PannonSys-Software Korlátolt Felelősségű Társaság

PannonSys-Software Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A PannonSys Software Kft. egy 2007 óta működő cégcsoport, 2010-ben alapított tagja. A cég székhelye Győrladaméron található, de a tényleges munkavégzés a győri ipari park frekventált területén lévő telephelyünkön történik.
A vállalkozás stabil, termékeivel a felhasználói kényelmet, a gyors, precíz és minőségi munkavégzést igyekszik elősegíteni partnerei számára. Szoftvereink mindig a legújabb technológiával készülnek, a legkorszerűbb technikai támogatással. Többek között ez vezetett a jelenlegi sikerekhez, lehetőségekhez is.
Alapelvünk mind a mai napig, hogy a rohamos technikai fejlődés adta lehetőségeket ki kell használni, illetve fel kell használni a sikeres vállalkozásvezetés, -szervezés és vállalkozásüzemeltetés érdekében. Cégünk ebben kíván partner lenni és segítséget nyújtani ügyfelei számára.

Pályázatok, amelyekhez árajánlatot töltöttünk fel

Esettanulmány

Partnerünk fő tevékenysége fagylaltok, továbbá fagyasztott élelmiszerekkel való kereskedés. Az évek során kisvállalkozásként is sikerült a győri régió élen járó piaci szereplőjévé válnia. Partnerei számának folyamatos bővülése és piaci stabilitása megőrzése érdekében, az informatikai háttér fejlesztése szükségszerű lett.
Két fő indok volt. A régi rendszerükben úgynevezett kézi adatgyűjtőt használtak, amelyet egy mátrixnyomtatóval kötöttek össze. Ezzel a rendszerrel egyrészt azzal volt a probléma, hogy offline volt, tehát napközben nem látták, hogy állnak a sofőrök, értékesítők, másrészt amikor beértek a központba, rendkívül sokáig tartott az elszámolás, mivel be kellett dokkolni a kézi adatgyűjtőket. Lassú volt, néha 2-3 óra is eltelt, amíg be nem lett olvasva a központi rendszerbe, ezután kellett a pénzügyi elszámolást végezni és a másnapra való készlet feltöltést is elvégezni. Azaz egyik az idő, a másik a pénzügyi naprakészség hiánya.


A fent említett problémákat oldották meg a Pandora ISZR-rel. Sok időt nyertek, kevesebb munkába került a másnapi előkészület, pontosabb lett a készlet és pénzügyi elszámolás. Olyan új funkciókat is hozzáfejlesztettünk a rendszerhez, ami a régiben nem is volt, például leltárazást leltárjegyes módszerrel, vevőknél lévő készletek ellenőrzése, raktári cikk sorrend használata, valamint az, hogy a honlapjukat hozzáillesztettük a Pandora rendszerhez, azt jelentette, hogy a weboldalukról rendelt termékek azonnal megjelentek a Pandora-ban, mint megrendelés, így könnyen és gyorsan ki is szállíthatták a partnereknek.
Gyorsabb lett a napi munka, ettől és a jobb nyilvántartás miatt megtakarítottak a költségekből. A vevők még jobb kiszolgálása és a pénzügyi és logisztikai nyilvántartása miatt megtartották ügyfeleiket, illetve újabbakat is szereztek. A honlapról lehetséges vásárlási lehetőség integrálása még nagyobb fejlődési lehetőség, ezzel olyan vevőket is megszerezhetnek, akik a modern elektronikus áruforgalom hívei.