Toptarget Marketing Korlátolt Felelősségű Társaság

Toptarget Marketing Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A Toptarget Marketing Kft. az online marketingre szakosodott. Azért helyeztük fókusz pontba az online marketinges eszközöket, mert a specializálódásnak hála a lehető legmagasabb szintű szakértelemmel tudjuk elvégezni az ügyfeleink által ránk bízott munkát.
Cégünk hivatalos Google Premier Partner minősítéssel rendelkezik.

Ügynökségünk az alábbi területeken rendelkezik szakértőkkel
- Google AdWords
- Google Analytics
- Youtube hirdetések
- Facebook marketing
- SEO – Keresőoptimalizálás (Ezen belül: Linképítés, Konkurencia elemzés, Linkprofil elemzés)
Az itt felsorolt témákból előadásokat is szoktunk tartani különféle konferenciákon és workshopokon.
2009 óta weboldal készítésben és webfejlesztésben is tudjuk támogatni ügyfeleinket.

Esettanulmány

Ügyfelem Bt-ként működő, kereskedelmi tevékenységet folytató családi vállalkozás.
Székesfehérváron rendelkezik egy szaküzlettel, illetve van egy webáruháza is.
A vállalkozást a cég tulajdonosai, vagyis egy házaspár üzemeltetik, míg az üzletben egy alkalmazott dolgozik. A termékek elsősorban sportjátékok (csocsó, biliárd, póker, darts, léghoki, stb).
A konkurrens cégek lényegesen erősebbek a piacon, illetve magasabb anyagi erőforrásokkal rendelkeznek. Az ügyfél kisebb sikereket elért a fizikai üzletével, mivel Székesfehérváron frekventált helyen van. Ezért az egyik cél az, hogy minél több személyes vásárlás legyen a fizikai boltban.
A webshop forgalmának növelése érdekében az ügyfelem elindított egy Google Adwords hirdetési kampányt is. A kampány indításának hatására megnövekedett a webáruház bevétele, de a hirdetésekre költött pénz nem hoz elég megtérülést, emiatt többnyire nullszaldós a hirdetés, vagy veszteséges.
A fizikai üzletben sem nőtt a vásárlók száma a hirdetések hatására, ezért hozzánk fordult megoldásért.
Első lépésként regisztráltuk az ügyfél fizikai üzletét a Google Cégem fiókba, ennek segítségével felkerült a Google Térképre és a Google Kereső hely találataiba, ami ingyenes, rendkívül figyelemfelkeltő megjelenési módot ad üzletének, valamint a webáruház linkje is elérhető innen. Ennek hatására jelentősen megnőtt a személyes forgalom.

A Google AdWords fiókban optimalizáltuk a beállításokat és új hirdetésszövegeket írtunk.
Beállítottuk, hogy a hirdetéssel együtt megjelenjen az üzlet címe, és kattintható telefonszáma, így mobilról azonnal lehet az üzletet hívni és telefonon rendelni.
Ennek köszönhetően lényeges mértékben javult a webáruház forgalma és a megtérülés, valamint a telefonos rendelések száma.

Bevezettük a Google Analytics E-commerce megoldást, aminek segítségével a tulajdonos és mi is látjuk, hogy melyik forgalmi forrásból pontosan mennyi bevétel keletkezik, így folyamatosan oda csoportosítottuk át a marketing büdzsét, ahol a legjobb volt a megtérülés.
Ezt figyelemmel követve, bevezettük a különféle árösszehasonlító oldalakon (árgép, árukereső, stb) való megjelenítést, ami azóta is rendszeres bevételt hoz.
Munkánk eredményeképpen az Adwords kampányok megtérülése (Bevétel/Kiadás) több mint 18-szoros volt, közel 4MFt bevételt hozott alig 200.000Ft kiadással.