Esettanulmány címe:
Webáruház rendszer bevezetése kerékpár forgalmazó vállalkozásnál
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Ügyfelünk szegedi, kerékpárok és azok tartozékainak forgalmazásával, illetve kerékpár-javítással foglalkozó kisvállalkozás 10 fős alkalmazotti létszámmal, 250 millió Forintos árbevétellel.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Ügyfelünk korábban is rendelkezett webáruház-megoldással, ám az nem váltotta be a hozzáfűzött reményeket, ezért a rendszer cseréje mellett döntött. Az új webáruház kialakításánál célunk az volt, hogy az a lehető legteljesebb körben automatizált informatikai- és marketing megoldásokkal működjön, hogy a szükséges élőmunka-igény a lehető legalacsonyabb maradhasson.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A kivitelezési idő alatt a cég online kereskedelmének fejlesztésére a RevolteShop Platinum csomagunk egyedileg átalakított verzióját alakítottuk ki, majd azt integráltuk a szintén bevezetett RevolteCRM rendszerével is. Az értékesítési- és marketing teljesítmény követésére a RevolteCTRL kontrolling modul is bevezetésre került.
A vállalkozás előnyei a fejlesztést követően:
- real time módon követhető értékesítési folyamatok
- felhasznált készletek követése
- átlagos forgási idő, illetve szélső értékek monitorozása
- rendelések teljesíthetőségi idejének pontosabb becslése
- költségtervezetek pontosabb teljesülése
- munkavállalói hatékonyság növekedése
- online kereskedelmi tevékenység elindulása
- viszonteladói-, illetve rendszeres megrendelések érkeztetése az online felületen
- rendszeres újrarendelések automatizálódása