Esettanulmány címe:
iData Kft. - CRM, HR, Workflow, Kontrolling, Logisztika
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
szakmai, tudományos, műszaki tevékenység
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Magyarország elismert GPS-es nyomkövetéssel foglalkozó középvállalata. A budapesti székhelyű, 100%-ban magyar tulajdonú iData Kft. flottakövetéssel, üzemanyagkontrollal, járművédelemmel, 3,5 T össztömeg feletti tehergépjárművek útdíjfizetésével foglalkozik. Fő terméke az iTrack GPS Nyomkövető Rendszer. 120 fős vállalati háttér, 14 éve a piacvezető nyomkövető cégei között. Több, mint 30 fős magyar programozói, fejlesztői háttér. Magyar gyártórészleg, saját gyártási technológia. 100% magyar tulajdonú vállalat, európai disztribúciós háttér. Több mint 4200 cég használja, 34 ezer gépjárműben.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Korábbi ERP rendszer kiváltása. Workflow alapú működés bevezetése. Interfészelés háttérrendszerekkel.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az Adamas rendszer a következő területeken támogatja az iData eredményesebb működését:
• Vállalati CRM, értékesítés terület
• HR menedzsment és bérszámfejtés
• Kontrolling és döntéstámogatás
• Beszerzési, logisztikai terület
• Pénzügyi, számviteli terület
• Munkafolyamat-irányítási rendszer (workflow)
• Elektronikus iratkezelési rendszer
• Adott funkcionális területhez kapcsolódó mobil technikát használó rendszer/megoldás
• Szolgáltatásmenedzsment