Loginform Kft.

Loginform Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A Loginfrom Kft. 2003-ban alakult, azzal a céllal, hogy kis- és középvállalatai partnereink számára hatékony támogatást biztosítson az ügyviteli és vállalatirányítási rendszerek bevezetése, fejlesztése, oktatása és támogatása terén. Cégünk 2008 óta hivatalos Navision partner. Szolgáltatásaink: NavAudit, NAV bevezetés, NAV fejlesztés, oktatás, támogatás, tanácsadás és könyvelési szolgáltatás.

Esettanulmány

A Veolia Energia Magyarország Zrt. (korábban Dalkia cégcsoport) az energiatermelés mellett energiát és energetikai szolgáltatásokat értékesít, három üzletágából (energia, vízgazdálkodás, hulladékgazdálkodás) csak az energia ágazatnál használják a MS Dynamics NAV-ot. Teljes informatikai rendszerükhöz összesen 400 felhasználó csatlakozik, közülük 150-en dolgoznak az integrált vállalatirányítási rendszerrel.
A cégcsoport intenzív magyarországi bővülését jól jellemzi, hogy újabb erőművek vásárolását tervezik, amelyek szintén az MS NAV 2013 vállalatirányítási rendszerhez kapcsolódnak majd.

Az MS Dynamics NAV 4.0-ás verzióját 2007-ben a Veolia két regionális központjában installálta az Intersoft Consulting Kft. Az ERP rendszer 2008 január első napján indult a pécsi, fél évvel később pedig a budapesti telephelyen – az adaptálást követően azonban értelemszerűen szükség volt az egyedi fejlesztési igények folyamatos kielégítésére.
Bár a Veolia gazdasági és informatikai vezetése elégedett volt az Intersoft által megvalósított fejlesztésekkel, valamint annak szakmai támogatásával, „vérfrissítést” szeretett volna eszközölni a külső tanácsadók és fejlesztők vonatkozásában, ezért a Veolia menedzsmentje egy nyílt tender kiírása mellett döntött, lehetőséget adva ezzel új beszállítók, látásmódok megismerésére, ami érthető, hiszen természetesen a legjobb ár/érték arányt kívánták elérni.
A Veolia magyarországi IT vezetője az alábbiakat nyilatkozta: A pályázatok értékelésénél meglepve tapasztaltuk, hogy a piacot uraló nagynevű NAV-bevezető cégek rugalmatlanok, nálunk pedig éppen az igényeink kielégítésére szolgáló egyedi fejlesztések profi kivitelezésére, a rugalmasságra volt szükség. Számunkra kiemelt fontosságú volt az ERP rendszer funkcióinak és szolgáltatásainak profi testre szabása, mivel már hét éve használtuk, megszoktuk, megszerettük. Tudtuk, hogy az új verziónál is nagyon sok finomításra, egyedi elvárásaink megvalósítására lesz szükség, ami csak együttgondolkodással, kiemelt odafigyeléssel valósítható meg. Ma már azt is tudjuk, hogy ezeket az igényeket csakis a profi tudással rendelkező, de kisméretű cégek tudják biztosítani”
A tendernyertes, és a későbbiekben a projekt megvalósításában jelentős szerepet játszó Loginform Kft. szakemberei az előkészítés során is végig hatékony szakmai támogatást nyújtottak a megrendelőnek.
Az átállás előkészítésére kiemelt figyelmet fordítottunk a vállalatcsoporton belül: felmértük, hogy a frissítéssel kapcsolatban milyen felhasználói igények vannak, milyen rég megszokott, illetve milyen új szolgáltatásokat várunk el az új verziótól. Mivel multinacionális cég vagyunk, az anyavállalattól is kaptunk kötelezően használandó NAV-modulokat, amelyeket a fejlesztő-partnereinknek a 2013-as verzióba is be kellett illeszteni. Ilyenek voltak például a riport-készítésekhez szükséges fejlesztések. Első lépésként feltérképeztük az összes korábbi fejlesztést, és egyenként megnéztük: mit emelünk át az új verzióba, és milyen funkciókat válthatunk ki az új verzióban megtalálható szolgáltatásokkal. Az energia üzletágban jó néhány sajátos ügyviteli megoldást kell beépíteni az ERP rendszerbe. Egy részük már szerepelt a NAV 4.0-ban, ezeket kellett beépíteni az új környezetbe, vagy továbbfejlesztve beilleszteni a 2013-as verzióba – a hiányzó funkciók esetében pedig egyedi fejlesztésekre volt szükség. Ez egy igazi „nagytakarítás” volt, de végeredményben sokkal áttekinthetőbbek lettek az adaptációk és egyedi fejlesztések. A 150 felhasználó közül ötvennel lett személyesen egyeztetve még a NAV 2013 bevezetése előtt, hogy minél pontosabban meghatározhassuk az új igényeket. Mindenki kitöltött egy rövid kérdőívet, amelyen csupán három kérdés szerepelt: mit szeret és mit nem a vállalatirányítási rendszerben, illetve milyen funkciók azok, amelyek hiányoznak, de szeretné használni? Ezekből a válaszokból állítottuk össze a teljes igénycsomagot, s végül ennek szintézisét kaptuk feladatként. Közel 60 elvárás-csoportot fogalmazódott meg.