Mega-Hercz-Q Szolgáltató Kft.

Mega-Hercz-Q Szolgáltató Kft.

Bács-Kiskun megye, Budapest

Cégbemutató

Céljaink Helyi meghatározó vállalkozásból egy komoly innovatív értékeket képviselő, az egész Dél-alföldi régiót átfogó informatikai vállalkozássá válni. Megbízhatóság Számunkra fontos a megrendelőinkkel tartott szoros kapcsolat és az utólagos támogatás. Ezzel kínálunk megbízható és hatékony szoftveres és hardveres megoldásokat. Szemlélet Velünk kapcsolatban ne az jusson elsőre eszébe, hogy problémáját Meg lehet-e oldani?, hanem az hogy, Hogyan oldjuk meg?

Esettanulmány

Bács-Kiskun megyei, 15 főt foglalkoztató papírírószerek forgalmazásával foglalkozó vállalkozás.

A vállalkozás papírírószerek kis és nagykereskedelmével foglalkozik. Tevékenysége több évtizedes múltra tekint vissza, térségében meghatározó szereplője a piacnak. Az állandóan növekvő dokumentációs, adminisztrációs és könyvelési igények miatt a dolgozók munkaidejének jelentős része ezen haszontalan feladatok ellátására fordítódott. Ez támasztotta azt az igényt, hogy egy integrált rendszer használatával csökkentsék a többlet feladatokból adódó terhelést, átláthatóvá, pontosabbá téve az adminisztrációt. A vállalkozás jellegéből adódó mindennapi feladatok gyors és hatékony ellátására az alábbi modulok voltak szükségesek, az előzetes felmérések alapján: CRM, kontrolling, döntéstámogatás, beszerzési, logisztikai terület, pénzügyi számviteli terület, internetes értékesítés, elektronikus iratkezelés.

A vállalkozás cégünk által fejlesztett Komplex Vállalatirányítási Rendszer (KVIR) bevezetése mellett döntött. Bevezetésre kerültek az alábbi modulok: CRM, kontrolling, döntéstámogatás, beszerzési, logisztikai terület, pénzügyi számviteli terület, internetes értékesítés, elektronikus iratkezelés. A rendszer beüzemelése után csökkent a felügyeleti szervek felé beadandó bevallások elkészítésének ideje (pl. szigorúan sorszámozott bizonylatok forgalmazásának bevallása), lehetővé vált projektek formában a költségek elszámolása, ezzel elő és utókalkulációs elemzések készítése. Cash-low elemzés használata, forgalmi adatok lekérdezése. A partnerek kezelés hatékonnyá vált, javultak az együttműködési, beleértve az ügyfélszerzéssel, marketinggel, értékesítéssel kapcsolatos tevékenységek. A webáruház megnyitásával új piaci szegmens vált elérhetővé, ezzel egyértelmű forgalomnövekedés is járt.