Esettanulmány címe:
Komplex nyilvántartó megoldás a Szeghő Dentál Bt. részére
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
humán-egészségügyi, szociális ellátás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A Szeghő-Dentál Bt. 1996 óta üzemelő több-generációs családi fogászat Baján. A jelenleg 13 alkalmazottal működő fogászat a város egyik versenyképes, folyamatosan a fejlesztésekre, modern megoldások alkalmazására, és a megújulásra is koncentráló szolgáltató.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A jogszabályi környezet változása, és a pénzügyi előírásoknak történő megfelelés igénye miatt a régi nyilvántartó rendszer megújítására, bővítésére volt szükség: elsősorban az EESZT és NAV adatszolgáltatás kötelezettsége miatt.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A régi nyilvántartó rendszerben meglévő páciens és kezelési adatok megtartása mellett (konvertálás) kellett előre mutató modern szoftveres megoldást szállítanunk, amely az EESZT és NAV 3.0 adatszolgáltatás mellett leegyszerűsíti a napi adatrögzítési feladatokat, integráltan kezeli a rendelőben használt különböző gyártóktól származó digitális diagnosztikai eszközöket (Digora, NNT). A megoldást a Dental4 fogorvosi szoftverrendszer bevezetése jelentette,
Az új Dental4 szoftverrendszer intelligens működése, beépített automatizmusai rengeteg időt spórolnak a munkatársaknak, az hogy EESZT és NAV adatszolgáltatás a bejelentkezést követően többletbeavatkozás szükségessége nélkül történik extra előny. Az integrált bizonylatolás, számlázás követhetőbbé tette a páciensek kezelésével kapcsolatos folyamatokat is, egyszerűsödött a páciens-kapcsolatfelvétel, és a rendszeres ReCall értesítések küldése is.