Esettanulmány címe:
Ecodigi webshop
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Webshop kizárólag webes értékesítési csatornával. A shopban min. 30.000 termék található.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Használatban lévő ingyenes webshop motor és adatbázis, az ügyfél kérésének megfelelően, nagymennyiségű termék kezelésére való alkalmassá tétele. Rendelés kezelő rendszer újraprogramozása. A nagymennyiségű termék piaci árazásának automatizálása naponta több alkalommal a konkurencia és a beszerzési árak figyelembevételével.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az oldal gyorsabbá tétele: Adatbázis, optimalizálása. Az oldal képeinek böngésző oldali kezelése.
Árazó automatika: a nagykerből érkező xml file napi többszöri lekérése, az árak aktualizálásának automatizálása a konkurencia figyelembe vételével. Az árazó monitorozása.
Rendelés kezelő modul újra programozása: az eredeti webshop motor adatbázisából az adatok kinyerése, azoknak egy új, hatékonyabban kezelhető felületen való megjelenítése.