Panoramas s.r.o.
Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Komárom-Esztergom megye, Pest megye, Somogy megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest
Cégbemutató
A Panoramas s.r.o. 2006-ban alakult, vállalkozások panorámafotózásával és virtuális túrák készítésével foglalkozik.
2013-ban felkérést kaptunk a Google- től, hogy minősített Utcakép | Megbízható ügynökséggé váljunk.
Az első évben több mint 1000 vállalkozás virtuális bemutatóját fotóztuk és kapcsoltuk a Google Utcaképre.
Elkötelezettségünknek és színvonalas szolgáltatásunknak köszönhetően a legjobbá váltunk a programban résztvevő európai ügynökségek között. Büszkék vagyunk rá, hogy 2015. januárban átvehettük a Google zürichi központjában az elismeréssel járó díjat.
Szolgáltatásunkat a legmagasabb színvonalon nyújtjuk. Minden fotósunk szigorú képzéseken vesz részt, több száz fotózást tudhat maga mögött, a legjobb technikai felszereléssel dolgozik.
A versengő üzleti környezetben az első benyomás rendkívül fontos, ahogy a külsőségek is. Minőségi fényképészeti szolgáltatásaink révén megoldást kínálunk Önnek, hogy igényes első benyomást keltsen ügyfelei és partnerei szemében.
2013-ban felkérést kaptunk a Google- től, hogy minősített Utcakép | Megbízható ügynökséggé váljunk.
Az első évben több mint 1000 vállalkozás virtuális bemutatóját fotóztuk és kapcsoltuk a Google Utcaképre.
Elkötelezettségünknek és színvonalas szolgáltatásunknak köszönhetően a legjobbá váltunk a programban résztvevő európai ügynökségek között. Büszkék vagyunk rá, hogy 2015. januárban átvehettük a Google zürichi központjában az elismeréssel járó díjat.
Szolgáltatásunkat a legmagasabb színvonalon nyújtjuk. Minden fotósunk szigorú képzéseken vesz részt, több száz fotózást tudhat maga mögött, a legjobb technikai felszereléssel dolgozik.
A versengő üzleti környezetben az első benyomás rendkívül fontos, ahogy a külsőségek is. Minőségi fényképészeti szolgáltatásaink révén megoldást kínálunk Önnek, hogy igényes első benyomást keltsen ügyfelei és partnerei szemében.
Temékeink
Esettanulmány
Ügyfelünk egy kisvárosi kerékpárbolt, mely egy üzlettel és e-shoppal is rendelkezik.
A kerékpárbolt tulajdonosa hatékony és gazdaságos marketing megoldást keresett, melyel több online felületen is népszerűsíteni tudja vállalkozását. Tisztában volt vele, hogy a látványos képi információ pozitív benyomást tesz a vásárlókra. A Google Utcakép virtuális séta nagyszerű megoldásnak bizonyult számára.
Az üzlet előtt és annak belső tereiben is készítettünk képeket, melyekből egy virtuális sétát vágtunk össze. Ezt kapcsoljuk rá a Googlere úgy, hogy megjelenik a keresésben, térképen, utcaképen is.
Előnyök:
- A Google kereső algoritmusa előnyben részesíti azokat az helyeket, amelyek virtuális sétával rendelkeznek. Ezzel a versenytárs elé kerültek egy lépéssel
- Google fiókjukat gyönyörű sétával és fényképekkel tettükk teljessé, hogy az igényes első benyomást tudjon kelteni
- az érdeklődők az otthonukból kényelmesen és gyorsan körbesátálhatnak a boltban még mielőtt a valóságban is felkeresnék azt. Egyrészről felkelti kíváncsiságukat, másrészről pedig bizalmat ad számukra.
- annak köszönhetően, hogy a séta a Google Utcaképen is megtekinthető, nagymértékben megkönnyíti az ügyfeleik számára a kissé eldugodtnak mondható üzlethelység megtalálását.
- a kerékpárbolt sok ügyfelével a Facebookon keresztül kerül kapcsolatba. Nem volt kérdés, hogy a virtuális sétát itt is elhelyezzük, külön menüpontba építve, hogy állandóan megtekinthető legyen. Az idővonalon is bármikor megosztható a virtuális séta élménye, melyet a követők továbbküldhetnek, megoszthatnak
- a séta felkerült továbbá a kerékpárbolt weboldalára is. Nem a weboldal tárhelyét foglalja, így gyorsan betöltődik, nem lassítja az oldalt
A virtuális séta egyszeri költséggel járt csak, ezért hatékony és gazdaságos megoldást jelentett a kerékpárboltnak.
A kerékpárbolt tulajdonosa hatékony és gazdaságos marketing megoldást keresett, melyel több online felületen is népszerűsíteni tudja vállalkozását. Tisztában volt vele, hogy a látványos képi információ pozitív benyomást tesz a vásárlókra. A Google Utcakép virtuális séta nagyszerű megoldásnak bizonyult számára.
Az üzlet előtt és annak belső tereiben is készítettünk képeket, melyekből egy virtuális sétát vágtunk össze. Ezt kapcsoljuk rá a Googlere úgy, hogy megjelenik a keresésben, térképen, utcaképen is.
Előnyök:
- A Google kereső algoritmusa előnyben részesíti azokat az helyeket, amelyek virtuális sétával rendelkeznek. Ezzel a versenytárs elé kerültek egy lépéssel
- Google fiókjukat gyönyörű sétával és fényképekkel tettükk teljessé, hogy az igényes első benyomást tudjon kelteni
- az érdeklődők az otthonukból kényelmesen és gyorsan körbesátálhatnak a boltban még mielőtt a valóságban is felkeresnék azt. Egyrészről felkelti kíváncsiságukat, másrészről pedig bizalmat ad számukra.
- annak köszönhetően, hogy a séta a Google Utcaképen is megtekinthető, nagymértékben megkönnyíti az ügyfeleik számára a kissé eldugodtnak mondható üzlethelység megtalálását.
- a kerékpárbolt sok ügyfelével a Facebookon keresztül kerül kapcsolatba. Nem volt kérdés, hogy a virtuális sétát itt is elhelyezzük, külön menüpontba építve, hogy állandóan megtekinthető legyen. Az idővonalon is bármikor megosztható a virtuális séta élménye, melyet a követők továbbküldhetnek, megoszthatnak
- a séta felkerült továbbá a kerékpárbolt weboldalára is. Nem a weboldal tárhelyét foglalja, így gyorsan betöltődik, nem lassítja az oldalt
A virtuális séta egyszeri költséggel járt csak, ezért hatékony és gazdaságos megoldást jelentett a kerékpárboltnak.
Weboldal: