Esettanulmány címe:
Paplanpláza webáruházának elkészítése és online marketing támogatása
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A Paplanpláza.hu webáruház a Naturtex Kft. tulajdonában áll, a vállalat prémium paplanok, párnák, egyéb alvás-kiegészítő termékek gyártásával és azok forgalmazásával foglalkozik.A vállalat 2024-ben 7,2 milliárd Ft-os forgalmat generált, a foglalkoztatottak száma 129 fő. A cégcsoport több mint 30 éve dolgozik azon, hogy a pihentető alvás elérése érdekében a legmegfelelőbb eszközöket biztosítsák a vásárlók számára.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A Paplanplaza.hu honlap és webáruház létrehozásának fő célja az volt, hogy megoldást nyújtson az online értékesítés gyengeségeire és elősegítse az eladások növekedését. A vállalat számára problémát jelentett, hogy a termékek nem jutottak el kellően széles vásárlói körhöz, ami korlátozta a piaci bővülést. Emellett a meglévő értékesítési csatornák nem biztosítottak megfelelő vásárlói eredményt és élményt, így szükség volt egy korszerű, felhasználóbarát megoldásra. A fejlesztést megelőzően a vállalat versenyképessége gyengült, mivel nem tudta megfelelően kihasználni az online értékesítésben rejlő lehetőségeket.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A honlap fejlesztésén kívül webáruház is készült, amihez a UNAS motorját alkalmaztuk, amely egy stabil és megbízható rendszer, és lehetőséget biztosít a webshop tulajdonosának, hogy könnyedén kezelje a termékkínálatot, rendeléseket és marketingeszközöket. Ez a megoldás nemcsak gyors bevezetést tett lehetővé, hanem hosszú távon is rugalmas és könnyen bővíthető struktúrát biztosít. A felhasználóbarát önkiszolgáló felület előnye, hogy minimális technikai ismeretekkel is hatékonyan kezelhető, így csökkentve az adminisztrációs terheket és gyorsítva az értékesítési folyamatokat.
A honlapot és a webáruházat a legkorszerűbb keresőoptimalizálási szempontok mentén terveztük meg, hogy a Google és más keresőmotorok organikus találatai között is előkelő helyet foglaljon el. A folyamatosan változó keresőalgoritmusokhoz igazodva rendszeresen finomhangoljuk a SEO-beállításokat, hogy a webáruház minél hatékonyabban érje el a potenciális vásárlókat.
Az elkészült webáruház sikeres működését Google Ads és Social Media (Facebook, Instagram) optimalizált hirdetésekkel támogatjuk. Az online hirdetési stratégiát úgy alakítottuk ki, hogy a célcsoport a lehető legpontosabban megcélozható legyen, minimalizálva a felesleges költségeket és maximalizálva a konverziós arányt. Az adatvezérelt kampányok és remarketing megoldások segítségével növeljük az ismertséget, az eladásokat és az ügyfél-elköteleződést, biztosítva ezzel a Paplanplaza hosszú távú sikerét az online piacon is.