UNIOFFICE Rendszerház Számítástechnikai, Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

UNIOFFICE Rendszerház Számítástechnikai, Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Felhő alapú mobil applikációk fejlesztése, összhangban a
„Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása” című (GINOP-3.2.2-8.2.4-16 kódszámú) felhívással.

Egyedi igények szerinti mobil megoldások.
Mobil kapcsolat kiépítése meglévő rendszereivel.
Ügyfélinformációs, kényelmi mobil alkalmazások.
Otthoni mobil eszközök bevonása a szervezet működésébe.
Kereskedelmi folyamatokat támogató mobil applikációk.
Mérés, adatgyűjtés, vevői elégedettség mérés mobil eszközökön.
Online friss információk, helytől, időpontól, szituációtól függetlenül.

Elektronikus ügy,- és dokumentum kezelő rendszerek,
irat- és projektdokumentum-kezelő rendszer.

Temékeink

Esettanulmány

1986-ban alakult budapesti magyar tulajdonú kft., mely családi vállalkozásként működik. A vállalat saját fejlesztésű orvoselektronikai termékeket gyárt. Termékeit világszerte ismerik és használják Dél-Amerikától a Távol-Keletig.
A cég mérete elérte azt a szintet, hogy a papír és elektronikus dokumentumok kezelése már nem volt megoldható hagyományos (elektronikus levelezés, hálózati fájl tárolás) eszközökkel. A megfelelő rendszer kiválasztása ajánlati versenyben dőlt el, ahol a legjobb műszaki feltételeket kínáló rendszert választották, mely messzemenően figyelembe vette a tovább építkezés követelményét.
A rendszer képes a teljes vállalati levélforgalom kezelésére (papír, fax és e-mail egyaránt), lehetővé teszi a feladatok kiadását és delegálását, s egyúttal archívumként szolgál a lezárt dokumentumok tárolása és elérése céljából. Az Office Ügykövetés rendszer bevezetésével - hozzáférési jogtól függően - részleges teljes áttekintéssel rendelkeznek a felhasználók a folyamatban levő ügyek állapotáról. Az egységes és strukturált dokumentumkezelésen túl az ügyekben zajló és az iratokhoz kötődő munkafolyamatok kezelhetővé válnak anélkül, hogy a hivatalnak a meglévő szabályozásait fel kellene borítania.
Az Office Ügykövetési Rendszer – technikai megközelítésben – egy integrált iroda-automatizálási programcsomag, mely az irodai-ügyviteli munkában előforduló valamennyi funkciót integráltan és hatékonyan képes támogatni. E rendszer lehetővé teszi az egységes irat- és dokumentumkezelésen, iktatáson túl a munkafolyamatok kezelését, követi a különböző ügyek és feladatok tartalmi és állapotbeli mozzanatait. Leegyszerűsíti a külvilággal történő kommunikációt, továbbá könnyen szervezhető vele az egyes emberek, szervezeti egységek belső együttműködése. Összességében elmondható, hogy az Office rendszer alkalmazása komplett megoldást jelent úgy a cégműködés, mint az iroda-szervezés és -automatizálás területén.