Voyasoft Szoftverfejlesztő Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Cégünk 2001 márciusában alakult.
2005-től a Voyasoft Kft. a komplex vállalatirányítási rendszerek terén piacvezető SAP magyarországi partnere lett. Cégünk az SAP rendszerei közül a kis- és középvállalkozások számára kifejlesztett átfogó vállalatirányítási (ERP) megoldáscsomagot, az SAP Business One-t (SBO) forgalmazza, oktatja, tanácsadja.
Munkatársaink mérnöki diplomával rendelkeznek és az SAP Hungary Kft.-nél jogosítványt szereztek a rendszer telepítésére, konfigurálására, a kapcsolatos support és tanácsadói tevékenység végzésére és az úgynevezett Add-On bővítmények fejlesztésére.
Fő tevékenységünk ezen kívül egyrészt ügyfeleink megrendelése alapján egyedi alkalmazások készítése, másrészt saját, az informatika területén általánosan alkalmazható szoftvertermékek fejlesztése, harmadrészt a szükséges hardver, hálózati eszközök, illetve szerver szoftverkörnyezet beszerzése, telepítése és karbantartása. Mindhárom területen komoly referenciát sikerült szereznünk az elmúlt 15 évben.
2005-től a Voyasoft Kft. a komplex vállalatirányítási rendszerek terén piacvezető SAP magyarországi partnere lett. Cégünk az SAP rendszerei közül a kis- és középvállalkozások számára kifejlesztett átfogó vállalatirányítási (ERP) megoldáscsomagot, az SAP Business One-t (SBO) forgalmazza, oktatja, tanácsadja.
Munkatársaink mérnöki diplomával rendelkeznek és az SAP Hungary Kft.-nél jogosítványt szereztek a rendszer telepítésére, konfigurálására, a kapcsolatos support és tanácsadói tevékenység végzésére és az úgynevezett Add-On bővítmények fejlesztésére.
Fő tevékenységünk ezen kívül egyrészt ügyfeleink megrendelése alapján egyedi alkalmazások készítése, másrészt saját, az informatika területén általánosan alkalmazható szoftvertermékek fejlesztése, harmadrészt a szükséges hardver, hálózati eszközök, illetve szerver szoftverkörnyezet beszerzése, telepítése és karbantartása. Mindhárom területen komoly referenciát sikerült szereznünk az elmúlt 15 évben.
Temékeink
Esettanulmány
A BIT-FORCE Kft. biztonságtechnikai
eszközök – széfek, zárak, pénztárolók,
tűzálló szekrények – széles választékát
forgalmazza. A neves külföldi gyártóktól
származó termékekkel a végfelhasználók
– vállalatok és magánszemélyek
– mellett viszonteladókat, áruházláncokat
is kiszolgál. Referenciái között az
ország legnagyobb pénzintézetei, biztosító
társaságai, kereskedelmi hálózatai,
hotelei, valamint nagy- és középvállalatai
egyaránt megtalálhatók.
Az 1995-ben alapított, magyar tulajdonban
levő BIT-FORCE, jelenleg 17 főt
foglalkoztat, 2008-as éves árbevétele
200 millió forint volt. Ennek mintegy 85
százaléka a biztonságtechnikai termékek
értékesítéséből és karbantartásából
származik, míg a bevétel 15 százalékát
a vállalat irodaszereket forgalmazó
üzletága adja.
A BIT-FORCE egy hazai fejlesztésű ügyviteli alkalmazást használt, amely mind a technológiai alapokat, mind a funkciók kiforrottságát tekintve számos kívánnivalót hagyott maga után, az integráció terén pedig messze elmaradt a korszerű megoldásoktól.
„Egyik programban sem állt rendelkezésre az ügyfelek teljes körű kiszolgálásához
szükséges, összes adat. Ezt az információt a különböző alkalmazásokból gyűjtöttük össze. Mindez növelte a munka időigényét, és negatívan hatott a minőségre, mivel az adatokat többször is felvittük az egymástól elszigetelten működő programokba, ezért a nyilvántartások között eltérések adódhattak” – mondta Hatlaczki Krisztián, a BIT-FORCE Kft. ügyvezető-helyettese.
„A cég a rendszerhez adott támogatással sem lehetett elégedett. Egy probléma elhárítása, a fejlesztővel folytatott kommunikáció akár hetekig is elhúzódott, és ez is a hatékonyság rovására ment, mely a további növekedés gátjává vált. – fejtette ki az ügyvezető-helyettes.
A BIT-FORCE ezért olyan fejlett, integrált vállalatirányítási megoldást keresett, amely mögött egy megbízható, nemzetközileg elismert szállító áll. „Az SAP Hungary ajánlására a Voyasoft szakembereivel vettük fel a kapcsolatot, és a bemutató alapján mind a rendszer, mind a partner olyan kedvező benyomást tett, hogy ezt a céget bíztuk meg a bevezetéssel” – mondta az ügyvezető-helyettes. „Nem kerestünk tovább, és ezt a döntést azóta sem bántuk meg, a Voyasoft munkájával azóta is elégedettek vagyunk.”
A projekthez a BIT-FORCE a Voyasoft által ajánlott pályázatíró cég közreműködésével európai uniós támogatást nyert, és azóta élesben használja az SAP-t.
Az SAP Business One bevezetésével a BIT-FORCE immár egyetlen, integrált rendszerben kezeli az értékesítés és a beszerzés szinte teljes folyamatát, ami látványos mértékben növelte a hatékonyságot, és az ellenőrzést, a tervezést is hathatósan segíti. A rendszer rugalmas paraméterezhetősége, az adattáblák igény szerinti bővíthetősége, az új felhasználói mezők könnyű hozzáadása ugyancsak számos előnyt jelent a vállalat számára. „Ezen a módon cikkenként 20-30 paramétert vettünk fel a törzsadatok közé” – emelte ki az ügyvezető-helyettes. A BIT-FORCE emellett bevezette azt a Voyasoft által fejlesztett beépülő alkalmazást is, amely a cikkek csoportos kezelését teszi lehetővé, valamint egy harmadik féltől származó add-ont is, amely az SAP Business One banki moduljának funkcióit egészíti ki.
Hatékonyabbá vált a riportolás is, melyeket korábban külön Excel táblában készítették el, újbóli adatfelvitel mellett, így csak ritkábban kerítettek rá sort. Az SAP Business One bevezetése óta a BIT-FORCE több olyan megbízást nyert el, amelyet a vállalat a korábban használt rendszerben nem tudott volna megfelelő módon kezelni.
eszközök – széfek, zárak, pénztárolók,
tűzálló szekrények – széles választékát
forgalmazza. A neves külföldi gyártóktól
származó termékekkel a végfelhasználók
– vállalatok és magánszemélyek
– mellett viszonteladókat, áruházláncokat
is kiszolgál. Referenciái között az
ország legnagyobb pénzintézetei, biztosító
társaságai, kereskedelmi hálózatai,
hotelei, valamint nagy- és középvállalatai
egyaránt megtalálhatók.
Az 1995-ben alapított, magyar tulajdonban
levő BIT-FORCE, jelenleg 17 főt
foglalkoztat, 2008-as éves árbevétele
200 millió forint volt. Ennek mintegy 85
százaléka a biztonságtechnikai termékek
értékesítéséből és karbantartásából
származik, míg a bevétel 15 százalékát
a vállalat irodaszereket forgalmazó
üzletága adja.
A BIT-FORCE egy hazai fejlesztésű ügyviteli alkalmazást használt, amely mind a technológiai alapokat, mind a funkciók kiforrottságát tekintve számos kívánnivalót hagyott maga után, az integráció terén pedig messze elmaradt a korszerű megoldásoktól.
„Egyik programban sem állt rendelkezésre az ügyfelek teljes körű kiszolgálásához
szükséges, összes adat. Ezt az információt a különböző alkalmazásokból gyűjtöttük össze. Mindez növelte a munka időigényét, és negatívan hatott a minőségre, mivel az adatokat többször is felvittük az egymástól elszigetelten működő programokba, ezért a nyilvántartások között eltérések adódhattak” – mondta Hatlaczki Krisztián, a BIT-FORCE Kft. ügyvezető-helyettese.
„A cég a rendszerhez adott támogatással sem lehetett elégedett. Egy probléma elhárítása, a fejlesztővel folytatott kommunikáció akár hetekig is elhúzódott, és ez is a hatékonyság rovására ment, mely a további növekedés gátjává vált. – fejtette ki az ügyvezető-helyettes.
A BIT-FORCE ezért olyan fejlett, integrált vállalatirányítási megoldást keresett, amely mögött egy megbízható, nemzetközileg elismert szállító áll. „Az SAP Hungary ajánlására a Voyasoft szakembereivel vettük fel a kapcsolatot, és a bemutató alapján mind a rendszer, mind a partner olyan kedvező benyomást tett, hogy ezt a céget bíztuk meg a bevezetéssel” – mondta az ügyvezető-helyettes. „Nem kerestünk tovább, és ezt a döntést azóta sem bántuk meg, a Voyasoft munkájával azóta is elégedettek vagyunk.”
A projekthez a BIT-FORCE a Voyasoft által ajánlott pályázatíró cég közreműködésével európai uniós támogatást nyert, és azóta élesben használja az SAP-t.
Az SAP Business One bevezetésével a BIT-FORCE immár egyetlen, integrált rendszerben kezeli az értékesítés és a beszerzés szinte teljes folyamatát, ami látványos mértékben növelte a hatékonyságot, és az ellenőrzést, a tervezést is hathatósan segíti. A rendszer rugalmas paraméterezhetősége, az adattáblák igény szerinti bővíthetősége, az új felhasználói mezők könnyű hozzáadása ugyancsak számos előnyt jelent a vállalat számára. „Ezen a módon cikkenként 20-30 paramétert vettünk fel a törzsadatok közé” – emelte ki az ügyvezető-helyettes. A BIT-FORCE emellett bevezette azt a Voyasoft által fejlesztett beépülő alkalmazást is, amely a cikkek csoportos kezelését teszi lehetővé, valamint egy harmadik féltől származó add-ont is, amely az SAP Business One banki moduljának funkcióit egészíti ki.
Hatékonyabbá vált a riportolás is, melyeket korábban külön Excel táblában készítették el, újbóli adatfelvitel mellett, így csak ritkábban kerítettek rá sort. Az SAP Business One bevezetése óta a BIT-FORCE több olyan megbízást nyert el, amelyet a vállalat a korábban használt rendszerben nem tudott volna megfelelő módon kezelni.
Weboldal: