Clarus Software Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Alapulásunkat 2014 karácsonyától számítjuk és azóta készítünk vállalatirányítási rendszereket kis- és középvállalkozásoknak.
Cégünk egy középvállalkozással együtt fejlődött és nőtt, így tudtunk alkalmazkodni a kihívásaikhoz és problémáikhoz. Ezáltal sikerült egy olyan megoldást kifejlesztenünk, melyet mindenkinek egyénre szabva tudunk kínálni.
Cégünk egy középvállalkozással együtt fejlődött és nőtt, így tudtunk alkalmazkodni a kihívásaikhoz és problémáikhoz. Ezáltal sikerült egy olyan megoldást kifejlesztenünk, melyet mindenkinek egyénre szabva tudunk kínálni.
Temékeink
Esettanulmány
A cég kezdetben kizárólag táblaüveg kereskedelemmel foglalkozott, majd mindinkább az üveg tovább feldolgozása felé vette az irányt. Modern gépparkjával magas minőséget képes produkálni, az üvegfeldolgozás szinte valamennyi mozzanatát házon képes házon belül kivitelezni. Folyamatosan fejlesztett, minőségi szolgáltatások, termékek rövid határidővel cégek és magánszemélyek részére.
Az árurendelés modul sok alprogrammal kapcsolódik és ebből következően sok olyan apró előnye van, amely segíti a rendelés munkáját, illetve az árurendelés modul segíti a hozzá kapcsolódó többi alprogramot. Ezek az apró összefüggések teszik a programot integrál egésszé, és ennek segítségével tudunk több adatot kinyerni, illetve az adminisztráció munkáját megkönnyíteni.
Miután a beszállítónk visszaigazolta a megrendelést, azt a programban megnyitva a Visszaigazolás gombbal igazolhatjuk vissza.
Ekkor szerkeszthetjük a tételeket, ha a visszaigazolt adatok eltérnek a felvettől, az adott mező pirossá válik, a többi mező pedig világoskékre. Itt adhatjuk meg a beérkezés várható dátumát is.
A Visszaigazolt státuszú megrendelést megnyitva a Beérkeztetés gombra kattintva zárhatjuk le. Ezután már nem szerkeszthetjük a tételeket, az árurendelés státusza Zárt lesz, és színe sötétkék.
A Visszaigazolt, beérkeztetett adatokat külön oszlopokban láthatjuk a tételeknél, így könnyen összehasonlíthatjuk a változásokat.
A beszerzés menüpontban kezelhetjük az árurendeléseket. Beszerzés esetén a program emlékszik rá, hogy melyik partnertől vettük azt az anyagot, mikor, milyen mennyiségben és milyen egységáron.
A beszerzést egy gombnyomással emailben elküldhetjük a beszállítónknak a törzsben rögzített emailcímre vagy emailcímekre, és tetszőleges csatolmányokat fűzhetünk hozzá. A beszerzés státusza elküldöttre változik, és a sor zöld lesz.
A rendelő modulban nem csak azt látjuk hogy ki és mikor rögzítette a rendelést, hanem azt is nyomon tudjuk követni, hogy ki és mikor módosította, illetve érkeztette be a rendelést.
Ez a lehetőség minket abban segít, hogy a megfelelő partnerünktől a megfelelő árszinten vásároljunk, segíti, hogy az észrevétlen áremelkedéseket a partnercégnél kiküszöböljük, illetve mindig attól a partnertől vásároljuk meg a terméket, amelyiktől a legrentábilisabb. A rendelés modulban nyomon lehet azt követni, hogy a rendelés folyamata során (1. rendelés leadása, 2. visszaigazolás, 3. beérkezés) történik-e a megbeszéltekhez képest bármiféle változás, és a program pontosan megjeleníti, hogy a változás jellege miben áll (1. határidő, 2. végár, 3. minőség, 4. mennyiség). A változást érintő rubrika pirossá válik, és a kereskedelmi ill. ügyvezető a napi jelentésében ezeket a változásokat le tudja követni, le tudja ellenőrizni; felügyelni tudja.
Az árurendelés modul sok alprogrammal kapcsolódik és ebből következően sok olyan apró előnye van, amely segíti a rendelés munkáját, illetve az árurendelés modul segíti a hozzá kapcsolódó többi alprogramot. Ezek az apró összefüggések teszik a programot integrál egésszé, és ennek segítségével tudunk több adatot kinyerni, illetve az adminisztráció munkáját megkönnyíteni.
Miután a beszállítónk visszaigazolta a megrendelést, azt a programban megnyitva a Visszaigazolás gombbal igazolhatjuk vissza.
Ekkor szerkeszthetjük a tételeket, ha a visszaigazolt adatok eltérnek a felvettől, az adott mező pirossá válik, a többi mező pedig világoskékre. Itt adhatjuk meg a beérkezés várható dátumát is.
A Visszaigazolt státuszú megrendelést megnyitva a Beérkeztetés gombra kattintva zárhatjuk le. Ezután már nem szerkeszthetjük a tételeket, az árurendelés státusza Zárt lesz, és színe sötétkék.
A Visszaigazolt, beérkeztetett adatokat külön oszlopokban láthatjuk a tételeknél, így könnyen összehasonlíthatjuk a változásokat.
A beszerzés menüpontban kezelhetjük az árurendeléseket. Beszerzés esetén a program emlékszik rá, hogy melyik partnertől vettük azt az anyagot, mikor, milyen mennyiségben és milyen egységáron.
A beszerzést egy gombnyomással emailben elküldhetjük a beszállítónknak a törzsben rögzített emailcímre vagy emailcímekre, és tetszőleges csatolmányokat fűzhetünk hozzá. A beszerzés státusza elküldöttre változik, és a sor zöld lesz.
A rendelő modulban nem csak azt látjuk hogy ki és mikor rögzítette a rendelést, hanem azt is nyomon tudjuk követni, hogy ki és mikor módosította, illetve érkeztette be a rendelést.
Ez a lehetőség minket abban segít, hogy a megfelelő partnerünktől a megfelelő árszinten vásároljunk, segíti, hogy az észrevétlen áremelkedéseket a partnercégnél kiküszöböljük, illetve mindig attól a partnertől vásároljuk meg a terméket, amelyiktől a legrentábilisabb. A rendelés modulban nyomon lehet azt követni, hogy a rendelés folyamata során (1. rendelés leadása, 2. visszaigazolás, 3. beérkezés) történik-e a megbeszéltekhez képest bármiféle változás, és a program pontosan megjeleníti, hogy a változás jellege miben áll (1. határidő, 2. végár, 3. minőség, 4. mennyiség). A változást érintő rubrika pirossá válik, és a kereskedelmi ill. ügyvezető a napi jelentésében ezeket a változásokat le tudja követni, le tudja ellenőrizni; felügyelni tudja.
Weboldal: