Webmark Europe Kft.
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Vállalkozásunk az ezredfordulón alakult; a korai időszakban elsősorban a nyugat-dunántúli régióban fejtett ki aktív tevékenységet a webes fejlesztések piacán, mely azóta egész Magyarország területére kiterjedt, majd európai webes színtérre is léptünk. A statikus weblapok szerkesztését hamar felváltották a dinamikus, tartalomfejlesztő rendszer által támogatott webes felületek; ezen kategórián belül határozott lépéseket tettünk a belépő szintű webes felületek, kis- és középvállalkozások egyszerűbb weblapjaitól a komplex felépítésű multinacionális internetes portálok, webáruházak piacának lefedése felé. Azokat a megkereséseket, megbízásokat részesítjük előnyben, amelyek a szolgáltatásaink, termékeink által megszerzett profiton túl is maradandó, az esztétikai és tartalmi többleten túl innovációs és számos egyéb hozzáadott értéket képviselnek. Célunk az, hogy tevékenységünkön keresztül az internetes kereskedelmet, az értékteremtést és értékmegőrzést könnyebbé, emberközelibbé tegyük.
Temékeink
Esettanulmány
ELTE Savaria - Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ - VASI DIÁK KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLAT, 27 középfokú intézmény több, mint 8000 diákjának a közösségi feladatainak elvégzését támogatja. Ügyfelünk tartja a kapcsolatot a fogadó intézményekkel, melyek száma meghaladja az 1000 -et. Az ügyfél folyamatosan fejleszti az információs rendszereit és a portál, nyilvántartó rendszer, applikáció területén szigetszerűen és ezek összekapcsolásával integráltan is a kommunikációja és nyilvántartásai hatékonyságának növelését várja el.
Az esettanulmánynak azért választottuk ezt a megbízást, mivel három erős szegmens is megjelenik benne, ráadásul ezek kapcsolódási pontjait és információs csatornáit szakszerűen és körültekintően kell megvalósítani. A megbízó az információs rendszerének korszerűsítése által a diákok kötelező 50 órás közösségi gyakorlatának támogatását és nyilvántartását kívánja hatékonyabban támogatni. Az első pont, nevezhetjük információs portálnak, mely hatékonyan szolgálja ki a webes platformról érkezőket. A második szegmens a nyilvántartó rendszer felhő alapú adattárolási technológiával - egyedileg készített nyilvántartó felületekkel és adatbázisokkal, valamint az ügymenethez illeszkedő cselekvési útvonalakkal, dokumentumokkal. A harmadik szegmens a viselkedés alapú applikáció, mely a fiatal korosztály elérésére és hatékony kiszolgálására jött létre.
A portál, mint elsődleges kommunikációs csatorna és adatgyűjtési pont, lehetővé teszi a rendszerhez történő csatlakozást és a folyamatos kapcsolattartást az ügyfelekkel: fogadó intézmények - iskolák - diákok - érdeklődők. A portál zárt egyedi tartalomkezelő (úgynevezett CMS) rendszerrel rendelkezik, mely a Webmark Kft. egyedi fejlesztése, így az üzemeltetés és az adatbiztonság magasabb elvárható szinten található, mint a nyílt rendszerek alap kiépítettségű tagjai. A nyilvántartó rendszer szerver - kliens alkalmazásként induló fejlesztése a felhő alapú megoldások irányába tolódott le. Majd egyre hatékonyabb teljesítménynövelési technikák és adatkezelési és folyamatautomatizálási feladatok bevezetésére szolgált. Az applikáció létrehozását egyedi felülettervezés előzte meg a diákok bevonásával, mely a viselkedés alapú megoldások kutatásához és azok alkalmazásához is lehetőséget teremtett a 14 - 18 év között korosztály körében.
Az esettanulmánynak azért választottuk ezt a megbízást, mivel három erős szegmens is megjelenik benne, ráadásul ezek kapcsolódási pontjait és információs csatornáit szakszerűen és körültekintően kell megvalósítani. A megbízó az információs rendszerének korszerűsítése által a diákok kötelező 50 órás közösségi gyakorlatának támogatását és nyilvántartását kívánja hatékonyabban támogatni. Az első pont, nevezhetjük információs portálnak, mely hatékonyan szolgálja ki a webes platformról érkezőket. A második szegmens a nyilvántartó rendszer felhő alapú adattárolási technológiával - egyedileg készített nyilvántartó felületekkel és adatbázisokkal, valamint az ügymenethez illeszkedő cselekvési útvonalakkal, dokumentumokkal. A harmadik szegmens a viselkedés alapú applikáció, mely a fiatal korosztály elérésére és hatékony kiszolgálására jött létre.
A portál, mint elsődleges kommunikációs csatorna és adatgyűjtési pont, lehetővé teszi a rendszerhez történő csatlakozást és a folyamatos kapcsolattartást az ügyfelekkel: fogadó intézmények - iskolák - diákok - érdeklődők. A portál zárt egyedi tartalomkezelő (úgynevezett CMS) rendszerrel rendelkezik, mely a Webmark Kft. egyedi fejlesztése, így az üzemeltetés és az adatbiztonság magasabb elvárható szinten található, mint a nyílt rendszerek alap kiépítettségű tagjai. A nyilvántartó rendszer szerver - kliens alkalmazásként induló fejlesztése a felhő alapú megoldások irányába tolódott le. Majd egyre hatékonyabb teljesítménynövelési technikák és adatkezelési és folyamatautomatizálási feladatok bevezetésére szolgált. Az applikáció létrehozását egyedi felülettervezés előzte meg a diákok bevonásával, mely a viselkedés alapú megoldások kutatásához és azok alkalmazásához is lehetőséget teremtett a 14 - 18 év között korosztály körében.
Weboldal: