Adatlap


Esettanulmány címe:
Közös munka - jobb eredmények
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
információ, kommunikáció
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Ügyfelünk központi irodával és ügyfeleket személyesen felkereső üzletkötőkkel dolgozó cég. A partnerekkel történő kapcsolattartás és a belső kommunikáció is elsősorban email-en zajlik.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az adminisztráció és a külső- belső kommunikáció folyamatos működése a cég sikeres működésének alapfeltétele. A vezetőség úgy döntött, hogy ők elsősorban a sikeres üzletmenetre koncentrálnak, az elvárásaiknak megfelelő informatikai rendszer létrehozását és üzemeltetését külsős megoldásszállítóval a MACROTEL Kft-vel oldják meg.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A projekt három ütemben valósult meg: 1. Vezetékes és WiFi hálózat kiépítése 2. Helyi szerver és NAS telepítése 3. Office 365 bevezetése A projekt eredményeként egyetlen dolgozónak sem kellett informatikai problémákkal foglalkoznia, az adatok és levelek asztali és mobil eszközökkel is bármikor bárhonnan elérhetővé váltak és az online közös naptáraknak köszönhetően olyan mértékű együttműködés alakult ki a munkatársak között, amely korábban elképzelhetetlen volt.