Esettanulmány címe:
Országos Felnőttképzési Intézmény
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
oktatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Ügyfelünk felnőttképzéssel foglalkozik, országos lefedettségű (több mint 10 telephely) intézmény rendszerrel rendelkezik.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Egy olyan online rendszerre volt szüksége, amiben tárolni és komplexen irányítani tudja az intézményei tanfolyamait, jelentkezőit, pénzügyeit. A jelentkezők szerződéseit a rendszer pár kattintás után sablon alapján képes legyen előállítani, tudjon azonnal a programból számlázni (ne kelljen a számlázás miatt másik rendszert is vezetnie) és kezeljen belső raktárkészletet. Támogassa a vezetői döntéseket naprakész statisztikai adatokkal és kimutatásokkal.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az intézmény minden adminisztrációs területét lefedi a szoftver, amit Neki készítettünk:
- telephelyenkénti adminisztráció,
- tanfolyamok és jelentkezők rögzítése,
- jelentkezők pénzügyei
- nyomtatványok előállítása sablon alapján (pl.: felnőttképzési szerződés, átvételi elismervények, jelenléti ív, tanfolyami napló, jelentkezési lap a záróvizsgára, tanúsítványok stb.)
- tanárok havi elszámolása,
- számlázás,
- raktárkezelés,
- házipénztár,
- CRM,
- központi dokumentumtároló,
- több felhasználós, egyéni jogosultságokkal ellátott rendszer