Esettanulmány címe:
Utazásszervezési back-front office rendszer
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A bemutatandó cég az idegenforgalomban tevékenykedik, mint utazásszervező.
A magyarországi utazásszervezési piacon a felső kategóriába tartozik.
Az utasok kiutaztatásával foglalkozik.
Budapesti és vidéki irodákkal is rendelkezik, valamint a hazai partnerhálózaton keresztül, több száz telephelyen forgalmazzák az általa szervezett utakat.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Szükségük van egy olyan irodai alkalmazásra, amellyel teljes körűen le tudják kezelni az utazáskezelést:
- szálláshelyek beszerzése
- közlekedések beszerzése
- egyéb szolgáltatások beszerzése
- részegységek csomagokba szervezése
- csomagok offline és online értékesítése
- idegen árualap beolvasása és értékesítése
- crm
- pénzügy teljes körű kezelése
- elő és utókalkuláció
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Teljesen online rendszer kialakítása:
- az irodai alkalmazás teljesen webes megjelenése
- minden dokumentum elektronikus kezelése
- utas követés
- a cég hierarchiájához alkalmazkodó jogosultság kezelés
- php, mariaDB, dhtmlx, jquery, js
- a szervezők és a viszonteladók egy rendszerben való munkája
Üzleti előnyök:
- cégre szabott üzleti management
- pénzügy cégre szabása
- csomagok kezelésének szabályzása
- az egy rendszerben történő munka folytán, az adatmódosítások azonnali megjelenése az adminisztrációban és az online forgalmazásban, akár a saját céget, akár a viszonteladói hálózatot nézzük