Új értékelés írása
OSM Portai ellenőrzés
(Guard Control Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
Több OSM készülék megrendelése esetén 5% kedvezményt biztosítunk ügyfeleinknek.
Ára: 24 990 Ft (havidíj ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 23 740,50 Ft (havidíj ) + ÁFA
Feltöltött dokumentumok
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
3
Az OSM, azaz Checkingsystem Online Biztonsági Menedzsment egy olyan, modulokból álló összetett rendszer, amelyet kifejezetten a nagyobb forgalmú, biztonsági és logisztikai szerepet betöltő porták feladatainak szabályozására, ellátására és ellenőrzésére fejlesztettünk.
A portai feladatok cégenként, szolgáltatónként, illetve iparáganként változók lehetnek. A feladatokat a portán dolgozó biztonsági kollégák általában papír alapon végzik. Rendszerünk segítségével bármilyen portai folyamat konfigurálható, a portai események rendszerünkben könnyen rögzíthetők. A OSM Portai Ellenőrzés rendszerünkben minden funkció és adat egy helyről érhető el és minden biztonsági eseményről központi helyre érkezik az értesítés. A Checkingsystem OSM portai rendszer moduljai segítségével Ön digitalizálhatja cége portai feladatait! Gépjármű be- és kiléptetés: Az OSM gépjármű beléptetés modulja az áruszállító járművek beléptetését, ellenőrzését, illetve kiléptetését szolgálja. A modul alkalmas a sofőr, a gépjárművek, a vontatmányok, a rakomány adatainak rögzítésére, ellenőrzésére, annak indítványozására kilépéskor, illetve a belépés körülmények dokumentálására. Használható továbbá a belépéskor a szükséges tudnivalók, szabályozások bemutatására, annak elfogadására és igazolására is. Rendszerünk lehetőséget nyújt a kilépéskori és ad-hoc ellenőrzésre is. Vendég be- és kiléptetés: Az OSM vendégbeléptetés modulja a vendégek, vagy ideiglenesen a telephelyen tartózkodók beléptetését, illetve kiléptetését szolgálja. A modul alkalmas a vendég adatainak rögzítésére, kérdéseket tartalmazó COVID ellenőrzésére, illetve személyi ellenőrzésre, annak indítványozására kilépéskor, illetve a körülmények dokumentálására. A belépéskor a szükséges tudnivalók, szabályozások, COVID nyilatkozat bemutatására, annak elfogadására és igazolására is használható. A rendszerben a fogadó személyt is rögzíthető. Esemény kezelés: Az OSM események modulja az őrzött telepen történt bármilyen várt vagy váratlan esemény rögzítésére, jelentés készítésére és az eseményhez kapcsolódó vagy szükségszerűségből megtett intézkedések dokumentálására szolgál. A modul az esemény körülményeinek rögzítésével, folyamat státuszok beiktatása mellett nyújt lehetőséget az esemény kiváltotta intézkedésekre és azok ellenőrzésére. Az eseményt típusként kiválasztva szabadszavas leírással, fényképpel, aláírással lehet rögzíteni, majd a státuszát és a műveleteket beállítani. Alkoholszonda: Az OSM alkohol szondázás modulja a sofőrök, dolgozók vagy az ideiglenesen a telepen tartózkodók ellenőrzését szolgálja. A modul a szondázás rögzítésére, illetve a körülmények dokumentálására alkalmazható. A szondáztatásban résztvevők aláírással igazolhatják a valóságnak megfelelő eljárást, míg az ellenőrzött személynek lehetősége van visszautasítani a szondáztatás eredményét és vérvizsgálatot kérvényezni. Minden résztvevő az aláírásával igazolja az ellenőrzés alatt rögzített adatokat. Feladat listás ellenőrzés: Az OSM feladat listás ellenőrzés modulja a portai járőrszolgálatnak kiadható feladatok elvégzését támogatja. A különböző ellenőrzési pontokon előre meghatározott feladatok sorát lehet a rendszerben adminisztrálni, az ellenőrzéssel kapcsolatban jegyzőkönyvet felvenni.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban