Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Felhő alapú tudásmenedzsment szolgáltatás

(iSolutions Informatikai Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

Legalább 6 hónapos előfizetés és minimum 5 db előfizetés vásárlása esetén 10% kedvezményt adunk a havi előfizetési díjból.

Ára: 40 000 Ft (havidíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 36 000 Ft (havidíj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

Tudásmenedzsment

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Referenciák

5

kereskedelem, gépjárműjavítás
HAUSER MAGYARORSZÁG Kft.
egyéb szolgáltatás
JOBTAIN Szolgáltató Kft.
szakmai, tudományos, műszaki tevékenység
CEOS Mérnöki Szolgáltató és Tanácsadó Kft.
kereskedelem, gépjárműjavítás
MENET-TREND Nemesacél Kötőelem Nagykereskedelmi Kft.
egyéb szolgáltatás
TAKÉPSZOLG Takarító és Építési Szolgáltató Kft.

A tudásmenedzsment modul elsődleges célja a szervezeten belül, a tudás felszínre hozása olyan formában, hogy az mások számára is elérhető, hasznos legyen. Fő feladata a szervezeti tábla létrehozása és kezelése, a cég munkavállalóival kapcsolatos HR adminisztrációs feladatok időigényének csökkentése, az adatok egységes rendszerben való kezelése, a könnyebb átláthatóság biztosítása.

A tudásmenedzsment modul elsődleges célja a szervezeten belül, a tudás felszínre hozása olyan formában, hogy az mások számára is elérhető, hasznos legyen. A rendszerben beállítható, hogy ki mihez férhet hozzá és mit módosíthat. Fő feladata a szervezeti tábla létrehozása és kezelése, a cég munkavállalóival kapcsolatos HR adminisztrációs feladatok időigényének csökkentése, az adatok egységes rendszerben való kezelése, a könnyebb átláthatóság biztosítása. A cég tudatos megszervezését, a feladatok pontos leírását és kezelését is segíti a modul. Új munkatárs alkalmazásakor az egyszerűen átadhatóak a feladatok, és az elvárások a munkavállaló hatásköre, helye a cégen belül, posztja, munkaköre, felettese és beosztottai. Létrehozunk egy jól átlátható, jól érthető és működő szervezési ábrát, ami mutatja a cégben az összes posztot és azt a célt, amiért a munkát végzik. Ez az alapja minden másnak. Ezek után minden poszthoz létrehozzuk a posztleírást, ami alapján bármikor, bármilyen új munkatárs el tudja látni a feladatát. Egy szervezetben nem 4-5 munkakör van! Azért, mert átlagban 4-5 ember csinál mindent, ez nem egyenlő azzal, hogy ennyi munkakör van. Az átlagos posztok száma egy szervezetben 60-70, mérettől függően! Ennyi különböző feladatot látnak el. Ezzel lehet biztosítani, hogy bármelyik posztot azonnal át lehessen adni egy új munkatársnak. A vállalati tudásbázis bővíthető a Tudásmenedzsment modul használatával, ahol egységes rendszerben kezelhetőek a különböző közérdekű dokumentumok, segédanyagok, oktatási anyagok, munka- és tűzvédelemmel kapcsolatos információk. A felvitt dokumentumok bármely jogosultsággal rendelkező felhasználó által elérhetők, értékelhetők vagy akár szerkeszthetővé is tehetők. Az elsajátított ismeretek visszaellenőrzésére egyéni kérdőívek vihetők fel, melyeket a kitöltést követően a rendszer a megadott paraméterek alapján kiértékel.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban

Lehet tudni, hogy a megadott havidíjra még a vállalkozásnak meg kell-e vásárolnia a Google G Suite valamelyik megoldását? Ha igen, akkor melyiket? ( Basic: 4 EUR/hó - Business: 8 EUR/hó – Enterprise 23 EUR/hó … https://gsuite.google.com/intl/hu/pricing.html )
A termékre megadott havidíj tartalmazza a G Suite Business előfizetést (éves előfizetéses, havi számlázásos konstrukció keretében). 2018-07-24 08:40:43