
Panoramas s.r.o.
Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Komárom-Esztergom megye, Pest megye, Somogy megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest
Cégbemutató
A Panoramas s.r.o. 2006-ban alakult, vállalkozások panorámafotózásával és virtuális túrák készítésével foglalkozik.
2013-ban felkérést kaptunk a Google- től, hogy minősített Utcakép | Megbízható ügynökséggé váljunk.
Az első évben több mint 1000 vállalkozás virtuális bemutatóját fotóztuk és kapcsoltuk a Google Utcaképre.
Elkötelezettségünknek és színvonalas szolgáltatásunknak köszönhetően a legjobbá váltunk a programban résztvevő európai ügynökségek között. Büszkék vagyunk rá, hogy 2015. januárban átvehettük a Google zürichi központjában az elismeréssel járó díjat.
Szolgáltatásunkat a legmagasabb színvonalon nyújtjuk. Minden fotósunk szigorú képzéseken vesz részt, több száz fotózást tudhat maga mögött, a legjobb technikai felszereléssel dolgozik.
A versengő üzleti környezetben az első benyomás rendkívül fontos, ahogy a külsőségek is. Minőségi fényképészeti szolgáltatásaink révén megoldást kínálunk Önnek, hogy igényes első benyomást keltsen ügyfelei és partnerei szemében.
2013-ban felkérést kaptunk a Google- től, hogy minősített Utcakép | Megbízható ügynökséggé váljunk.
Az első évben több mint 1000 vállalkozás virtuális bemutatóját fotóztuk és kapcsoltuk a Google Utcaképre.
Elkötelezettségünknek és színvonalas szolgáltatásunknak köszönhetően a legjobbá váltunk a programban résztvevő európai ügynökségek között. Büszkék vagyunk rá, hogy 2015. januárban átvehettük a Google zürichi központjában az elismeréssel járó díjat.
Szolgáltatásunkat a legmagasabb színvonalon nyújtjuk. Minden fotósunk szigorú képzéseken vesz részt, több száz fotózást tudhat maga mögött, a legjobb technikai felszereléssel dolgozik.
A versengő üzleti környezetben az első benyomás rendkívül fontos, ahogy a külsőségek is. Minőségi fényképészeti szolgáltatásaink révén megoldást kínálunk Önnek, hogy igényes első benyomást keltsen ügyfelei és partnerei szemében.
Pályázatok, amelyekhez árajánlatot töltöttünk fel
Esettanulmány
Ügyfelünk egy kisvárosi kerékpárbolt, mely egy üzlettel és e-shoppal is rendelkezik.
A kerékpárbolt tulajdonosa hatékony és gazdaságos marketing megoldást keresett, melyel több online felületen is népszerűsíteni tudja vállalkozását. Tisztában volt vele, hogy a látványos képi információ pozitív benyomást tesz a vásárlókra. A Google Utcakép virtuális séta nagyszerű megoldásnak bizonyult számára.
Az üzlet előtt és annak belső tereiben is készítettünk képeket, melyekből egy virtuális sétát vágtunk össze. Ezt kapcsoljuk rá a Googlere úgy, hogy megjelenik a keresésben, térképen, utcaképen is.
Előnyök:
- A Google kereső algoritmusa előnyben részesíti azokat az helyeket, amelyek virtuális sétával rendelkeznek. Ezzel a versenytárs elé kerültek egy lépéssel
- Google fiókjukat gyönyörű sétával és fényképekkel tettükk teljessé, hogy az igényes első benyomást tudjon kelteni
- az érdeklődők az otthonukból kényelmesen és gyorsan körbesátálhatnak a boltban még mielőtt a valóságban is felkeresnék azt. Egyrészről felkelti kíváncsiságukat, másrészről pedig bizalmat ad számukra.
- annak köszönhetően, hogy a séta a Google Utcaképen is megtekinthető, nagymértékben megkönnyíti az ügyfeleik számára a kissé eldugodtnak mondható üzlethelység megtalálását.
- a kerékpárbolt sok ügyfelével a Facebookon keresztül kerül kapcsolatba. Nem volt kérdés, hogy a virtuális sétát itt is elhelyezzük, külön menüpontba építve, hogy állandóan megtekinthető legyen. Az idővonalon is bármikor megosztható a virtuális séta élménye, melyet a követők továbbküldhetnek, megoszthatnak
- a séta felkerült továbbá a kerékpárbolt weboldalára is. Nem a weboldal tárhelyét foglalja, így gyorsan betöltődik, nem lassítja az oldalt
A virtuális séta egyszeri költséggel járt csak, ezért hatékony és gazdaságos megoldást jelentett a kerékpárboltnak.
A kerékpárbolt tulajdonosa hatékony és gazdaságos marketing megoldást keresett, melyel több online felületen is népszerűsíteni tudja vállalkozását. Tisztában volt vele, hogy a látványos képi információ pozitív benyomást tesz a vásárlókra. A Google Utcakép virtuális séta nagyszerű megoldásnak bizonyult számára.
Az üzlet előtt és annak belső tereiben is készítettünk képeket, melyekből egy virtuális sétát vágtunk össze. Ezt kapcsoljuk rá a Googlere úgy, hogy megjelenik a keresésben, térképen, utcaképen is.
Előnyök:
- A Google kereső algoritmusa előnyben részesíti azokat az helyeket, amelyek virtuális sétával rendelkeznek. Ezzel a versenytárs elé kerültek egy lépéssel
- Google fiókjukat gyönyörű sétával és fényképekkel tettükk teljessé, hogy az igényes első benyomást tudjon kelteni
- az érdeklődők az otthonukból kényelmesen és gyorsan körbesátálhatnak a boltban még mielőtt a valóságban is felkeresnék azt. Egyrészről felkelti kíváncsiságukat, másrészről pedig bizalmat ad számukra.
- annak köszönhetően, hogy a séta a Google Utcaképen is megtekinthető, nagymértékben megkönnyíti az ügyfeleik számára a kissé eldugodtnak mondható üzlethelység megtalálását.
- a kerékpárbolt sok ügyfelével a Facebookon keresztül kerül kapcsolatba. Nem volt kérdés, hogy a virtuális sétát itt is elhelyezzük, külön menüpontba építve, hogy állandóan megtekinthető legyen. Az idővonalon is bármikor megosztható a virtuális séta élménye, melyet a követők továbbküldhetnek, megoszthatnak
- a séta felkerült továbbá a kerékpárbolt weboldalára is. Nem a weboldal tárhelyét foglalja, így gyorsan betöltődik, nem lassítja az oldalt
A virtuális séta egyszeri költséggel járt csak, ezért hatékony és gazdaságos megoldást jelentett a kerékpárboltnak.
Weboldal: