SACTO Szolgáltató Betéti Társaság

SACTO Szolgáltató Betéti Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A SACTO Bt. egy marketing automatizációs technológiára specializólódott, magyar tulajdonú tanácsadó cég. 2016 óta minősített viszonteladó partnere a SALESmanago marketing automation szoftver gyártójának, a lengyel központú Benhauernek. Az együttműködésnek köszönhetően számos vállalat döntött a SALESmanago szoftver használata mellett, amelyet a SACTO Bt. szakértőinek közreműködésével implementáltak és működtetnek kiemelkedő marketing eredmények felmutatása mellett.
A SACTO Bt. 2017-ben megszerezte a Benhauer legmagasabb minősítésű partneri címét, a DIAMOND Level Partner-i címet, amely nemcsak a gyártóval való szoros technológiai együttműködést biztosítja, de lehetőséget nyújt jelentős árkedvezmények érvényesítésére is.
A SACTO Bt. célkitűzése, hogy minél több hazai és régiós céggel megismertesse a marketing automatizáció használatának előnyeit, amelynek során az online kereskedelmi tevékenységet folytató felhasználók jelentős bevételnövekedésre számíthatnak.

Esettanulmány

A Rainbow Tours SA Lengyelország 2. legnagyobb utazási irodájává nőtte ki magát az 1990-es megalapítása óta. Belföldi és külföldi utazások egyaránt megtalálhatók a palettáján. Hagyományos offline értékesítés mellett nagy figyelmet fordít az online felületen történő értékesítésre.
Évekkel ezelőtt a megerősödő piaci verseny kihívásaira a marketingstratégia gyökeres átalakításával válaszoltak. Célul tűzték ki az online értékesítésre való fókuszálást, az online bevételek arányának jelentős növelését, amelyet korszerű website eszközökkel kívántak elérni. Az értékesítés hatékonyságának további növelése érdekében - versenytársait megelőző lépéssel - 2014-ben döntöttek a marketing automatizációs eszközök használata mellett, választásuk a SALESmanago szoftverre esett.
A SALESmanago marketing autoamatizációs szoftver segítségével az ügyfél adatbázis szegmentálhatóvá, az ügyfeleknek nyújtott kommunikáció pedig perszonalizálttá válhatott. Miután a szoftver képes arra, hogy a honlapot látogatók aktivitását figyelemmel kísérje (milyen URL-en járt, milyen ajánlatokat tekintett meg), az egyes látogatók minden alkalommal az érdeklődési területüknek megfelelő ajánlatot tudták nyújtani, legyen szó akár e-mailbeli kommunikációról, vagy akár website-on történő kommunikációról (személyre szóló popupok és bannerek segítségével).

Miután a feliratkozási lehetőségek száma is megnőtt a landing oldalakon és egyéb helyen megjelenített űrlapok segítségével, ezért az ügyfelek számát is képesek voltak növelni az automatizációs rendszer segítségével.

Konverziós eredmények:
1. Az általános témájú, mindenkinek szóló e-maileket az egyedi, személyes ízlésnek megfelelő ajánlatok váltották fel, emiatt az e-mailt megnyitók arányát 13,8%-ról 36%-ra tudták növelni.
2. Jelentős növekedést értek el az e-mailekre rákattintók arányában is, ez a mutató 4,8%-ról 18,3%-ra ugrott.
3. A levelek időzítésének optimalizálásának lehetősége ezen belül fontos tényező volt, a levelek website látogatáshoz kötött időpontja csaknem megduplázta a megnyitási és kattintási arányokat a korábbi egységes időpontokban küldött üzenetekhez képest.
4. A konverzió növekedés természetesen a vásárlások számában is jelentkezett, többszörösére növelve azt.