Toptarget Marketing Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A Toptarget Marketing Kft. az online marketingre szakosodott. Azért helyeztük fókusz pontba az online marketinges eszközöket, mert a specializálódásnak hála a lehető legmagasabb szintű szakértelemmel tudjuk elvégezni az ügyfeleink által ránk bízott munkát.
Cégünk hivatalos Google Premier Partner minősítéssel rendelkezik.
Ügynökségünk az alábbi területeken rendelkezik szakértőkkel
- Google AdWords
- Google Analytics
- Youtube hirdetések
- Facebook marketing
- SEO – Keresőoptimalizálás (Ezen belül: Linképítés, Konkurencia elemzés, Linkprofil elemzés)
Az itt felsorolt témákból előadásokat is szoktunk tartani különféle konferenciákon és workshopokon.
2009 óta weboldal készítésben és webfejlesztésben is tudjuk támogatni ügyfeleinket.
Cégünk hivatalos Google Premier Partner minősítéssel rendelkezik.
Ügynökségünk az alábbi területeken rendelkezik szakértőkkel
- Google AdWords
- Google Analytics
- Youtube hirdetések
- Facebook marketing
- SEO – Keresőoptimalizálás (Ezen belül: Linképítés, Konkurencia elemzés, Linkprofil elemzés)
Az itt felsorolt témákból előadásokat is szoktunk tartani különféle konferenciákon és workshopokon.
2009 óta weboldal készítésben és webfejlesztésben is tudjuk támogatni ügyfeleinket.
Esettanulmány
Ügyfelem Bt-ként működő, kereskedelmi tevékenységet folytató családi vállalkozás.
Székesfehérváron rendelkezik egy szaküzlettel, illetve van egy webáruháza is.
A vállalkozást a cég tulajdonosai, vagyis egy házaspár üzemeltetik, míg az üzletben egy alkalmazott dolgozik. A termékek elsősorban sportjátékok (csocsó, biliárd, póker, darts, léghoki, stb).
A konkurrens cégek lényegesen erősebbek a piacon, illetve magasabb anyagi erőforrásokkal rendelkeznek. Az ügyfél kisebb sikereket elért a fizikai üzletével, mivel Székesfehérváron frekventált helyen van. Ezért az egyik cél az, hogy minél több személyes vásárlás legyen a fizikai boltban.
A webshop forgalmának növelése érdekében az ügyfelem elindított egy Google Adwords hirdetési kampányt is. A kampány indításának hatására megnövekedett a webáruház bevétele, de a hirdetésekre költött pénz nem hoz elég megtérülést, emiatt többnyire nullszaldós a hirdetés, vagy veszteséges.
A fizikai üzletben sem nőtt a vásárlók száma a hirdetések hatására, ezért hozzánk fordult megoldásért.
Első lépésként regisztráltuk az ügyfél fizikai üzletét a Google Cégem fiókba, ennek segítségével felkerült a Google Térképre és a Google Kereső hely találataiba, ami ingyenes, rendkívül figyelemfelkeltő megjelenési módot ad üzletének, valamint a webáruház linkje is elérhető innen. Ennek hatására jelentősen megnőtt a személyes forgalom.
A Google AdWords fiókban optimalizáltuk a beállításokat és új hirdetésszövegeket írtunk.
Beállítottuk, hogy a hirdetéssel együtt megjelenjen az üzlet címe, és kattintható telefonszáma, így mobilról azonnal lehet az üzletet hívni és telefonon rendelni.
Ennek köszönhetően lényeges mértékben javult a webáruház forgalma és a megtérülés, valamint a telefonos rendelések száma.
Bevezettük a Google Analytics E-commerce megoldást, aminek segítségével a tulajdonos és mi is látjuk, hogy melyik forgalmi forrásból pontosan mennyi bevétel keletkezik, így folyamatosan oda csoportosítottuk át a marketing büdzsét, ahol a legjobb volt a megtérülés.
Ezt figyelemmel követve, bevezettük a különféle árösszehasonlító oldalakon (árgép, árukereső, stb) való megjelenítést, ami azóta is rendszeres bevételt hoz.
Munkánk eredményeképpen az Adwords kampányok megtérülése (Bevétel/Kiadás) több mint 18-szoros volt, közel 4MFt bevételt hozott alig 200.000Ft kiadással.
Székesfehérváron rendelkezik egy szaküzlettel, illetve van egy webáruháza is.
A vállalkozást a cég tulajdonosai, vagyis egy házaspár üzemeltetik, míg az üzletben egy alkalmazott dolgozik. A termékek elsősorban sportjátékok (csocsó, biliárd, póker, darts, léghoki, stb).
A konkurrens cégek lényegesen erősebbek a piacon, illetve magasabb anyagi erőforrásokkal rendelkeznek. Az ügyfél kisebb sikereket elért a fizikai üzletével, mivel Székesfehérváron frekventált helyen van. Ezért az egyik cél az, hogy minél több személyes vásárlás legyen a fizikai boltban.
A webshop forgalmának növelése érdekében az ügyfelem elindított egy Google Adwords hirdetési kampányt is. A kampány indításának hatására megnövekedett a webáruház bevétele, de a hirdetésekre költött pénz nem hoz elég megtérülést, emiatt többnyire nullszaldós a hirdetés, vagy veszteséges.
A fizikai üzletben sem nőtt a vásárlók száma a hirdetések hatására, ezért hozzánk fordult megoldásért.
Első lépésként regisztráltuk az ügyfél fizikai üzletét a Google Cégem fiókba, ennek segítségével felkerült a Google Térképre és a Google Kereső hely találataiba, ami ingyenes, rendkívül figyelemfelkeltő megjelenési módot ad üzletének, valamint a webáruház linkje is elérhető innen. Ennek hatására jelentősen megnőtt a személyes forgalom.
A Google AdWords fiókban optimalizáltuk a beállításokat és új hirdetésszövegeket írtunk.
Beállítottuk, hogy a hirdetéssel együtt megjelenjen az üzlet címe, és kattintható telefonszáma, így mobilról azonnal lehet az üzletet hívni és telefonon rendelni.
Ennek köszönhetően lényeges mértékben javult a webáruház forgalma és a megtérülés, valamint a telefonos rendelések száma.
Bevezettük a Google Analytics E-commerce megoldást, aminek segítségével a tulajdonos és mi is látjuk, hogy melyik forgalmi forrásból pontosan mennyi bevétel keletkezik, így folyamatosan oda csoportosítottuk át a marketing büdzsét, ahol a legjobb volt a megtérülés.
Ezt figyelemmel követve, bevezettük a különféle árösszehasonlító oldalakon (árgép, árukereső, stb) való megjelenítést, ami azóta is rendszeres bevételt hoz.
Munkánk eredményeképpen az Adwords kampányok megtérülése (Bevétel/Kiadás) több mint 18-szoros volt, közel 4MFt bevételt hozott alig 200.000Ft kiadással.
Weboldal: