Esettanulmány címe:
AVPMS levelezési rendszer bevezetése egy autókereskedő cégnél
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Az autókereskedő cég már több mint 10 éve van jelen a magyarországi kereskedői piacon, folyamatos portfólió bővítés mellett kiemelt hangsúlyt fektetnek az ügyfeleik igényeinek minél hatékonyabb és szélesebb körű kiszolgálására.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A több telephellyel is rendelkező autókereskedés 2013-ban keresett meg bennünket azzal a céllal, hogy egy jól működő, stabil levelezési szolgáltatásra van szüksége, melyhez bárhonnan használható SMTP kiszolgáló használatára is lehetőség van. Kiemelten fontos volt számára, hogy a beérkező leveleket egyedileg módosítható SPAM szabályok segítségével minél hatékonyabban tudja kéretlen levelektől mentessé tenni.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A cég saját tulajdonú domain név regisztrációját követően kezdte el használni a cégünk által
fejlesztett AVPMS szolgáltatást. Az előszűrő rendszerrel és webes felülettel is rendelkező levelezési szolgáltatás segítségével már nem okozott problémát a kéretlen levelek sokasága
(mivel a levelek előszűrésének köszönhetően napról napra csökkent ezek száma), illetve a fontos céges levelek különböző platformokon keresztül történő elérése sem - hiszen ugyanazokat
a leveleket elérték webmail felületen és céges számítógépen keresztül is. Az egyedi porton titkosított SMTP kiszolgálónak köszönhetően többé nem okoztak problémát a konferenciákon,
utazások alkalmával, vagy akár a különböző telephelyeken történő levélküldés sem.