ECO Utility Kft

ECO Utility Kft

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Az ECO Utility Kft 2008-ban alakult. Tulajdonosai magyarországi magánszemélyek. Fő tevékenységi körünk: Üzletviteli, egyéb vezetési tanácsadás.
MIVEL FOGLALKOZUNK?
2010-ben olyan értékelő/elemző rendszer forgalmazásába kezdtünk, ami a KKV szektor – egyénre szabott - értékteremtő munkáját alapozza meg. A folyamatos fejlesztésnek köszönhetően mára a rendszer - több modulból – felépülve elérhető áron és minimális informatikai fejlesztéssel lefedi az információs rendszerek által támasztott követelményeket. Moduljaink integráltsága biztosítja, hogy nem jöhetnek létre egymásnak ellentmondó elemzések. Rendszerünk és kapcsolódó moduljaink működhetnek helyben telepített alkalmazásként vagy felhőben, illetve vegyesen is.
Nyilatkozzuk, hogy a cég, illetve a bevezetendő rendszer mindenben megfelel a GINOP-3.2.2-8.2.4-16-as kódszámú pályázat követelményeinek.

Temékeink

Esettanulmány

Az ügyfél a kereskedelem területén - non-stop - nyitva tartással üzemeltet kiskereskedelmi egységeket. Országos viszonylatban - több telephelyen - 40 fő körüli átlagos létszámmal. Éves árbevétele meghaladja a 300M forintot.
Erős konkurenciákkal, folyamatos versenyhelyzetben, gyakorlatilag naponta kell árversenyben, a szolgáltatás minőségében felvennie a versenyt egy olyan kereskedelmi/szolgáltatói szegmensben, ahol a munkaerő megtartása, a minőségi munka terén történő fejlődés és a tervezett árbevétel elérése alapvető célkitűzés!

Adott vállalat megoldandó problémája többrétű:
Kiváltani a különböző kimutatásokat, az elemzésekre fordított erőforrást. A különböző platformokon történő munkavégzést. Létrehozni egy – cégre szabott – rendszert, mely képes alkalmazkodni a sajátosságokhoz, megfelelő rugalmasságot biztosít a tevékenységében! Segíti a menedzsment munkáját a kontrolling és döntéstámogatás terén.
A közvetlen értékesítésben/ szolgáltatásban részt vevő munkavállalók minőségi munkájának kontrollja. Dolgozók adott területen végzett terv/tény alapú teljesítéseinek visszajelzése, illetve folyamatos kontrollja/riportálása. Ugyanezen munkavállalók teljesítmény alapú jutalmazásának lehetőségét megteremteni! Ösztönző megoldások kialakítása, projektek bevezetésének (IT) infrastrukturális támogatása.
CRM bevezetése, főképpen – a cég működési területére koncentráltan - a panaszkezelésekre irányulóan.
Megszüntetni az időigényes elemzések kimutatások jelenlegi rendszerét úgy, hogy az információk – jogosultsági szintenként – elérhetőek legyenek. Támogassa a táv és csoportos munka lehetőségét.

Az igényeket illetve a munkafolyamatokat megvizsgálva nyilvánvalóvá vált, hogy egy olyan VIR rendszer igénye van a vállalkozásnak, ami egyedi ”testre szabott” fejlesztést igényel. Egy olyan menedzser információs rendszer bázisalapra épített fejlesztést (MIS) valósítottunk meg, melyben a cég eredményességi/értékesítési mutatóiból indultunk ki. Tettük ezt olyan – kivételes módon – amelyben az általános értékesítési és egyéb adatokon felül, már egyéni szintre lementünk a dolgozók által megvalósított ”értékek” vonatkozásában. (itt kiegészítés képen már mobil technikát is alkalmaztunk) Ezt követően építettük ki – modul szinten - a különböző elvárásokhoz igazodó paneleket, melyeket egységes rendszerré integráltuk. A rendszer ezt követően alkalmassá vált naprakész információt biztosítani annak a vezetői rétegnek, akik közvetlen vagy közvetett módon hatással vannak a tény-terv alapú eredmények elérésére. Folyamatosan reális képet képes adni – kontroll alatt tartja - az üzleti folyamatokról, külön kontrollálja és ellenőrizhetővé teszi az eltérő munkakörökben tevékenykedők munkáját. A kontroll kiterjed a dolgozók munkájától, a telephelyek vezetőin át, egyedi projekteken keresztül, akár a teljes cég munkájára. Támogatja a szervezeti munkát, annak célját. A megvalósult modulokkal képessé vált a vállalat adott üzleti területeinek valós kontrolljára és egy növekedési pályára állításra.
A rendszer bevezetését követően olyan naprakész információval látta el a menedzsmentet, mely biztosította a növekedését, megfelelő döntések meghozatalát. Elősegítette a minőségi munka/munkavállaló egységét. Rámutatott a fejlesztendő területekre, lekövette az ebből adódó projektek ”hasznosságát” Egyszerűsítette a napi feladatokat, energiát és időt szabadított fel!