Webness Webügynökség

Webness Webügynökség

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Azonnaliság - Becsület - Szakértelem

A Webness Webügynökség több, mint 3 éve szállít megoldásokat olyan cégek számára, amelyek elsősorban a termelékenységüket és az értékesítési potenciáljukat szeretnék fokozni.
Programozási megvalósításaink között megtalálhatóak gyárirányítási rendszerek és egyéb adminisztrációs szoftverek, melyek felhő alapon működnek. Célunk a követhetőség és a hatékony gyártás elérése partnereinknél.
Értékesítési megoldásaink között szerepelnek az online felületek reklámkampányainak kidolgozása, megvalósítása és azok optimalizálása is.

Amennyiben biztos kezekbe szeretné vállalkozását, forduljon hozzánk bizalommal!

Temékeink

Esettanulmány

Magyarország egyik legnagyobb papír csomagoló eszköz gyártójának, nyíregyházi üzemének készítettünk adminisztrációs szoftvereket. A cég a Mondi Bags Hungária Kft, amely a 2015-ös mérleg szerint 107 alkalmazottal dolgozik és 6 Milliárd Ft árbevételt jegyez ezen évben.

A legtöbb adminisztrációs feladatot egy több, mint 20 éves elavult környezeten futtatható (clipperes) szoftverrel végezték, amely már nem kapott több támogatást, illetve számos feladatra már kényelmetlen volt a használata. Ezt a funkciókészletet vettük alapul, kiegészítve számos olyan megoldással, amelyre már régen igény volt.
Nehézkes és követhetetlenek voltak az ajánlatkérések, a munkaidők beosztása, az alapanyagigények, stb..
Mindenképpen egy olyan szoftvert szerettünk volna bevezetni, amely megfelel a mai elvárásoknak. Tehát felhő alapú, bárhonnan elérhető, nem szükséges telepíteni, központi szerverről vezérelhető, frissíthető és egy-egy változást minden illetékes felhasználó azonnal lát.
A régi, elavult szoftver alapfunkcióit és az újonnan felmerült igényeket csoportosítottuk és különböző modulokba szerveztük.

Munkaidő beosztást és személyügyi feladatokat ellátó szoftver segítségével előre tervezhető az, hogy melyik dolgozó mikor mit fog csinálni. Ez alapján az osztályvezető megfelelően előre tud kalkulálni és egyeztetni tud a dolgozókkal. Ez alapján utólagosan hónap elején a bérszámfejtő cég automatikusan megkapja ezeket az adatokat, amelyek alapján kalkulálja a béreket.

Alapanyag felhasználást és árajánlatot kalkuláló rendszerünkbe az értékesítő kollégák több hónapra előre felvihetik, hogy mely termékekből fognak eladni partnereiknek. Mivel tudjuk, hogy egy darab termék milyen alapanyagokból áll, így az ezt számon tartó kolléga konkrét kimutatást kap arról, hogy az adott hónapban mennyi festék, ragasztó, papír és egyéb anyag szükséges, hogy a gyártás megfelelően történjen. Ezen adatokat felhasználva az értékesítők nagyon pontos árajánlatot tudnak küldeni az ügyfeleknek, hisz a gyártási mechanizmussal számol a szoftver, így egyértelműen kalkulálható, hogy megéri-e nagyobb megrendelést leadni egyszerre, mint két részletben. Természetesen több nyelvű PDF alapú dokumentum generálódik, méghozzá logóval és határidővel ellátva.

Számos egyéb kényelmi funkció is megtalálható szoftverünkben.