Adatlap


Esettanulmány címe:
Minőségbiztosítás mobil támogatása egy kereskedelmi áruház láncnál
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Partnerünk egy élelmiszer kiskereskedelmi üzlethálózat, ahol gyorsan romló termékek és egyéb, ügyfél elégedettséget növelő szolgáltatások minőségének emelése volt a cél.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A boltlátogatók és a területi vezetők papír alapon végezték munkájukat - melynek nagy része a saját és versenytárs boltokban történő ellenőrzés, adatgyűjtés és dokumentáció - a Scolvo Process bevezetését megelőzően. A Scolvo Process alkalmazásától a cég vezetői azt várták, hogy a kollégák papír mentesen egy mobil eszközön dolgozzanak, munkaidejük és az elvégzendő feladatok pontosan és valós időben nyilván legyenek tartva, illetve fontos cél volt a kollégák által elvégzett ellenőrzések adatainak naprakész nyilvántartása, és ezek alapján kimutatások készítése. Ezen felül fontos célként fogalmazódott meg a kollégák munkájának egyszerűsítése, valamint a dupla adminisztráció megszüntetése.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A több országban bevezetésre került megoldás eredményeképp Partnerünk céljai teljes körűen megvalósultak, a vezetők valós időben jutnak a számukra fontos adatokhoz, a munkatársak a Scolvo Process alkalmazáson belül találják napi elvégzendő feladataikat, dokumentálják az elvégzett munkát, a dupla adminisztráció megszüntetésével kettővel több boltlátogatást tudnak elvégezni napi szinten.