Esettanulmány címe:
Ügyfélkapu
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Villanyszerelési anyagok kis- és nagykereskedelmével foglalkozó, 10-12 főt foglalkoztató vállalkozás.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A viszonteladók naponta akár többször is telefonon kérnek információt az aktuális megrendeléseikről, a szállítólevélen elszállított termékekről, és részükre kiállított számlákról és a termékek aktuális áráról. Ez nagyon leterhelte az értékesítők munkáját.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az ügyviteli rendszerünk Ügyfélkapu kiegészítő modulja került bevezetésre. Ez egy WEB-es felület, amely az ügyviteli rendszerünk adatbázisához kapcsolódik, és amelyet a partnerek a kereskedelmi cég saját, erre a célra létrehozott domain nevén érhetnek el. Az ügyfélkapuhoz hozzáférést kapott ügyfelek az e-mail címükkel és egy jelszóval tudnak bejelentkezni a felületre. A bejelentkezés után az ügyfél megtekintheti az ügyviteli rendszerben részére kiállított bizonylatokat (árajánlat, megrendelés, szállítólevél, és számla) akár évekre visszamenőleg is.
Az ügyfélkapu WEB oldala mobil eszközre is optimalizált, így a szükséges információt akár egy mobiltelefonról is elérhetik.
Az ügyfelek Így az ügyfélszolgálat hívása nélkül hozzáférhetnek a szükséges információkhoz.
Partnerünk most arra törekszik, hogy minél több ügyfelét `áttérítse` a kényelmesebb, digitális megoldásra. A visszajelzések alapján pedig újabb lekérdezési lehetőségekkel bővítjük a WEB-es felületet...