MULTI Informatikai Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A Multi Informatikai Kft fő profilja az integrált ügyviteli rendszerek kidolgozása, fejlesztése, értékesítése, valamint a szoftverhez kapcsolódó szolgáltatásokat nyújtása (rendszerbevezetés, oktatás, ügyféltámogatás, tanácsadás) Több, mint negyedszázados múltra visszatekintő Apolló rendszert több, mint 10.000 (a gazdasági élet szinte teljes skáláját lefedő) vállalkozás használja.
Fő termékünk a Visual Apolló Integrált Vállalatirányítási Rendszer, melyet a hazai igények maradéktalan kielégítésére, a folyamatosan változó magyar jogszabályok naprakész követésének szem előtt tartásával készült. A programot mindig a legmodernebb technológiával fejlesztjük.
A Visual Apolló modulárisan felépített rendszer három fő részből áll. A „front office” a társaságok alaptevékenységét kiszolgálja, a „back office” ágazat független pénzügyi és számviteli feladatok ellátására készült. Harmadik pillére a CRM modul. Számtalan paraméterével alakítható a program, napokon belül bevezethető.
Fő termékünk a Visual Apolló Integrált Vállalatirányítási Rendszer, melyet a hazai igények maradéktalan kielégítésére, a folyamatosan változó magyar jogszabályok naprakész követésének szem előtt tartásával készült. A programot mindig a legmodernebb technológiával fejlesztjük.
A Visual Apolló modulárisan felépített rendszer három fő részből áll. A „front office” a társaságok alaptevékenységét kiszolgálja, a „back office” ágazat független pénzügyi és számviteli feladatok ellátására készült. Harmadik pillére a CRM modul. Számtalan paraméterével alakítható a program, napokon belül bevezethető.
Temékeink
Esettanulmány
Nyugatmagyarországi székhelyű Cég, meghatározó szereplője az elektronikai eszközök kereskedelmének és a jövőben is azok szeretnének maradni.
A Cég folyamatosan fejlődik, megújul és céljuk, hogy még rugalmasabban reagálhassanak a kor és a piac diktálta kihívásokra. Minden évben az innovációt és a növekedést határoznak meg fontos célként. Ennek jegyében évente több mint 300 új termék jelenik meg kínálatukban.
Nagy figyelmet fordítanak termékeik versenyképességére, állandó minőségellenőrzésére, és a termékcsomagolások egységes megjelenítésére a piaci igényeknek megfelelően.
Átfogó informatikai megoldásra volt szükség. Olyan integrált rendszerre, ami teljes körűen kiszolgálja a különböző területek igényeit. (Front és Back Office). A korábban célként meghatározott folyamatos innováció részeként új vállalatirányitási rendszer bevezetése mellett döntött a vezetőség. A korábban használt rendszer és vállalati működés és struktúra nem volt megfelelő, nem tudta követni a piaci növekedéssel járó feladatokat. Kulcsfelhasználók bevonásával teljes vállalati működés átvilágítása során megtervezték az új rendszer bevezetésének feladatait. Összegyűjtötték az elvárásokat az új programmal kapcsolatosan és megkezdődött a az ajánlatok bemutatók megtekintése. A többlépcsős válogatás és bemutató eredményeként a Viusal Apolló vállalatirányítási rendszer mellett döntöttek.
Első körben a megfelelő technikai féltetlek megteremtésére volt szükség. Új hálózat kiépítése, új szerverek beszerzése és üzembehelyezése. Rendszertelepítés, felhasználói körök kialakítása, törzsadatok előzményadatok (nyitó) migrálása. Célcsoportos rendszer betanítás, előre nem látható és a bevezetés közben felmerülő problémák feladatok megoldása.
Az új rendszer bevezetésével megszűntek a többszöri felesleges adatbevitelek. Több év alatt hatalmasra duzzadt partnertörzs és cikktörzs „tisztítása” megtörtént. A felhasználók tevékenységének egyedi azonosítóval és időbélyeggel történő nyomón követése átláthatóvá tette a keletkezett adatokat, bizonylatokat és azok keletkezési körülményeit. Analitikák és az új rendszerben található előre paraméterezett automatizmusok segítségével gyakorlatilag megszűnt az adatkonzisztencia. Átláthatóvá vált a különböző területek működése, eredménye és ráfordításai. A vezetőség végső információs igénye (pl. kintlévőségi lista) naprakészen bármikor rendelkezésre áll és lekérdezhető. Adminisztrációs folyamatok (pl. pénztár kezelése, raktári bevételezések) időigénye lecsökkent. A szabályos működés és jogszabályi követés teljes mértékben megvalósult. Több idő maradt olyan elemzések és ellenőrzések elvégzésére, mely tovább javíthatják és erősíthetik a cég piaci pozícióját.
A Cég folyamatosan fejlődik, megújul és céljuk, hogy még rugalmasabban reagálhassanak a kor és a piac diktálta kihívásokra. Minden évben az innovációt és a növekedést határoznak meg fontos célként. Ennek jegyében évente több mint 300 új termék jelenik meg kínálatukban.
Nagy figyelmet fordítanak termékeik versenyképességére, állandó minőségellenőrzésére, és a termékcsomagolások egységes megjelenítésére a piaci igényeknek megfelelően.
Átfogó informatikai megoldásra volt szükség. Olyan integrált rendszerre, ami teljes körűen kiszolgálja a különböző területek igényeit. (Front és Back Office). A korábban célként meghatározott folyamatos innováció részeként új vállalatirányitási rendszer bevezetése mellett döntött a vezetőség. A korábban használt rendszer és vállalati működés és struktúra nem volt megfelelő, nem tudta követni a piaci növekedéssel járó feladatokat. Kulcsfelhasználók bevonásával teljes vállalati működés átvilágítása során megtervezték az új rendszer bevezetésének feladatait. Összegyűjtötték az elvárásokat az új programmal kapcsolatosan és megkezdődött a az ajánlatok bemutatók megtekintése. A többlépcsős válogatás és bemutató eredményeként a Viusal Apolló vállalatirányítási rendszer mellett döntöttek.
Első körben a megfelelő technikai féltetlek megteremtésére volt szükség. Új hálózat kiépítése, új szerverek beszerzése és üzembehelyezése. Rendszertelepítés, felhasználói körök kialakítása, törzsadatok előzményadatok (nyitó) migrálása. Célcsoportos rendszer betanítás, előre nem látható és a bevezetés közben felmerülő problémák feladatok megoldása.
Az új rendszer bevezetésével megszűntek a többszöri felesleges adatbevitelek. Több év alatt hatalmasra duzzadt partnertörzs és cikktörzs „tisztítása” megtörtént. A felhasználók tevékenységének egyedi azonosítóval és időbélyeggel történő nyomón követése átláthatóvá tette a keletkezett adatokat, bizonylatokat és azok keletkezési körülményeit. Analitikák és az új rendszerben található előre paraméterezett automatizmusok segítségével gyakorlatilag megszűnt az adatkonzisztencia. Átláthatóvá vált a különböző területek működése, eredménye és ráfordításai. A vezetőség végső információs igénye (pl. kintlévőségi lista) naprakészen bármikor rendelkezésre áll és lekérdezhető. Adminisztrációs folyamatok (pl. pénztár kezelése, raktári bevételezések) időigénye lecsökkent. A szabályos működés és jogszabályi követés teljes mértékben megvalósult. Több idő maradt olyan elemzések és ellenőrzések elvégzésére, mely tovább javíthatják és erősíthetik a cég piaci pozícióját.
Weboldal: