Esettanulmány címe:
ERP rendszer bevezetése könyvelő irodában
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Európa több országában működő szervezet magyarországi leányvállalata, több évtizedes szakmai múlttal. Adott szervezet magyarországi csapata integrált szolgáltatásaival következő tanácsadói területeken van jelen:
Könyvelés
Adótanácsadás
Könyvvizsgálat
Transzferár szolgáltatások
Tranzakciós szolgáltatások
Bérszámfejtés
Start-up és székhelyszolgáltatás
Határokon átívelő integrált üzleti partner a cégalapítástól a könyvvizsgálatig, valamennyi pénzügyi tanácsadási területen. Megbízható adózási, könyvelési és adminisztratív háttérrel rendelkező dinamikus, fiatalos csapat. Célorientált, modern tudásbázis, felkészült kollégákkal rendelkezik. Nemzetközi tapasztalat és sztenderdek ismerete, alkalmazása.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Szükség volt egy olyan programra, melyben a munkatársak munkájukat ügyfélhez, ezen belül az adott ügyfél ügyeihez kapcsolhatják és specifikálhatják azt, mivel egy ügyfélnek, akár több különböző szolgáltatást is nyújt a cég. A felsővezetésnek és a tulajdonosoknak kiemelten fontos tudni, hogy egy feladat esetében ténylegesen mennyi a feladattal eltöltött idő, ebből mennyi, ami elfogadott munkaidő és mennyit lehet az ügyfélnek elszámolni.
Kiválasztásnál fontos volt a meglévő referencia, a program gyorsasága, rugalmassága, testreszabbhatósága, ára, könnyenkezelhetősége. A rendszer képes legyen gyorsan, hatékonyan számlázni a magyar törvényeknek megfelelően. Könnyen gyorsan lehessen kimutatásokat készíteni. Nem elhanyagolható szempont volt a support minősége, rendelkezésre állás, gyorsaság.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A rendszert használó munkatársak gyorsan és hatékonyan tudják rögzíteni, módosítani, áttekinteni az elvégzett munkájukat, ezzel időt és energiát spórolnak, többet tudnak a tényleges munkájukkal foglalkozni.
A vezetők sokkal gyorsabban, naprakészen, egyszerűen néhány kattintással tudják akár ügyenként, akár egyes munkatársanként, akár ezek tetszőleges csoportjaként megtekinteni az eltöltött időket, valamint ezeket elfogadni, módosítani és végül számlázásra előkészíteni.
A gyors és kényelmes munkát érthető és könnyen áttekinthető időnézetek, jelentések és összesítők segítik.
A pénzügyi rendszer a magyar jogszabályoknak megfelel, mindig naprakész.
A support, rendelkezésre állás, hibajavítás, segítségnyújtás kiemelkedő.