PannonSys-Software Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A PannonSys Software Kft. egy 2007 óta működő cégcsoport, 2010-ben alapított tagja. A cég székhelye Győrladaméron található, de a tényleges munkavégzés a győri ipari park frekventált területén lévő telephelyünkön történik.
A vállalkozás stabil, termékeivel a felhasználói kényelmet, a gyors, precíz és minőségi munkavégzést igyekszik elősegíteni partnerei számára. Szoftvereink mindig a legújabb technológiával készülnek, a legkorszerűbb technikai támogatással. Többek között ez vezetett a jelenlegi sikerekhez, lehetőségekhez is.
Alapelvünk mind a mai napig, hogy a rohamos technikai fejlődés adta lehetőségeket ki kell használni, illetve fel kell használni a sikeres vállalkozásvezetés, -szervezés és vállalkozásüzemeltetés érdekében. Cégünk ebben kíván partner lenni és segítséget nyújtani ügyfelei számára.
A vállalkozás stabil, termékeivel a felhasználói kényelmet, a gyors, precíz és minőségi munkavégzést igyekszik elősegíteni partnerei számára. Szoftvereink mindig a legújabb technológiával készülnek, a legkorszerűbb technikai támogatással. Többek között ez vezetett a jelenlegi sikerekhez, lehetőségekhez is.
Alapelvünk mind a mai napig, hogy a rohamos technikai fejlődés adta lehetőségeket ki kell használni, illetve fel kell használni a sikeres vállalkozásvezetés, -szervezés és vállalkozásüzemeltetés érdekében. Cégünk ebben kíván partner lenni és segítséget nyújtani ügyfelei számára.
Esettanulmány
Partnerünk fő tevékenysége fagylaltok, továbbá fagyasztott élelmiszerekkel való kereskedés. Az évek során kisvállalkozásként is sikerült a győri régió élen járó piaci szereplőjévé válnia. Partnerei számának folyamatos bővülése és piaci stabilitása megőrzése érdekében, az informatikai háttér fejlesztése szükségszerű lett.
Két fő indok volt. A régi rendszerükben úgynevezett kézi adatgyűjtőt használtak, amelyet egy mátrixnyomtatóval kötöttek össze. Ezzel a rendszerrel egyrészt azzal volt a probléma, hogy offline volt, tehát napközben nem látták, hogy állnak a sofőrök, értékesítők, másrészt amikor beértek a központba, rendkívül sokáig tartott az elszámolás, mivel be kellett dokkolni a kézi adatgyűjtőket. Lassú volt, néha 2-3 óra is eltelt, amíg be nem lett olvasva a központi rendszerbe, ezután kellett a pénzügyi elszámolást végezni és a másnapra való készlet feltöltést is elvégezni. Azaz egyik az idő, a másik a pénzügyi naprakészség hiánya.
A fent említett problémákat oldották meg a Pandora ISZR-rel. Sok időt nyertek, kevesebb munkába került a másnapi előkészület, pontosabb lett a készlet és pénzügyi elszámolás. Olyan új funkciókat is hozzáfejlesztettünk a rendszerhez, ami a régiben nem is volt, például leltárazást leltárjegyes módszerrel, vevőknél lévő készletek ellenőrzése, raktári cikk sorrend használata, valamint az, hogy a honlapjukat hozzáillesztettük a Pandora rendszerhez, azt jelentette, hogy a weboldalukról rendelt termékek azonnal megjelentek a Pandora-ban, mint megrendelés, így könnyen és gyorsan ki is szállíthatták a partnereknek.
Gyorsabb lett a napi munka, ettől és a jobb nyilvántartás miatt megtakarítottak a költségekből. A vevők még jobb kiszolgálása és a pénzügyi és logisztikai nyilvántartása miatt megtartották ügyfeleiket, illetve újabbakat is szereztek. A honlapról lehetséges vásárlási lehetőség integrálása még nagyobb fejlődési lehetőség, ezzel olyan vevőket is megszerezhetnek, akik a modern elektronikus áruforgalom hívei.
Két fő indok volt. A régi rendszerükben úgynevezett kézi adatgyűjtőt használtak, amelyet egy mátrixnyomtatóval kötöttek össze. Ezzel a rendszerrel egyrészt azzal volt a probléma, hogy offline volt, tehát napközben nem látták, hogy állnak a sofőrök, értékesítők, másrészt amikor beértek a központba, rendkívül sokáig tartott az elszámolás, mivel be kellett dokkolni a kézi adatgyűjtőket. Lassú volt, néha 2-3 óra is eltelt, amíg be nem lett olvasva a központi rendszerbe, ezután kellett a pénzügyi elszámolást végezni és a másnapra való készlet feltöltést is elvégezni. Azaz egyik az idő, a másik a pénzügyi naprakészség hiánya.
A fent említett problémákat oldották meg a Pandora ISZR-rel. Sok időt nyertek, kevesebb munkába került a másnapi előkészület, pontosabb lett a készlet és pénzügyi elszámolás. Olyan új funkciókat is hozzáfejlesztettünk a rendszerhez, ami a régiben nem is volt, például leltárazást leltárjegyes módszerrel, vevőknél lévő készletek ellenőrzése, raktári cikk sorrend használata, valamint az, hogy a honlapjukat hozzáillesztettük a Pandora rendszerhez, azt jelentette, hogy a weboldalukról rendelt termékek azonnal megjelentek a Pandora-ban, mint megrendelés, így könnyen és gyorsan ki is szállíthatták a partnereknek.
Gyorsabb lett a napi munka, ettől és a jobb nyilvántartás miatt megtakarítottak a költségekből. A vevők még jobb kiszolgálása és a pénzügyi és logisztikai nyilvántartása miatt megtartották ügyfeleiket, illetve újabbakat is szereztek. A honlapról lehetséges vásárlási lehetőség integrálása még nagyobb fejlődési lehetőség, ezzel olyan vevőket is megszerezhetnek, akik a modern elektronikus áruforgalom hívei.
Weboldal: