TTC-Soft Kft.
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest
Cégbemutató
A TTC-Soft Kft. által fejlesztett Flexium ERP a magyar informatikai piacon jelenleg található egyik legkorszerűbb és leggyorsabb vállalatirányítási rendszer, amely a kis- és középvállalati (kkv) környezetben egyaránt kiváló megoldást kínál az üzleti folyamatok magas szintű kezelésére.
A Flexium egyike azon kevés igazán komplex információs rendszernek, amely alkalmas egy
vállalat működését előre tervezhetővé, folyamatában pedig kontrollálhatóvá tenni.
A gyorsan változó piaci környezet és az ehhez igazodó, folyamatosan fejlődő vállalati
igények megkívánják, hogy olyan hatékony eszköz legyen a cégvezetők kezében, amely
minden időpillanatban valós és pontos adatokat valamint riportokat ad a cég aktuális és
várható helyzetéről.
A rendszert kiváló adottságai, különösen fejlett paraméterezhetősége, rendkívüli rugalmassága,
gyorsasága és hatékony adatkezelése kiemelik a versenytársak megoldásai közül.
A felhasználók és a tanácsadók számára biztosított meglepően kényelmes kezelői felület is
egyedülálló a maga nemében.
A Flexium egyike azon kevés igazán komplex információs rendszernek, amely alkalmas egy
vállalat működését előre tervezhetővé, folyamatában pedig kontrollálhatóvá tenni.
A gyorsan változó piaci környezet és az ehhez igazodó, folyamatosan fejlődő vállalati
igények megkívánják, hogy olyan hatékony eszköz legyen a cégvezetők kezében, amely
minden időpillanatban valós és pontos adatokat valamint riportokat ad a cég aktuális és
várható helyzetéről.
A rendszert kiváló adottságai, különösen fejlett paraméterezhetősége, rendkívüli rugalmassága,
gyorsasága és hatékony adatkezelése kiemelik a versenytársak megoldásai közül.
A felhasználók és a tanácsadók számára biztosított meglepően kényelmes kezelői felület is
egyedülálló a maga nemében.
Temékeink
Esettanulmány
Az Energofish Kft Kelet-Európa és Magyarország egyik legnagyobb horgászfelszerelés gyártója és forgalmazója. 1992-ben alakult, függetlenségét mai napig megőrző, magyar tulajdonú vállalkozás. 15 éve tagja az Eftta (European Fishing Tackle Trade Association) szervezetnek.
A folyamatos fejlesztésnek köszönhetően, méltán lehet büszke saját márkái minőségére. Gyártói között számos, nagy hagyományokkal rendelkező európai és magyar horgászcikk manufaktúra szerepel, emellett közel harminc világszínvonalú cég termékeit forgalmazz. A forgalmazáson kívül saját - és folyamatosan fejlesztett - gyártó kapacitással rendelkezik, valamit Távol-Keleten gyártat kifejezetten a kelet-európai piacra.
Az Energofish Kft, külföldi érdekeltségei által, évek óta jelentős szerepet tölt be a román, bolgár, orosz, ukrán, szerb, szlovák, szlovén, és néhány nyugat európai ország piacán. Sikereihez nagyban hozzájárul, hogy képes szinte azonnal alkalmazkodni a horgászok egyre gyakrabban fellépő speciális igényeihez.
Az Energofish Kft. eredeti (lecserélendő) rendszere teljesen elavult volt, nem volt képes kiszolgálni az igényeket. A meglévő rendszer DOS alapú, elavult adatbázis kezelő rendszeren futott, valamint csak egy fejlesztő állt rendelkezésre a támogatására, valamint nem tartalmazott integrált könyvelés és pénzügy funkciókat.
A cégnek olyan rendszerre volt szüksége, mely lefedi a teljes tevékenységét (gyártás, kis- és nagykereskedelem, export/import, könyvelés, pénzügy) egy közös integrált rendszerben. Valamint rendkívül fontos volt a rugalmassága és a folyamatos egyedi igények kielégítésére való nyitottsága.
Az új rendszernek ki kellett szolgálnia évente 50 ezer kimenő számlát (kb. 500 ezer tétel), és az összes mögöttes bizonylatot (rendelés, szállítás, komissió, stb.). A rendszert akár kb. 100 felhasználó is használja egy időben több telephelyen.
A gyártási folyamatok sokrétűek, több szintű receptúrák vannak, az anyag költségen kívül nagyon jelentősek a műveleti költségek. Fontos paraméter a gyártásnál, hogy egyes gyártási lépéseknél rugalmas receptúrával és változó műveleti költségekkel kell számolni.
Az értékesítés több csatornán zajlik: kiskereskedelem (több saját tulajdonú bolt), nagykereskedelem, külön kis- és nagy-kereskedelmi webáruház több piacon (magyar, román, szlovák, cseh, stb.), és export tevékenység.
A beszerzett áruk többsége import forrásból érkezik EU-n belülről és Távol-Keletről is.
A termékek száma jelentős (kb. 40 ezer cikk).
A Flexium Vállalatirányítási Rendszer bevezetése több lépcsőben, részben EU-s forrásból valósult meg.
A felhasználók többsége Marcali-ban van, és ott is került elhelyezésre az adatbázis szerver. A többi felhasználó Budapesten, Vecsésen és Mezőtúron van. A telephelyek között állandó virtuális magánhálózat lett kialakítva, így minden felhasználó eléri a központi szervert.
A végleges rendszer átadása után a cég összes - vállatirányításhoz kapcsolódó - folyamata (értékesítés, beszerzés, gyártás, logisztikai, könyvelés, pénzügy, stb.) a Flexium ERP-ban lett megvalósítva teljesen integráltan.
Az értékesítésnél a teljes folyamat (rendelés, rendelés lehívás, komissió, kiszállítás, számlázás) a rendszerben történik. A hosszú (több hónapos átfutási) beszerzési folyamat integrált az értékesítéssel, azaz folyamatosan pontos információk állnak rendelkezésre a várható áru hiányról vagy többletről.
Az Energofish Kft. piaci rugalmasságát sikerült a Flexium-nak is lekövetnie. Példaként említendő, hogy 2015-ben új kiskereskedelmi web-áruházakat indított több középkelet-európai országban, melyeket teljesen egészében integráltunk a Flexium-al. Jelenleg (2016-ban) is több hasonló projekt (pl. egy új BI - Business Intelligence - rendszer integrálása) fut.
Nagyon fontos piaci előny, hogy sikerült úgy növelni az értékesítés volumenét és szélesíteni az értékesítési csatornákat, hogy nem növekedtek az adminisztrációs terhek a cégen belül. Ez többek között a rendszer integráltságának, a könnyű kezelhetőségnek és a jól kialakított work-flow-nak köszönhető.
A folyamatos fejlesztésnek köszönhetően, méltán lehet büszke saját márkái minőségére. Gyártói között számos, nagy hagyományokkal rendelkező európai és magyar horgászcikk manufaktúra szerepel, emellett közel harminc világszínvonalú cég termékeit forgalmazz. A forgalmazáson kívül saját - és folyamatosan fejlesztett - gyártó kapacitással rendelkezik, valamit Távol-Keleten gyártat kifejezetten a kelet-európai piacra.
Az Energofish Kft, külföldi érdekeltségei által, évek óta jelentős szerepet tölt be a román, bolgár, orosz, ukrán, szerb, szlovák, szlovén, és néhány nyugat európai ország piacán. Sikereihez nagyban hozzájárul, hogy képes szinte azonnal alkalmazkodni a horgászok egyre gyakrabban fellépő speciális igényeihez.
Az Energofish Kft. eredeti (lecserélendő) rendszere teljesen elavult volt, nem volt képes kiszolgálni az igényeket. A meglévő rendszer DOS alapú, elavult adatbázis kezelő rendszeren futott, valamint csak egy fejlesztő állt rendelkezésre a támogatására, valamint nem tartalmazott integrált könyvelés és pénzügy funkciókat.
A cégnek olyan rendszerre volt szüksége, mely lefedi a teljes tevékenységét (gyártás, kis- és nagykereskedelem, export/import, könyvelés, pénzügy) egy közös integrált rendszerben. Valamint rendkívül fontos volt a rugalmassága és a folyamatos egyedi igények kielégítésére való nyitottsága.
Az új rendszernek ki kellett szolgálnia évente 50 ezer kimenő számlát (kb. 500 ezer tétel), és az összes mögöttes bizonylatot (rendelés, szállítás, komissió, stb.). A rendszert akár kb. 100 felhasználó is használja egy időben több telephelyen.
A gyártási folyamatok sokrétűek, több szintű receptúrák vannak, az anyag költségen kívül nagyon jelentősek a műveleti költségek. Fontos paraméter a gyártásnál, hogy egyes gyártási lépéseknél rugalmas receptúrával és változó műveleti költségekkel kell számolni.
Az értékesítés több csatornán zajlik: kiskereskedelem (több saját tulajdonú bolt), nagykereskedelem, külön kis- és nagy-kereskedelmi webáruház több piacon (magyar, román, szlovák, cseh, stb.), és export tevékenység.
A beszerzett áruk többsége import forrásból érkezik EU-n belülről és Távol-Keletről is.
A termékek száma jelentős (kb. 40 ezer cikk).
A Flexium Vállalatirányítási Rendszer bevezetése több lépcsőben, részben EU-s forrásból valósult meg.
A felhasználók többsége Marcali-ban van, és ott is került elhelyezésre az adatbázis szerver. A többi felhasználó Budapesten, Vecsésen és Mezőtúron van. A telephelyek között állandó virtuális magánhálózat lett kialakítva, így minden felhasználó eléri a központi szervert.
A végleges rendszer átadása után a cég összes - vállatirányításhoz kapcsolódó - folyamata (értékesítés, beszerzés, gyártás, logisztikai, könyvelés, pénzügy, stb.) a Flexium ERP-ban lett megvalósítva teljesen integráltan.
Az értékesítésnél a teljes folyamat (rendelés, rendelés lehívás, komissió, kiszállítás, számlázás) a rendszerben történik. A hosszú (több hónapos átfutási) beszerzési folyamat integrált az értékesítéssel, azaz folyamatosan pontos információk állnak rendelkezésre a várható áru hiányról vagy többletről.
Az Energofish Kft. piaci rugalmasságát sikerült a Flexium-nak is lekövetnie. Példaként említendő, hogy 2015-ben új kiskereskedelmi web-áruházakat indított több középkelet-európai országban, melyeket teljesen egészében integráltunk a Flexium-al. Jelenleg (2016-ban) is több hasonló projekt (pl. egy új BI - Business Intelligence - rendszer integrálása) fut.
Nagyon fontos piaci előny, hogy sikerült úgy növelni az értékesítés volumenét és szélesíteni az értékesítési csatornákat, hogy nem növekedtek az adminisztrációs terhek a cégen belül. Ez többek között a rendszer integráltságának, a könnyű kezelhetőségnek és a jól kialakított work-flow-nak köszönhető.
Weboldal: