart 3.1 mobil pincérterminál modul. Ennek keretén belül a pincérek Androidos mobil készülékek segítségével végzik a rendelés felvételét és a számlázást, tovább növelve a hatékonyságot! Az összes egység készletgazdálkodását ezentúl az EmpireKészlet 3.1 modul végzi. A rendszer bevezetése után elmondható, hogy a munkafolyamatok nagy mértékben felgyorsultak, kevesebb munkaerőre lett szükség ugyanazon feladatok elvégzésére és a korrekt elszámolás biztosítva lett mind a vezetőség és az alkalmazottak, mind az üzlet és a vendégek között.
Weboldal: