Esettanulmány címe:
A patika.tv beteghívó rendszere kellemesebbé teszi a várakozást, biztosítja az intimszféra kialakulását, valamint az expediálás szüneteltetésének lehetőségét. Segíti a gyógyszertári dolgozók munkáját.
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
információ, kommunikáció
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A patika.tv Kft. 2005-ben startup cégként vált népszerűvé, új informatikaiszolgáltatásával. Precíz és célirányos eladáshelyi médiumot hozott létre, a gyógyszerpiac szereplői számára. Fontos, hogy stabil és megbízható szolgáltatást biztosítson a reális gazdasági lehetőségek figyelembe vétele mellett. A patika.tv saját fejlesztésű in-door rendszere, Magyarország kimagasló forgalmat bonyolító gyógyszertáraiban üzemel. Központilag távolról menedzselt rendszer, helyszíni beavatkozást nem igényel. A rendszer biztosítja a nagy számú helyszín csoportos vagy egyéni kezelését is.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Beteghívó
Kényelmes, megnyugtató és várakozásmentes - patika.tv
Európában ma már elképzelhetetlen egy gyógyszertár beteghívó rendszer nélkül.
Nem véletlenül, hiszen ez teszi lehetővé, hogy minden beteg a legrövidebb időn belül jusson a tárához, sorbaállás nélkül. Így az ott töltött idő értékesebb, hatékonyabb lesz, több vásárlót lehet kiszolgálni és több idő jut a beteg kommunikációra. Ezáltal nagymértékben hozzájárul a patikai forgalom növekedéséhez. Kellemesebbé teszi a várakozást, biztosítja az intimszféra kialakulását, valamint az expediálás szüneteltetésének lehetőségét. Előresorolást biztosít internetes rendelés és rendelt gyógyszer (magisztrális készítmény, vagy megrendelt gyógyszer) vásárlása esetén. Nagymértékben segíti a gyógyszertári dolgozók munkáját, rendszert biztosít az expediálás folyamatában.
A patika.tv beteghívó rendszer a betegek kulturált és hatékony kiszolgálását segíti elő.
A bejáratnál egyedi sorszámot húz a vásárló, majd a számkijelzőt figyelve várja a sorszámát, közben az asszisztenseknél elhelyezett készülékek az adott tárához történő beteghívást biztosítják a hívószám megjelenítésével. Az officinában várakozó betegek egy központi kijelzőn látják a tára betűjelét és a hívott beteg sorszámát.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Ügyfélforgalom:
150 - 2500 beteg/nap
Sorszámosztás:
hőnyomtató automatikus vágással
Munkahelyek (tárák) száma:
maximum 7
Tevékenységek (nyomógombok) száma:
maximum 7
Munkahelyi kijelző:
asszisztensnél elhelyezett készüléken
Hívás módja:
vezetékes, vagy szoftveres
Ajánlott felhasználási terület:
gyógyszertárak, rendelők, kórházak
Egyéb jellemzők:
központi kijelzés LCD TV-n
Választható funkciók:
1. Kártyás fizetés (bankkártya,egészségpénztári kártya)
2. Készpénzes fizetés
3. Interneten rendelt termék átvétele soron kívül
4. Elkészített (megrendelt), magisztrális készítmény átvétele soron kívül
Az officinában várakozó betegek egy központi kijelzőn látják a tára betűjelét és a hívott beteg sorszámát (akár hangjelzéssel).