Adatlap


Esettanulmány címe:
Sportlétesítményben történő Office365 bevezetés
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
művészet, szórakoztatás, szabad idő
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Egy magyarországi sportlétesítmény, amelyhez egyrészt egy stadion, másrészt egy sportcsarnok tartozik.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Egy olyan átfogó, felhős megoldás bevezetése vált szükségessé a létesítményben, amely elősegítette az elektronikus levelezést, a csoportmunkát és a munkatársak közötti kommunikációt.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A bevezetendő megoldás a Microsoft Office 365, amely a leginkább megfelelt az elvárásoknak és az ügyféligényeknek. A bevetés révén egy egységes felületen keresztül váltak elérhetővé a munkatársak számára a levelezési és kommunikációs megoldások, miközben a csoportmunka is hatékonyabbá vált.