Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Felhő alapú táv- és csoportmunka támogatás

(iSolutions Informatikai Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

Legalább 6 hónapos előfizetés és minimum 5 db előfizetés vásárlása esetén 20% kedvezményt adunk a szolgáltatás havidíjából.

Ára: 50 000 Ft (havidíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 40 000 Ft (havidíj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

Táv- és csoportmunka támogatás

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Referenciák

6

művészet, szórakoztatás, szabad idő
YES Travel Utazásszervező és Kereskedelmi Kft.
egyéb szolgáltatás
TAKÉPSZOLG Takarító és Építési Szolgáltató Kft.
szakmai, tudományos, műszaki tevékenység
CEOS Mérnöki Szolgáltató és Tanácsadó Kft.
kereskedelem, gépjárműjavítás
MENET-TREND Nemesacél Kötőelem Nagykereskedelmi Kft.
kereskedelem, gépjárműjavítás
HAUSER MAGYARORSZÁG Kft.
egyéb szolgáltatás
JOBTAIN Szolgáltató Kft.

Egyetlen csomagban minden, amire csak szüksége lehet a hatékony munkához – akár számítógépről, akár telefonról, akár táblagépről dolgozik. A G Suite szolgáltatással sokkal könnyebb a közös munka. Valós idejű együttműködés. Közös munkavégzés és a dokumentumok megosztása. Hamarabb születnek meg a döntések, ha az érintettek személyesen is jelen vannak.

A saját csapattagjaival vagy a vállalaton kívüli közreműködőkkel is dolgozhat közös dokumentumokon. A végrehajtásuk pillanatában láthatják egymás szerkesztéseit, a beépített csevegőn keresztül kommunikálhatnak egymással, és kérdéseket tehetnek fel a megjegyzéseken keresztül. Többen dolgozhatnak egyszerre, a rendszer pedig automatikusan ment minden módosítást. A felhőben tárolhatja és oszthatja meg a fájlokat. Bármelyik fájl megtekintésére, letöltésére és a rajta végzendő közös munkára gyorsan meghívhat másokat. A fájlok frissítései automatikusan a Drive-ba kerülnek, ahol mindig mindenki a legfrissebb verziót érheti el. Üzleti levelezés a Gmail rendszerben Üzleti e-mail-címeket állíthat be saját cégének nevével (felhasznalo@sajatceg). Emellett különböző csoportos e-mail-aliasokat is létrehozhat (például ertekesites@sajatceg). Csoportos video- és hanghívások Akár 25 fős Hangouts-beszélgetéseket indíthat szervezeten belüli vagy kívüli résztvevőkkel, akik HD-videón, hanggal vagy írásban is cseveghetnek. Így az utazással járó költségeket és időt takaríthat meg, mégis kihasználhatja a személyes beszélgetések előnyeit. Intelligens megosztott naptárak A megosztható naptárakkal egyszerűen ütemezheti a munkamegbeszéléseket. A Naptár zökkenőmentesen működik együtt a Gmail, a Drive és a Hangouts szolgáltatással, így mindig tudni fogja, mi a következő teendő. Dokumentumok, táblázatok és prezentációk Szöveges dokumentumokat, hatalmas adathalmazokat tartalmazó táblázatokat és lenyűgöző prezentációkat hozhat létre és szerkeszthet – méghozzá bármelyik eszközén. A fájlokat csapattársaival is megoszthatja, így egyidejűleg dolgozhatnak ugyanazon a fájlon. Így búcsút mondhatnak a verziókezelési problémáknak, és nem kell e-mailben küldözgetniük oda-vissza a dokumentumokat. Biztonsági és felügyeleti vezérlők Könnyedén felvehet felhasználókat, kezelhet eszközöket és konfigurálhat biztonsági és egyéb beállításokat, hogy adatait biztonságban tudja. Ehhez különböző biztonsági funkciókat – például kétlépcsős azonosítást, mobileszköz-kezelést és egyszeri bejelentkezést – állíthat be. Archiválás és adatmegőrzési irányelvek beállítása az e-mailekhez és csevegésekhez Eldöntheti, hogy mennyi ideig szeretné megőrizni üzeneteit. Házirendeket állíthat be az egész domainre, illetve egyes szervezeti egységekre, időtartományokra vagy feltételekre vonatkozóan. Elektronikus alapú adatszerzés e-mailekhez, csevegésekhez és fájlokhoz Az elektronikus alapú adatszerzés (eDiscovery) az elektronikus formátumú adatok keresése és lekérése. Hasznos lehetőség a jogi ügyekhez, és megelőzi a munkatársak cserélődése miatt fellépő adatvesztést. A felhasználói tevékenységek nyomon követésére szolgáló jelentések A Széf használatával nyomon követheti a felhasználói tevékenységet. A hatékony ellenőrzési naplókban láthatja a kereséseket, az üzenet megtekintéseket, az exportálásokat és egyéb adatokat.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban

Lehet tudni, hogy a megadott havidíjra még a vállalkozásnak meg kell-e vásárolnia a Google G Suite valamelyik megoldását? Ha igen, akkor melyiket? ( Basic: 4 EUR/hó - Business: 8 EUR/hó – Enterprise 23 EUR/hó … https://gsuite.google.com/intl/hu/pricing.html )
A termékre megadott havidíj tartalmazza a G Suite Business előfizetést (éves előfizetéses, havi számlázásos konstrukció keretében). 2018-07-24 08:38:29